K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua taas ihmetyttää se että instaseuraamisista ei voi päätellä mitään mutta kuitenkin samanaikaisesti on tiukat seuraamattomuusoperaatiot, jonkun piilottelemiseksi. Eli siis mitään ei voi päätellä kenenkään seuraamisista, paitsi jos kyse on tyttöystävien seuraamisista. Silloin seuraaminen kertookin kaikesta kaiken.

(Oon myös itse samaa mieltä siitä ettei seuraamiset ole merkki mistään, mutta just sen takia pidän näitå suojelemisväitteitå ihan naurettavina.)
Joo, tää on kyl vähän ristiriitaista. Varsinkin joksujen kohdalla kun heillä kaikilla on pitkät seuraamislistat. En usko että kukaan on käynyt niitä läpi ja ristiintaulukoinut heidän yhteisiä tuttujaan. Kyllä ne tiedot kumppaneista leviää ihan muulla tavalla.
 
vierailija
Mua taas ihmetyttää se että instaseuraamisista ei voi päätellä mitään mutta kuitenkin samanaikaisesti on tiukat seuraamattomuusoperaatiot, jonkun piilottelemiseksi. Eli siis mitään ei voi päätellä kenenkään seuraamisista, paitsi jos kyse on tyttöystävien seuraamisista. Silloin seuraaminen kertookin kaikesta kaiken.

(Oon myös itse samaa mieltä siitä ettei seuraamiset ole merkki mistään, mutta just sen takia pidän näitå suojelemisväitteitå ihan naurettavina.)
Mun mielestä näyttää myös siltä, että insta ei ole kauhean tärkeä yhdellekään Joksulle. Bändin tiliä päivitellään pääasiassa varmaan pakosta, mutta välillä tuntuu siltä, että ainoa joka instassa oikeasti viihtyy (tai seuraa muiden päivityksiä) on Nace. Jan taas näyttää joskus aikaisemmin olleen aktiivinen. Mielestäni näin jonkun haastattelun heidän somen käytöstä ja siinä ainakin Kris kertoi olevansa tosi laiska instan käyttäjä tms.
 
vierailija
Mun mielestä näyttää myös siltä, että insta ei ole kauhean tärkeä yhdellekään Joksulle. Bändin tiliä päivitellään pääasiassa varmaan pakosta, mutta välillä tuntuu siltä, että ainoa joka instassa oikeasti viihtyy (tai seuraa muiden päivityksiä) on Nace. Jan taas näyttää joskus aikaisemmin olleen aktiivinen. Mielestäni näin jonkun haastattelun heidän somen käytöstä ja siinä ainakin Kris kertoi olevansa tosi laiska instan käyttäjä tms.
Musta taas tällä hetkellä Kris on alkanut päivittelee useammin. Johan se päivitteli D:n kuviakin tiuhaan tahtiin hetki sitten, ruissista tuli oma postauksensa ja exit/Puola viikonlopusta omansa. Mut noita D:n kuvia se on kyllä postaillut ahkerasti omaan instaan ja tuntuu et Kris on tällä hetkellä kaikista aktiivisin instan käyttäjä 😁
 
vierailija
Musta taas tällä hetkellä Kris on alkanut päivittelee useammin. Johan se päivitteli D:n kuviakin tiuhaan tahtiin hetki sitten, ruissista tuli oma postauksensa ja exit/Puola viikonlopusta omansa. Mut noita D:n kuvia se on kyllä postaillut ahkerasti omaan instaan ja tuntuu et Kris on tällä hetkellä kaikista aktiivisin instan käyttäjä
Se haastattelu on muistaakseni tehty joskus 1-2 vuotta sitten, joten moni asia on voinut muuttua sen jälkeen. Nykyään taas B on hiljainen.
 
vierailija
Mun mielestä näyttää myös siltä, että insta ei ole kauhean tärkeä yhdellekään Joksulle. Bändin tiliä päivitellään pääasiassa varmaan pakosta, mutta välillä tuntuu siltä, että ainoa joka instassa oikeasti viihtyy (tai seuraa muiden päivityksiä) on Nace. Jan taas näyttää joskus aikaisemmin olleen aktiivinen. Mielestäni näin jonkun haastattelun heidän somen käytöstä ja siinä ainakin Kris kertoi olevansa tosi laiska instan käyttäjä tms.
Niillä tuntuu vaihtelevan somen käyttö paljonkin. Krishän sanoi myös että käyttää instaa lähinnä henkilöbrändinsä rakentamiseen ja hänellä tuntuu olevan ne seuratutkin usein työhön liittyviä, kun taas bojan päivittää yllättävän henkilökohtaisia juttuja (silloin kun ylipäänsä käyttää koko instaa) ja seuraa ilmeisesti selkeämmin kaveripohjalta. Jan taas taitaa ainakin selata paljon instaa koska sen tykkäyksiä tulee mulle usein vastaan (ja ne tuntuu olevan ihan mitä tahansa 😄, voi olla söpöjä eläimiä tai ruokaohjeita tai joku hauska lausahdus). Nace selailee ja tykkäilee myös, mutta Jure ei taida kauheasti instassa pyöriä. Sitten taas esim twitter on nyt tainnut jäädä niiltä kokonaan vaikka sielläkin olivat ahkeria alkuvuodesta, ja tiktokkiin tulee jotain satunnaisia armopaloja silloin tällöin.
 
vierailija
Täällä on enemmän sellasta muiden haukkumista, useimmiten vauvan keskusteluja, mutta myös puutarhan.
Sitä haukkumista ja jankkaamista esiintyy kaikissa näissä ketjuissa. Oikeastaan sitä kyllä tapahtuu kaikilla anonyymeilla palstoilla ja muuallakin somessa, eikä se ole mitenkään riippuvainen ketjun aiheesta. Komposti on tosin tehty sitäkin varten, että täällä voi purkaa pettymyksen tunteitaan mm. vauvan ketjua ja shippiä kohtaan. Pitää vaan hyväksyä se, että täällä keskustellaan todella monesta aiheesta. Toisaalta se jatkuva K:n tai B:n ala-arvoinen solvaaminen ei ole asiallista käytöstä.
 
vierailija
Mun mielestä täällä on välillä ihan tosi kivaakin keskustelua, toki aina välillä menee haukkumisen puolelle, mutta melkein mieluiten olen täällä nykyään
Varmaan riippuu siitä, että ketä täällä sattuu olemaan paikalla. Musta oli kiva keskustella porukan kesken siitä, miltä tuntuu, kun K&B shippi tai esim. Kärtsän kuumistelu ei enää nappaa.
 

Yhteistyössä