K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää voi olla mahdollista ja joo Nace ois voinut olla kans yks vaihtoehto. Mutta ehkä heillä ei ole kiire vielä tai eivät ole asiaa edes pohtineet kun on kiireinen työ heillä tällä hetkellä ja keskittyvät siihen suurimman osan ajastaan
Mä taas ajattelisin, että kaikkein varmimmin eivät sano niitä, jotka oikeesti seurustelee, eli siis Kris ja Nace. Kun siitähän sit vaan juorut innostuu, että onkohan niillä oikeesti häät tulossa jne.
 
vierailija
Mä sain viime vuonna viisujen ja sen jälkeen bojerestä jonkun piristysruiskeen elämään. Innostuin taas käymään keikoilla ja muutenkin "elämään enemmän". Jopa hiukan ihastuin yhteen ihmiseen.

Nyt keväästä alkaen olen selkeästi hiipunut samaksi vanhaksi itsekseni. Keikoilla olen vielä käynyt, mutta kaikki muu on muuttunut taas harmaaksi. Ihastus ei vastannut tunteisiin ja päätin, että antaa olla vaikka vähän sattuukin.

Ruissin sunnuntai toi sitä samaa iloa takaisin, mutta nyt vaikutus kesti ehkä viikon. Tää huume on menettänyt tehonsa.

Vetäydyn kotiini odottamaan kuolemaa, oli kuitenkin hauska vuosi.
Anteeksi mua nauratti tuo sun vika lause, otin sen itseironisena huumorina vaikka ei ehkä ollut tarkoitus.😍 Ja nauratti myös ihan sen takia, kun pystyn hyvin samaistumaan tunteeseen, itsellänikin välillä samoja fiiliksiä. Mutta ei tässä nyt vielä mitään kuolemaan tartte odottaa, eiköhän paljon kivoja asioita ole vielä edessä päin. Ihan tässäkin saagassa siis! Tai sitten pitää löytää jostakin vahvemmat huumeet. 😊
 
vierailija
Anteeksi mua nauratti tuo sun vika lause, otin sen itseironisena huumorina vaikka ei ehkä ollut tarkoitus. Ja nauratti myös ihan sen takia, kun pystyn hyvin samaistumaan tunteeseen, itsellänikin välillä samoja fiiliksiä. Mutta ei tässä nyt vielä mitään kuolemaan tartte odottaa, eiköhän paljon kivoja asioita ole vielä edessä päin. Ihan tässäkin saagassa siis! Tai sitten pitää löytää jostakin vahvemmat huumeet.
No joo, puolittain totta, puolittain huumoria. Mun elämä oli niin tylsää ennen tätä, että sama kuin ei olisi elänyt.

Todellakin nyt tarvitaan vahvempaa kamaa tai sit tän tarinan tarvii antaa annos useammin.
 
vierailija
No joo, puolittain totta, puolittain huumoria. Mun elämä oli niin tylsää ennen tätä, että sama kuin ei olisi elänyt.

Todellakin nyt tarvitaan vahvempaa kamaa tai sit tän tarinan tarvii antaa annos useammin.
Kyllä viime vuonna oli elo värikästä, vaikka ei se omasta elämästä johtunutkaan. Mistä löytäisi jotain vastaavaa, joka toisi hohtoa omaan elämään. On mulla ystäviä, joita tapaan jatkuvasti, mutta ei heistä mitään loistetta löydy. Ehkä tarvitaan häivähdys romantiikkaa, jotain elämää suurempaa, että pääsisi samaan tunnelmaan kuin viime vuonna.
 
vierailija
Mä taas ajattelisin, että kaikkein varmimmin eivät sano niitä, jotka oikeesti seurustelee, eli siis Kris ja Nace. Kun siitähän sit vaan juorut innostuu, että onkohan niillä oikeesti häät tulossa jne.
No tää tosiaan plus tuo toisessa kommentissa mainittu että vastasivat sen joka puuttuu niin jääpähän lisäkysymykset pois.

Onko muuten Krisin vanhemmat naimisissa?
 
vierailija
Ei nyt kovin harhaista, jos B on pariin otteeseen lentänyt S ää tapaamaan, niinkuin nyt todennäköiseltä näyttää. Joskus se voi kolahtaa nopeastikin. Nähtäväksi jää. Olivathan he Lontoossakin samoissa piireissä.
kuka on s ja minne B on häntä lentänyt tapaamaan. Sorry olen vain satunnaisesti täällä käynyt maaliskuun jälkeen eikä ole niinä kertoina osunut silmiin.
 
vierailija
Mä sain viime vuonna viisujen ja sen jälkeen bojerestä jonkun piristysruiskeen elämään. Innostuin taas käymään keikoilla ja muutenkin "elämään enemmän". Jopa hiukan ihastuin yhteen ihmiseen.

Nyt keväästä alkaen olen selkeästi hiipunut samaksi vanhaksi itsekseni. Keikoilla olen vielä käynyt, mutta kaikki muu on muuttunut taas harmaaksi. Ihastus ei vastannut tunteisiin ja päätin, että antaa olla vaikka vähän sattuukin.

Ruissin sunnuntai toi sitä samaa iloa takaisin, mutta nyt vaikutus kesti ehkä viikon. Tää huume on menettänyt tehonsa.

Vetäydyn kotiini odottamaan kuolemaa, oli kuitenkin hauska vuosi.
Sori, minäkin naurahdin kun osui myös aika lähelle omia fiiliksiä. Tosin se oli ehkä enemmän K joka sai minuun vähän puhtia. Nyt tosiaan tuntuu että kesä 23 alkaa olla viimein lopuillaan ja rämmin samassa suossa kuin ennenkin. K keikatkin vaikuttaa jäävän välistä tänä vuonna. Tsemppiä kuitenkin kaikille jotka tuntee samoin!
 
vierailija
kuka on s ja minne B on häntä lentänyt tapaamaan. Sorry olen vain satunnaisesti täällä käynyt maaliskuun jälkeen eikä ole niinä kertoina osunut silmiin.
Amerikkalainen näyttelijä Sadie S. B bongattiin S kanssa NY keikkapaikasta vähän vahingossa. Tai oikeammin Kirrin takki siinä kuvassa vaan näkyi S kanssa mutta pääteltiin että B se on kun julkaisi muita kuvia mm. Alikan kanssa samaan aikaan nykistä. Eli yhdesti on varmasti käynyt ameriikoissa ja viettänyt aikaa S kanssa.
 
vierailija
Amerikkalainen näyttelijä Sadie S. B bongattiin S kanssa NY keikkapaikasta vähän vahingossa. Tai oikeammin Kirrin takki siinä kuvassa vaan näkyi S kanssa mutta pääteltiin että B se on kun julkaisi muita kuvia mm. Alikan kanssa samaan aikaan nykistä. Eli yhdesti on varmasti käynyt ameriikoissa ja viettänyt aikaa S kanssa.
Niin nimenomaan yhden kerran ja täällä puhutaan jatkuvasti jostain B:n salamatkoista nykiin tai johonkin Kroatiaan, hiukan pimeää
 

Yhteistyössä