K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käärijän laulu on kutosen luokkaa. Täytyy siksi heittää tota mitäkuuluupaskaa.
Lähtisi jo ulkomaille homoklubilla ja pysyisi siellä.
Onneksi kenenkään ei oo pakko katsella/kuunnella/seurata somessa ketään sellaista kenestä ei tykkää. Keskitty vain kuuntelemaan ja seuraamaan sellaisia henkilöitä jotka tuottaa sulle sopivaa musiikkia ja kontenttia niin voit silloin itsekkin paremmin eikä tarvitse tulla haukkumaan toisia anonyymille palstalle
 
vierailija
Miksi hän siellä kävisi, jos ei kerran enää shippaa?
En huomannut useallakaan lukemiskerralla että olisi sanonut noin. Tai ylipäätään mitään shippauksesta.

Monikin siellä on ilmoittanut ettei shippaa eikä ole koskaan shipannutkaan ja silti lukee vauvan ketjua. Ja toisaalta voi olla vaikka mitä muita syitä miksi siellä ei enää käy.
 
vierailija
Uusi käännetty haastis josubsilta. Tää oli mielenkiintoinen. Amerikan keikoistakin puhuttiin, mutta eivät ole ainakaan ilmeisesti tänä vuonna menossa kun niitä ei ole suunniteltu, koska kulkeminen paikasta toiseen siellä on hankalaa ja viisumit ilmeisesti pitäis järjestää myös. Mutta ilmeisesti ovat halukkaita siellä joskus vetämään keikkaa kun ovat huomanneet että siellä joitain faneja on. Ehkäpä tulevaisuudessa vetävät jonkun pienen kiertueen siellä tai yksittäisen keikan ken tietää 🙂
 
vierailija
Uusi käännetty haastis josubsilta. Tää oli mielenkiintoinen. Amerikan keikoistakin puhuttiin, mutta eivät ole ainakaan ilmeisesti tänä vuonna menossa kun niitä ei ole suunniteltu, koska kulkeminen paikasta toiseen siellä on hankalaa ja viisumit ilmeisesti pitäis järjestää myös. Mutta ilmeisesti ovat halukkaita siellä joskus vetämään keikkaa kun ovat huomanneet että siellä joitain faneja on. Ehkäpä tulevaisuudessa vetävät jonkun pienen kiertueen siellä tai yksittäisen keikan ken tietää
Ja Bojan olisi eka, joka olisi menossa naimisiin. Ei edes henkilöt, joiden tiedetään seurustelevan...mielenkiintoista.
 
vierailija
Uusi käännetty haastis josubsilta. Tää oli mielenkiintoinen. Amerikan keikoistakin puhuttiin, mutta eivät ole ainakaan ilmeisesti tänä vuonna menossa kun niitä ei ole suunniteltu, koska kulkeminen paikasta toiseen siellä on hankalaa ja viisumit ilmeisesti pitäis järjestää myös. Mutta ilmeisesti ovat halukkaita siellä joskus vetämään keikkaa kun ovat huomanneet että siellä joitain faneja on. Ehkäpä tulevaisuudessa vetävät jonkun pienen kiertueen siellä tai yksittäisen keikan ken tietää
Boitsu ei siis käynytkään sillä Nykin reissulla katsastamassa tulevan keikkapaikan vessaa :p
 
vierailija
Tai esim. Krisin suhtauminen avioliittoon on tiedossa eikä edes halua naimisiin. Itse olisin olettanut että vastaus olisi voinut olla ennemminkin Nace.
Tää voi olla mahdollista ja joo Nace ois voinut olla kans yks vaihtoehto. Mutta ehkä heillä ei ole kiire vielä tai eivät ole asiaa edes pohtineet kun on kiireinen työ heillä tällä hetkellä ja keskittyvät siihen suurimman osan ajastaan
 
vierailija
Mä sain viime vuonna viisujen ja sen jälkeen bojerestä jonkun piristysruiskeen elämään. Innostuin taas käymään keikoilla ja muutenkin "elämään enemmän". Jopa hiukan ihastuin yhteen ihmiseen.

Nyt keväästä alkaen olen selkeästi hiipunut samaksi vanhaksi itsekseni. Keikoilla olen vielä käynyt, mutta kaikki muu on muuttunut taas harmaaksi. Ihastus ei vastannut tunteisiin ja päätin, että antaa olla vaikka vähän sattuukin.

Ruissin sunnuntai toi sitä samaa iloa takaisin, mutta nyt vaikutus kesti ehkä viikon. Tää huume on menettänyt tehonsa.

Vetäydyn kotiini odottamaan kuolemaa, oli kuitenkin hauska vuosi.
 
vierailija
Mä sain viime vuonna viisujen ja sen jälkeen bojerestä jonkun piristysruiskeen elämään. Innostuin taas käymään keikoilla ja muutenkin "elämään enemmän". Jopa hiukan ihastuin yhteen ihmiseen.

Nyt keväästä alkaen olen selkeästi hiipunut samaksi vanhaksi itsekseni. Keikoilla olen vielä käynyt, mutta kaikki muu on muuttunut taas harmaaksi. Ihastus ei vastannut tunteisiin ja päätin, että antaa olla vaikka vähän sattuukin.

Ruissin sunnuntai toi sitä samaa iloa takaisin, mutta nyt vaikutus kesti ehkä viikon. Tää huume on menettänyt tehonsa.

Vetäydyn kotiini odottamaan kuolemaa, oli kuitenkin hauska vuosi.
Mulle on Käärijän jälkeen avautunut ihan uusi maailma. Vaikka en Bojerestä enää välitä, niin olen löytänyt sen jälkeen vaikka mitä kiinnostavaa m/m teemaan liittyvää.
 
vierailija
Mä sain viime vuonna viisujen ja sen jälkeen bojerestä jonkun piristysruiskeen elämään. Innostuin taas käymään keikoilla ja muutenkin "elämään enemmän". Jopa hiukan ihastuin yhteen ihmiseen.

Nyt keväästä alkaen olen selkeästi hiipunut samaksi vanhaksi itsekseni. Keikoilla olen vielä käynyt, mutta kaikki muu on muuttunut taas harmaaksi. Ihastus ei vastannut tunteisiin ja päätin, että antaa olla vaikka vähän sattuukin.

Ruissin sunnuntai toi sitä samaa iloa takaisin, mutta nyt vaikutus kesti ehkä viikon. Tää huume on menettänyt tehonsa.

Vetäydyn kotiini odottamaan kuolemaa, oli kuitenkin hauska vuosi.
Toivottavasti kuitenkin löydät vielä elämääsi muuta iloa tuottavia juttuja! Täytyy sanoa että ei ne K&B taida yhdessä enää tuottaa vauvallakaan kovin monelle sitä hyvää fiilistä, paljon enemmänhän siellä on jo pidempään ollut vain sääntöjankkausta, trollien huutelua jokaiseen ns.eriävään mielipiteeseen ja Aito-showta
 

Yhteistyössä