Kristityt ovat maailmalla vakavan vainon kohteena

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mites ne siellä tarkistaa, onko joku kristitty? Mietin vaan, että voiko tällainen kirkkoon kuulumaton ateisti kulkea huoletta, vai tapetaanko mut vain sen takia, että saatan olla kristitty, kun olen länsimaisen näköinen?
 
vierailija
mites ne siellä tarkistaa, onko joku kristitty? Mietin vaan, että voiko tällainen kirkkoon kuulumaton ateisti kulkea huoletta, vai tapetaanko mut vain sen takia, että saatan olla kristitty, kun olen länsimaisen näköinen?
Täällä samanlainen. Tosin en ikinä ole edes ajatellut mennä kyseisiin maihin.

Ja ap:lle, karman laki taitaakin toimia, vrt kristittyjen ristiretkien massamurhat, ihmissyönnit ja raiskaukset
 
vierailija
Ihmissyönnit? :unsure:
Jo vain, joskus luin tuon jutun joka keskeytyy pian kun haluavat tilauksen lukijalta. Vauvasopasta kirjoittivat

historia.net ”Ensimmäinen ristiretki: Kristityt tappoivat hyvällä omallatunnolla
Ensimmäiset ristiretkeläiset mässäilivät väkivallalla. Kaupunkeja ryöstettiin, miehiä, naisia ja lapsia tapettiin tai raiskattiin. Ristin soturit eivät kavahtaneet edes ihmissyöntiä.”
 
Jo vain, joskus luin tuon jutun joka keskeytyy pian kun haluavat tilauksen lukijalta. Vauvasopasta kirjoittivat

historia.net ”Ensimmäinen ristiretki: Kristityt tappoivat hyvällä omallatunnolla
Ensimmäiset ristiretkeläiset mässäilivät väkivallalla. Kaupunkeja ryöstettiin, miehiä, naisia ja lapsia tapettiin tai raiskattiin. Ristin soturit eivät kavahtaneet edes ihmissyöntiä.”
Missä kohtaa Raamattua käsketään raiskaamaan tai syömään ihmisiä? :unsure:

Raiskasivatko Jeesus ja opetuslapset ja olivatko kannibaaleja?
 
vierailija
Missä kohtaa Raamattua käsketään raiskaamaan tai syömään ihmisiä? :unsure:

Raiskasivatko Jeesus ja opetuslapset ja olivatko kannibaaleja?
Eläs nyt yritä kiemurrella irti teikäläisten tekosista

So what mitä jossain kirjassa sanotaan! En ole tavannut mainitsemiasi tyyppejä joten menee arvuutteluksiehkei tai sitten ehkä

Mutta joka tapauksessa ristiretkeläiset oli väkivaltaisia raakalaisia ja KANNIBAALEJA!
 
Eläs nyt yritä kiemurrella irti teikäläisten tekosista

So what mitä jossain kirjassa sanotaan! En ole tavannut mainitsemiasi tyyppejä joten menee arvuutteluksiehkei tai sitten ehkä

Mutta joka tapauksessa ristiretkeläiset oli väkivaltaisia raakalaisia ja KANNIBAALEJA!
No, sen vaan sanon kuten aina, että jokaiseen, siis jokaiseen puljuun änkeää porukkaa, jotka ei toteuta sitä alkuperäistä ajatusta.

Se taas, että jos jonkun opin alkuperäinen ajatus on raiskata ja syödä ihmisiä, on eri asia. Esim.Koraanissa kun vihataan kristittyjä, niin se on alkuperäinen oppi.
 
vierailija
Toivottavasti kukaan teistä islamilaisista tai ateisteista ei ole @Echo naapuri koska hän haluaa totella raamatun määräyksiä 😱
Hänen jumalansa käskee tappamaan teidät

vapaasanahaku.net ”Vääräuskoiset pitää tappaa

Koraanin pahimmat kohdat ovat usein Raamatusta.
5. Moos. 13:13-16 ”Jos saatte tietää, että jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teidän asuttaviksenne, on kelvottomia miehiä, jotka ovat viekoitelleet kaupunkinsa asukkaat palvelemaan muita, teille vieraita jumalia …

teidän on miekalla surmattava sen kaupungin asukkaat. Julistakaa kaupunki Herralle kuuluvaksi uhriksi, hävittäkää se ja surmatkaa sekä asukkaat että heidän karjansa.”
 
vierailija
Ja lisää echolaisuutta, ihmissyöntiin käsketään, eli nyt näet E


***Jer. 19:9 ”Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa …”***

Lempeä ja armollinen Jumala
2. Moos. 20:13 ”Älä tapa.”
3. Moos. 24:17 ”Jos joku lyö kuoliaaksi ihmisen, kenen hyvänsä, hänet rangaistakoon kuolemalla.”

2. Moos. 32:27 ”Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen.”

5. Moos. 20:16-17 ”Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt.”

Jer. 19:9 ”Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa …”

Hes. 20:25-26 ”Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää, ja annoin heidän saastua lahjoistansa … jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra.”

5. Moos. 32:23-24 ”Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn.”

1. Sam. 16:14 ”Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.” (Siis ei yksin Saatana lähetä pahoja demoneja ihmisiin.)

Vanha testamentti määrää kuolemantuomion 22 ”rikoksesta”, mukaan lukien oman vanhemman lyöminen, abortti, homoseksuaalisuus, jumalanpilkka, väärän valan vannominen ja taparikollisuus. Esimerkiksi lauantaina työtä tehneen jumala käski kivittää kuoliaaksi.
 
Toivottavasti kukaan teistä islamilaisista tai ateisteista ei ole @Echo naapuri koska hän haluaa totella raamatun määräyksiä
Hänen jumalansa käskee tappamaan teidät

vapaasanahaku.net ”Vääräuskoiset pitää tappaa

Koraanin pahimmat kohdat ovat usein Raamatusta.
5. Moos. 13:13-16 ”Jos saatte tietää, että jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teidän asuttaviksenne, on kelvottomia miehiä, jotka ovat viekoitelleet kaupunkinsa asukkaat palvelemaan muita, teille vieraita jumalia …

teidän on miekalla surmattava sen kaupungin asukkaat. Julistakaa kaupunki Herralle kuuluvaksi uhriksi, hävittäkää se ja surmatkaa sekä asukkaat että heidän karjansa.”
Mä just joku ilta luin Vanhaa Testamenttia. Se on huikee kirja. :)

Eikä ne käskyt kauheen vaikeita ollu, naisille aika helpot.

Pitää kans muistaa, että se porukka, jolle Mooseksen käskyt annettiin, näki huikeita ihmeitä. Siinä vastuu kasvaa.

-12 vitsausta Egyptissä
-Punaisenmeren halkominen
-valo/jyrinäshow ja pilvi jossa laskeutui Siinain?vuorelle
-enkeli, joka kulki päivällä heidän edessään ja yöllä valonhehkuna
-joka päivä taivaasta satoi mannaa.


Jos joku tuon jälkeen rupesi palvelemaan vääriä jumalia, niin sen piti olla jo aika urpo. Muut kansat kuulivat myös noista ihmeistä ja pelästyivät, koska Jumala oli juutalaisten kanssa.

Ja pitää muistaa, että vaikka joku tapettiin, niin paljon pahempaa olisi ollut, jos se olisi päässyt eksyttämään porukkaa pois oikean, elävän Jumalan luota ja aikaansaada iankaikkinen kadotus muillekin.
 
Ja lisää echolaisuutta, ihmissyöntiin käsketään, eli nyt näet E


***Jer. 19:9 ”Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa …”***

Lempeä ja armollinen Jumala
2. Moos. 20:13 ”Älä tapa.”
3. Moos. 24:17 ”Jos joku lyö kuoliaaksi ihmisen, kenen hyvänsä, hänet rangaistakoon kuolemalla.”

2. Moos. 32:27 ”Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen.”

5. Moos. 20:16-17 ”Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niin kuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt.”

Jer. 19:9 ”Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa …”

Hes. 20:25-26 ”Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää, ja annoin heidän saastua lahjoistansa … jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra.”

5. Moos. 32:23-24 ”Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn.”

1. Sam. 16:14 ”Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.” (Siis ei yksin Saatana lähetä pahoja demoneja ihmisiin.)

Vanha testamentti määrää kuolemantuomion 22 ”rikoksesta”, mukaan lukien oman vanhemman lyöminen, abortti, homoseksuaalisuus, jumalanpilkka, väärän valan vannominen ja taparikollisuus. Esimerkiksi lauantaina työtä tehneen jumala käski kivittää kuoliaaksi.
Jumala tänäkin päivänä antaa maanjäristyksen, tulvan jne.

Jumala myös käyttää saatanaa rakkikoiranaan, eli rankaisun välineenä.
Jos juutalaiset palvelivat vieraita jumalia, niin Jumala laittoi babylonialaiset viemään juutalaiset pakkosiirtolaisuuteen. Eli Jumala laittoi raakuuksia täynnä olevan kansan juutalaisten kimppuun. Olen itse ollut Venäjän Karjalassa ja siellä on kristityillä uskovilla ihan kammottavaa okkultismia, entiset uskonnot jylläävät.

Tuo kannibalismi: onko missään kohti Raamattua käsketty syödä ihmisen lihaa? Ei. Patriarkat eivät olisi voineet kuvitella tekevänsä niin edes hädässä.
Se porukka, joka söi lastensa lihaa, oli myös uhrannut omia lapsiaan Molokille ja ties kelle: Molokille oli rakennettu metallinen patsas, pätsi, jonne Jumalasta vieraantuneet juutalaiset heittivät lapsensa. Jumala hylkäsi heidät himojensa valtaan.

Jumala käyttää nykyisin raakoja valtioita hyvisten=omiensa kurittamiseen. Kyllä, Jumala rankaisee omiaan pitkäaikaisesta synnistä.

-Ei ole sattumaa, että Suomesta lähti etelä-Karjala ja osa Lappia eli Petsamo. Ne olivat ennen sotia kuuluisia taikuudesta ja luonnonuskonnoista, vs.vaikkapa kristillinen Pohjanmaa tai Varsinais-Suomi.
-Ukraina on kehunut olevansa sateenkaaripaikka, ja Kiova oli Euroopan bilepääkaupunki. Juu, eipä ole enää.
-Suomella ei ole paljoa enää Jumalan suojaa. Jos tänne tulee translaki, homopresidentti ja luonnonuskonnot saavat sijaa, hyökkää Venäjä takuulla 2-5 vuoden sisään.
-Jos pelaa spiritismiä tai kääntyy meedion puoleen, altistaa itsensä äkkikuolemalle. Prinsessa Dianakin kävi ennen kuolemaansa meedion luona, joka sanoi "juu, mene vaan Pariisiin." Veikkaan, että jos Dianan haamua houkutteleva Harry ja Meghan jatkavat touhujaan(Harryn kirjassa oli ilmeisesti siitä kerrottu), ei hyvin käy heille.
 
Viimeksi muokattu:
On vaikea kuvitella sitä ympäristöä, jossa juutalaiset olivat, mutta yritän. Kansa joka näki Jumalan ihmeitä omin silmin, olivat toisessa hetkessä Jumalalle uskottomia: ärsyttivät Jumalaa väsäämällä jonkun härkäpatsaan tai kumartelemalla taivaankappaleita.

On kuin jonkun puoliso paneskelisi vieraan kanssa puolisonsa nähden.

Jos ihminen tekee paljon jotain syntiä, niin Jumala ensin kutsuu ja kutsuu häntä. Jos senkin jälkeen, toistuvasti se ihminen tekee sitä syntiä, Jumala hylkää hänet himojensa valtaan. "Tehköön sitä sitten, jos niin mahdottomasti haluaa."
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä