K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt varmaan ymmärrätte miltä vauvalaisista tuntuu kun täältä joku menee sinne trollaamaan ja vänkäämään?
Kai sä tajuat, että suurin osa meistä lukee molempia. Se mikä mua rassaa vauvalla sekä täällä on säännöistä jankkaajat. Jos vaan opetettaisiin ohittamaan ne itselleen epämieluisat viestit, eikä jäätäisi päsmäröimään niistä monen sivun verran. Joillakin on ihmeellinen tarve yrittää kontrolloida näitä ketjuja. Ne kommentit, joissa haukutaan esim. Käärijän vatsaa ovat ala-arvoisia ja ne voi ilmiantaa,
 
vierailija
No olihan se Aito. Tai jos Aitona esiintyy useampi henkilö niin kyseessä oli ne villasukat kutonut Aito. Kun paljastui Raivenin salakuvaajaksi ja muut tajusi kenestä on kyse piti ruveta yhtäkkiä valehtelemaan ettei muka olisi sama henkilö.
Ai se estronaudat-instatilin pitäjä? En usko että hän on Aito, hänhän kertoi olevansa tyttären/tyttärien kanssa matkalla siellä.
 
vierailija
Eikö se ollut se toinen, joka vei paikalle koko perheensä? Aito oli se viime tingassa matkaan lähtenyt, joka kyseli vinkkejä matkalle menosta.
Ainakin yhdessä estronaudat-tilin postauksessa lukee että yksi kuva on tyttären ottama. Eikös noita raportin kirjoittaneita ollut näiden kahden lisäksi vielä yksi ainakin? Nyt kääntyi salapoliisityö palstalaisiin voi ei. 😂
 
vierailija
Ainakin yhdessä estronaudat-tilin postauksessa lukee että yksi kuva on tyttären ottama. Eikös noita raportin kirjoittaneita ollut näiden kahden lisäksi vielä yksi ainakin? Nyt kääntyi salapoliisityö palstalaisiin voi ei.
Ainahan tätä on ollut. Ja nytkin yhdisteltiin kivasti että A tapasi slovenialaisen ja osa ei kuitenkaan usko vaikka joku sanoi että se hän eikä A. Tätä soppaa sitten jankataan taas kohta uudestaan.

Itselleni ihan sama kuka on kuka mutta on silti joskus käynyt mielessä että joku liven pitäjistäkin voi olla esim. A mutta mulle ei mitään väliä. Enkä ole osallistunut näihin aitoshowhin koskaan.
 
vierailija
Ainahan tätä on ollut. Ja nytkin yhdisteltiin kivasti että A tapasi slovenialaisen ja osa ei kuitenkaan usko vaikka joku sanoi että se hän eikä A. Tätä soppaa sitten jankataan taas kohta uudestaan.

Itselleni ihan sama kuka on kuka mutta on silti joskus käynyt mielessä että joku liven pitäjistäkin voi olla esim. A mutta mulle ei mitään väliä. Enkä ole osallistunut näihin aitoshowhin koskaan.
Miten siis paljastui että A on tavannut hänet?
 
vierailija
Aivan sama oliko Aito Raivenin kuvaaja vai ei, mutta uskon 100% että kyseessä on villasukka-Aito ja että hän oli Ptujssa keikalla. Heillä on identtinen kirjoitustyyli ja keikkarapska sekä tiettyjen biisien hehkutus sopii.
 
vierailija
Mä olen surullinen, jos A oli oikeasti Ptujssa... Jossain vaiheessa puolustin häntä ja yritin ymmärtää, mutta hän on riehunut niin monta kertaa, etten voi oikeasti käsittää hänen mielenmaailmaansa. En halua haukkua ketään. Tuntuu vaan pahalta, jos hän on se kuka tapasi LadySLOn. Olen sitten varmaan AASI.
 
vierailija
Eikös A ihan allekirjoittanut sen keikkarapsan eli todennäköisesti on juurikin se A eikä joku joka feikkaa. Toki olisi voinut käyttää sitä rekisteröimäänsä nimimerkkiä niin ei olisi ollut epäilystäkään.
 
vierailija
Mä olen surullinen, jos A oli oikeasti Ptujssa... Jossain vaiheessa puolustin häntä ja yritin ymmärtää, mutta hän on riehunut niin monta kertaa, etten voi oikeasti käsittää hänen mielenmaailmaansa. En halua haukkua ketään. Tuntuu vaan pahalta, jos hän on se kuka tapasi LadySLOn. Olen sitten varmaan AASI.
Pakko kyl tähän väliin sanoa vaikka en A:n käytöstä näillä palstoilla arvostakaan niin mitä sitten vaikka olikin Sloveniassa nettikeskustelut on ihan eri asia kuin oikea elämä eikä jonkun palstalaisen käynti Sloveniassa pitäis noin vaikuttaa vaikka olisikin häiriköinnyt palstoilla
 
vierailija
Pakko kyl tähän väliin sanoa vaikka en A:n käytöstä näillä palstoilla arvostakaan niin mitä sitten vaikka olikin Sloveniassa nettikeskustelut on ihan eri asia kuin oikea elämä eikä jonkun palstalaisen käynti Sloveniassa pitäis noin vaikuttaa vaikka olisikin häiriköinnyt palstoilla
Eikä se teidän elämiin vaikuta millään tavalla. Pitää oppia erottamaan palsta ja oikea elämä toisistaan
 
vierailija
Eikä se teidän elämiin vaikuta millään tavalla. Pitää oppia erottamaan palsta ja oikea elämä toisistaan
No mä itse käyttäydyn oikeassa elämässä ja netissä samalla tavalla. Ymmärrän että osalla on eri persoonat näissä. Mutta ilkeä käytös netissä tai oikeassa elämässä on mulle saman arvoisia asioita. Siksi olen asiasta surullinen.
 

Yhteistyössä