K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen surullinen, jos A oli oikeasti Ptujssa... Jossain vaiheessa puolustin häntä ja yritin ymmärtää, mutta hän on riehunut niin monta kertaa, etten voi oikeasti käsittää hänen mielenmaailmaansa. En halua haukkua ketään. Tuntuu vaan pahalta, jos hän on se kuka tapasi LadySLOn. Olen sitten varmaan AASI.
Oli Sloveniassa, mutta LadySlon tavannut eri henkilö
 
vierailija
Mä epäilen että saadaanko me mitään yhteiskontsaa Ruissistakaan. Ainakaan K&B-yhteiskontsaa. Ihan kuin se juttu, mitä esiteltiin faneille olis heillekin jo menneen talven lumia. Ystäviä voivat hyvinkin olla tai broskeja, mutta ilmeisen yksityisesti. Tai sitten heilläkin on toisistaan vain hyvät muistot, mutta ei enää juuri muuta uutta yhteistä.
 
vierailija
Mä kanssa epäilen että tuleeko Ruissista yhtään mitään kun kevään keikoiltakaan ei hirveästi tullut. Tai sitten tulee sellaista ammattimaisen jäyheää yhteishaastattelun tynkää mitä meille annetaan.
 
vierailija
Mä epäilen että saadaanko me mitään yhteiskontsaa Ruissistakaan. Ainakaan K&B-yhteiskontsaa. Ihan kuin se juttu, mitä esiteltiin faneille olis heillekin jo menneen talven lumia. Ystäviä voivat hyvinkin olla tai broskeja, mutta ilmeisen yksityisesti. Tai sitten heilläkin on toisistaan vain hyvät muistot, mutta ei enää juuri muuta uutta yhteistä.
Mulla on kans sama fiilis... Kuitenki taas vaan HärtsäHojan käy lavalla jos jotain ja joku yhteiskuva sen kans ehkä
 
vierailija
Mulla on kans sama fiilis... Kuitenki taas vaan HärtsäHojan käy lavalla jos jotain ja joku yhteiskuva sen kans ehkä
Niin. Kun kirjoitin tuon "onko heilläkään enää kuin hyvät (tai etten sanoisi ihanat) muistot toisistaan, mutta ei enää juurikaan mitään yhteistä uutta, tajusin, että sain vihdoinkin muotoiltua ääneen sen, mitä olen ajatellut jo maaliskuun jäljiltä, mutta en ole osannut sanoittaa.
Koska sille ainakin itsestä tuntuu. Ei tässä ole enää mityään muuta tulossa, mutta kaikille jäi tukku ihania muistoja heistä. Voi saa-
keli.
Ei ole joulu nyt.
 
vierailija
Mä epäilen että saadaanko me mitään yhteiskontsaa Ruissistakaan. Ainakaan K&B-yhteiskontsaa. Ihan kuin se juttu, mitä esiteltiin faneille olis heillekin jo menneen talven lumia. Ystäviä voivat hyvinkin olla tai broskeja, mutta ilmeisen yksityisesti. Tai sitten heilläkin on toisistaan vain hyvät muistot, mutta ei enää juuri muuta uutta yhteistä.
Kyllä ne nyt ystäviä on edelleen, miksi ei olisi? Se on paljon mahdollista, että yhteiskontsaa ei tuu, mutta se ei kerro mitään niiden todellisista väleistä.
 
vierailija
Totta, Damonilla ehkä voisikin olla siihen aikaa, mutta ei kai Sadiella ole? Tai no, kai se voisi "liittyä seuraan" milloin tahansa... En siis usko B&S suhteeseen, mutta spekuilen miten se menis, jos sellaista kuvittelisin.
Olihan Sadie tosi paljon Lontoossa alkuvuodesta, sillä voi hyvin olla pidempi kuvaustauko nyt tai sitten D on yksin reissussa. Mutta ei tosiaan Ruotsissa tarvisi olla koko viikkoa jos kiertelee vaikka Norjassa myös tai jos tulee Joksujen kanssa Suomeen jo alkuviikosta tms.
 
vierailija
Kyllä ne nyt ystäviä on edelleen, miksi ei olisi? Se on paljon mahdollista, että yhteiskontsaa ei tuu, mutta se ei kerro mitään niiden todellisista väleistä.
Voi olla, että jotain yhteismateriaalia ei tule paljon, koska viimeksikään ei, ehkä katsovat toistensa esiintymiset kuitenkin, kun joksutkin varmaan Soundcheck:in takia tulee aikaisin
 
vierailija
Olihan Sadie tosi paljon Lontoossa alkuvuodesta, sillä voi hyvin olla pidempi kuvaustauko nyt tai sitten D on yksin reissussa. Mutta ei tosiaan Ruotsissa tarvisi olla koko viikkoa jos kiertelee vaikka Norjassa myös tai jos tulee Joksujen kanssa Suomeen jo alkuviikosta tms.
No minä en kyllä usko, että joksut tulisi alkuviikosta mitä järkeä siinä olisi?
 

Yhteistyössä