K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eri olen kuin ap ja en tiedä ovatko virallisesti ilmoittaneet, mutta kyllä minäkin tämän Erinin puolesta laittaisin vetoni. Oman Ullailun perusteella, seuraavat koko perhe tätä Etä ja hän takaisin. Oli myös siellä Rollareiden keikalla, missä olivat nämä kaksi muutakin veljeä ja ainakin toisen heistä puoliso myös. Oli siis siinä samassa porukassa ja stoorissa oli tää E ja M läheisissä tunnelmissa. Mut Ullailen lisää
Mikä ihmeen ullailu? 🤨
 
vierailija
Mä taas olen sitä mieltä, että jos K johonkin näistä täällä mainittuihin miehiin koki vetovoimaa, niin sitten Peksiin. K hyrisi Peksin kainalossa kuin kissanpentu ja jotenkin se oli siinä kuin kotonaan. Tietynlaista latausta oli ilmassa. Näiden muiden kanssa se kiehnaus on ollut söpöä tai kuumaa, mutta selvää pelleilyä.
 
vierailija
Mä oon ihan rikki kun matkustin just sunnuntaina Kroatiasta Sloveniaan ja maanantaina olin itse siellä linnassa Mulla on kuvia aika lailla samoista kohdista kuin Damonilla. Nyt tiistaina kävin sit katsomassa nuo klonkku-luurangot ja vasta myöhemmin illalla näin damonin tiktokista että siellähän sekin oli ollut! Jos oisin siis päivän tai pari aiemmin ollut paikalla niin olisin saattanut osua kohdalle
I feel slov… you! Meillä tytär (kova ST-fani) on nyt suhteellisen täpinöissään, että Sadie liikuskeli niinkin läheisellä säteellä kanssamme, vaikkakin eri aikaan, kuin se Kroatia! 😂 Sitä ennen Slovenia oli (ihan kiva mutta kun kaverit olleet tyyliin Espanjassa ja Kreikassa) vähän outo ja erilainen maa, nyt senkin pisteet nousivat roimasti ollakin koettuna! 😅
 
vierailija
Mä taas olen sitä mieltä, että jos K johonkin näistä täällä mainittuihin miehiin koki vetovoimaa, niin sitten Peksiin. K hyrisi Peksin kainalossa kuin kissanpentu ja jotenkin se oli siinä kuin kotonaan. Tietynlaista latausta oli ilmassa. Näiden muiden kanssa se kiehnaus on ollut söpöä tai kuumaa, mutta selvää pelleilyä.
Mä en pidä kiehnäystä B:n kanssa pelleilynä vaan jonkinlaisena ihastuksena. Jotain siinä oli. En näe sitä samaa intoa Peksin kanssa. 🤷
 
vierailija
No, aika hyvin se tuntuu tanssija E:kin julkkisporukoissa viihtyvän ja Kn mukana niiden kanssa hengaavan.
No hän on koko porukkaan päätynyt oman työnsä kautta eikä hengaile esim. K:n bäkkärillä kuin silloin kun on töissä. Ja saanut kutsuja julkkisbileihin ihan oman ammattinsa kautta. Toki osa julkusuudesta on tullut Haberin kautta.

Tämä eräs on mukana vain siksi että on päätynyt sänkyyn jonkun kanssa ja siten täysin siivellä mukaan tullut. Harvemmin merch-myyjät julkkisbileisiin kutsutaan. Toki olen itsekin saanut puolison töihin juhliin avec-kutsuja, mutta en mä mihinkään after work -juttuihin kuulu.
 
vierailija
Mä oon ihan rikki kun matkustin just sunnuntaina Kroatiasta Sloveniaan ja maanantaina olin itse siellä linnassa Mulla on kuvia aika lailla samoista kohdista kuin Damonilla. Nyt tiistaina kävin sit katsomassa nuo klonkku-luurangot ja vasta myöhemmin illalla näin damonin tiktokista että siellähän sekin oli ollut! Jos oisin siis päivän tai pari aiemmin ollut paikalla niin olisin saattanut osua kohdalle
Ootko vielä siis reissun päällä? ☺
 
vierailija
Mitä klippiä mahdat tarkoittaa? Se, jossa Kiki pelleilee ja siirtää sitä tuolia? Se oli minusta jokin vanha ja Bojan näyttäisi olevan siinä lattialla kitaran kanssa? Mulla ei näy Cykalta sen tuoreempia klippejä, jotka ois mistään treeneistä.
Mäkin aattelin et oli vanha klippi ja kyllä se Bojan sielläkin oli vaikka oliskin uusi klippi joten nyt meni vähän pieleen tällä yhdellä
 
vierailija
Mäkin aattelin et oli vanha klippi ja kyllä se Bojan sielläkin oli vaikka oliskin uusi klippi joten nyt meni vähän pieleen tällä yhdellä
Saattaa olla uusi klippi, B otti noi kengät vasta tänä vuonna käyttöön ja tukka näyttää aika pitkältä. Vai onko Krisillä vielä vanhat hiukset?

Ärsyttää kyllä kun Cyka kaivaa ties mistä noita videoita eikä kerro mistä ne on peräisin.
 
vierailija
Muuten voin ollakin sitä mieltä että JO kiinnostaa B:tä tällä hetkellä ehkä tavanomaista vähemmän, mutta onhan hän tuossa klipissä.
Mutta: milloinkohan saadaan tietoa JO:n syksyn-suunnitelmista? Jodelissa on että olisivat viime keikan yhteydessä sanoneet että Australia peruuntuu koska liian kallis eli onkohan sitten se Balkanin kiertue syksyn ainut? (ja ehkä just sopivasti joku pieni Yhdysvaltain-pubikiertue?)
 
vierailija
Muuten voin ollakin sitä mieltä että JO kiinnostaa B:tä tällä hetkellä ehkä tavanomaista vähemmän, mutta onhan hän tuossa klipissä.
Mutta: milloinkohan saadaan tietoa JO:n syksyn-suunnitelmista? Jodelissa on että olisivat viime keikan yhteydessä sanoneet että Australia peruuntuu koska liian kallis eli onkohan sitten se Balkanin kiertue syksyn ainut? (ja ehkä just sopivasti joku pieni Yhdysvaltain-pubikiertue?)
Ei olleet Joksut itse sanoneet että on peruttu vaan keikalla kv-fanit oli sanoneet kuulleensa ”luotettavalta lähteeltä” että ois peruttu. 🤷🏼‍♀️
 
vierailija
K on Peksin fani ja se paistoi läpi. Se oli ihailua, mutta ei ihastusta. Kyllä kaikesta nähdystä aidoin ja eniten ihastusta sisältänyt / sisältävä yhteys on ollut Bn kanssa.
Mä en tajua miten voitte nähdä sen ihastumisena. Selvää kahden kaverin ja porukan välistä hulluttelua. Siinä nyt vaan sattui törmäämään sellaisia ihmisiä, joille toisen lähellä olo ja hellyys ei ole vierasta.
 
vierailija
Muuten voin ollakin sitä mieltä että JO kiinnostaa B:tä tällä hetkellä ehkä tavanomaista vähemmän, mutta onhan hän tuossa klipissä.
Mutta: milloinkohan saadaan tietoa JO:n syksyn-suunnitelmista? Jodelissa on että olisivat viime keikan yhteydessä sanoneet että Australia peruuntuu koska liian kallis eli onkohan sitten se Balkanin kiertue syksyn ainut? (ja ehkä just sopivasti joku pieni Yhdysvaltain-pubikiertue?)
En usko uskon että B:tä kiinnostaa Joksut yhtä paljon kuin ennenkin ja tosiaan kv-fanit sanoneet ei Joksut
 

Yhteistyössä