K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Valitsipa kenet vaan, niin varmasti ennen pitkää siitä tiedetään. Voisin hyvin nähdä että B olisi aika vapaastikin jopa esillä kumppaninsa kanssa, kun olisivat olleet jonkin aikaa yhdessä ja juttu vakaalla pohjalla.
Minä taas oon sitä mieltä, että tulee pitämään piilossa nykykokemuksiinsa pohjautuen, vaikka joskus olisi ajatellut toisin
 
vierailija
Mä tavallaan hajoaisin, harmista, ettei B valitse miestä,

Tätä en ymmärrä. Miten sua voi liikuttaa tämä?
En ole tuon kyseisen kommentin kirjoittaja, mutta haluan vastata. Mä salaa toivon, että B ei ole hetero. Projisoin tällä häneen omia tuntemuksiani ja tarpeitani, myönnän sen. Nämä ajatukset ja tunteet kumpuaa jostakin mun syvältä ja välillä itsekin nauran niille, koska ne tuntuu niin sinisilmäisen hassuilta. Ehkä olisi kiva nähdä se B:n prosessi ja miten ulkomaailma siihen suhtautuu. Miksi juuri B? Koska hän on samaistuttava. Ei hänen elämänsä mulle kuulu ja pääasia tietysti on se, että hän on onnellinen. Ei hänen kumppaninsa sukupuolella oikeasti ole mitään väliä mulle, tämä oli lähinnä tälläistä itsetutkiskelua.
 
vierailija
En ole tuon kyseisen kommentin kirjoittaja, mutta haluan vastata. Mä salaa toivon, että B ei ole hetero. Projisoin tällä häneen omia tuntemuksiani ja tarpeitani, myönnän sen. Nämä ajatukset ja tunteet kumpuaa jostakin mun syvältä ja välillä itsekin nauran niille, koska ne tuntuu niin sinisilmäisen hassuilta. Ehkä olisi kiva nähdä se B:n prosessi ja miten ulkomaailma siihen suhtautuu. Miksi juuri B? Koska hän on samaistuttava. Ei hänen elämänsä mulle kuulu ja pääasia tietysti on se, että hän on onnellinen. Ei hänen kumppaninsa sukupuolella oikeasti ole mitään väliä mulle, tämä oli lähinnä tälläistä itsetutkiskelua.
No meitä on täällä sitten kolme! Ihan samat fiilikset ja myös tajuan, että tää on ihan oman pään sisäistä, B tekee niin kuin tekee.
 
vierailija
Mä en näe mitään sikamakeeta tossa. Olen pahoillani, mutta S kiinnostaa kuin kilo paskaa ja B on muuttunut täysin näkymättömäksi ja tylsäksi hänet tavattuaan. Paras vaihtoehto omalle fanitukselleni olisi, että eroaisivat. Jos eivät, niin kai se on pakko tulla toimeen sen ajatuksen kanssa, että B ei ole enää se fanituksen kohde, johon tykästyin ja siirtyä vain kasuaaliksi faniksi.
Mä oon tässä 100% samaa mieltä. Mua harmittaa, että B heittää vesilintua omalla urallaan tuon takia, muuttuen täysin hajuttomaksi ja mauttomaksi.
 
vierailija
😄😅 No mun mielestäni se on päinvastoin, niin päinvastoilen kuitenkin. Kyllähän tuossa ketjun ekassa viestissäkin kovin totena esitettiin omat mielipiteet miten Lontoo ”pilasi”.

Kyllähän noista B:n ja muiden kuvioista tihkuu vähitellen tietoa, aina jotain uutta tapahtuu, musta on oikeasti hauska seurata mitä seuraavaksi. Ei oo yhtään tylsää, vähän hidasta kyllä, mutta ei ne elämäänsä mua tai meitä viihdyttääkseen elä, niin jaksan kyllä seurailla rauhassa. Bändikuvioista kuuluu varmasti pian, nythän ne oli Ptujin jälkeen hioneet festarisettejä kuntoon.
No vttu minun mielipiteeni. Ihan kuolettavan tylsää. Ei sun mielipiteesi mun mielipidettäni muuksi muuta.
 
vierailija
Mä oon tässä 100% samaa mieltä. Mua harmittaa, että B heittää vesilintua omalla urallaan tuon takia, muuttuen täysin hajuttomaksi ja mauttomaksi.
Samaa mieltä. "Vanha" Bojan oli kuuma, leikkisä ja hauska ihan ilman, että hän postasi yksityiselämästään paljoa tai nais-/mieskuvioistaan yhtään mitään. Tietenkään ei voi tietää kääntyykö suunta jossain kohtaa "takaisin", mutta nykyisen menon perusteella en usko.
 
vierailija
Samaa mieltä. "Vanha" Bojan oli kuuma, leikkisä ja hauska ihan ilman, että hän postasi yksityiselämästään paljoa tai nais-/mieskuvioistaan yhtään mitään. Tietenkään ei voi tietää kääntyykö suunta jossain kohtaa "takaisin", mutta nykyisen menon perusteella en usko.
Onkohan hän se sama Bojan vielä vai onko ehkä vegaani. Muistelen niitä hänen hassuja postauksiaan, joiden merkitystä ja hänen ajatuksenjuoksuaan välillä sai ihmetellä ja pähkäillä.
 
vierailija
No meitä on täällä sitten kolme! Ihan samat fiilikset ja myös tajuan, että tää on ihan oman pään sisäistä, B tekee niin kuin tekee.
Kukaan ei usko, että meitä täällä voi olla se kuuluisat kolme, puhumattakaan enemmästä, mutta tunnustaudun neljänneksi. Täysin oma vikani ja omia kuvitelmiani eikä kenenkään pään sisään voi ikinä nähdä, mutta joitain ei-heteroviboja olen saanut Bojanista, joten totta kai sitä toivoisi, että olisi ollut oikeassa sen suhteen. Tosin suhde naisen kanssa nyt ei tee kenestäkään välttämättä heteroa.
 
vierailija
Ehkä se tylsyys kumpuaa B:n omasta sisimmästä. Tavoittelee jotakin tiettyä urallaan ja olettaa että sitä ei saavuteta, jos imago on hassutteleva. Tai sitten hän tietoisesti jostakin muusta syystä haluaa itselleen sivistyneen ja hillityn kuoren. Haluaa olla vakavasti otettava aikuinen. Nämä oli vaan mun spekua, eikä niillä ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
 
vierailija
Ehkä se tylsyys kumpuaa B:n omasta sisimmästä. Tavoittelee jotakin tiettyä urallaan ja olettaa että sitä ei saavuteta, jos imago on hassutteleva. Tai sitten hän tietoisesti jostakin muusta syystä haluaa itselleen sivistyneen ja hillityn kuoren. Haluaa olla vakavasti otettava aikuinen. Nämä oli vaan mun spekua, eikä niillä ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Mutta kai hän sitten tekisi niitä sivistyneitä ja hillittyjä postauksia eikä lopettaisi postausta kokonaan? On jännä että B on useaan otteeseen kertonut ettei pidä instasta ja aikoo vielä poistua sieltä uudestaan ja haikailee aikaan jolloin muusikoiden ei tarvinnut promota somessa, mutta ihmiset keksivät mitä luovempia muita syitä miksi B ei enää päivitä.
 
vierailija
Mutta kai hän sitten tekisi niitä sivistyneitä ja hillittyjä postauksia eikä lopettaisi postausta kokonaan? On jännä että B on useaan otteeseen kertonut ettei pidä instasta ja aikoo vielä poistua sieltä uudestaan ja haikailee aikaan jolloin muusikoiden ei tarvinnut promota somessa, mutta ihmiset keksivät mitä luovempia muita syitä miksi B ei enää päivitä.
Niin, se ei tosiaan ole salaisuus, että hän ei pidä somesta. Ehkä Sadien esimerkki on saanut hänet nyt luopumaan instan käytöstä.
 

Yhteistyössä