K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinkuin kommenttini alla kirjoitin, niin mun kirjoituksella ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kerroin niiden olevan pelkkää spekua vailla todellisuuspohjaa. Joskus toivoisin sitä luetun ymmärtämistä ja ettei heti lähdetä päälle kuin yleinen syyttäjä.
Myös minä olen huomannut, että jotenkin mustavalkoisesti ymmärretään välillä täällä muiden kirjoituksia. En ole havainnut nyt Bojanista kirjoitetun mitään erityisen negatiivista. Hän herättää ajatuksia ja varsinkin tämä nykyinen hiljaisuus. Sehän on selvää, ettei me tiedetä, mitä B n päässä tällä hetkellä liikkuu. Pohdinnat voi mennä ihan pieleenkin.
 
vierailija
Mä en enää oikein jaksa näitä juttuja täällä. Mites se JO-ketju, mistä täällä oli joku päivä puhe? Vain niille jotka bändistä tykkää, pettyneet jääkööt tänne kompostiin. Ei kenenkään haukkumista, muuten keskustelu vapaata. Löytyykö kiinnostuneita?
 
vierailija
Niin oli. Se ns. kalpeus johtui valaistuksesta. Samassa tilanteessa otetuissa muissa kuvissa kasvot on ihan normaalin väriset ja samoin seuraavan päivän pitsifestarikuvissa. On tosiaan enemmänkin sitä rusketusta kuin muilla. Jokainen voi itse katsoa, esim. B:n tai JO:n instan tägätyissä on niitä kuvia. Täällä nämä jutut elää ihan omaa elämää.
Ei ollut, ei se missään Usassa ainakaan ole ollut pöljät
 
vierailija
Tik tokissa käyttäjä:
Käärijä powinien wygrac es
ja hänen videossaan jossa K ja J hiplailee, on mielenkiintoista kommenttia Jeren serkulta. Niillä on kuulemma perhe group chatti ja viisujen aikaan kun gay huhut yltyi, niin jerppa oli siellä kertonut olevansa hetero.
 
vierailija
Niinkuin kommenttini alla kirjoitin, niin mun kirjoituksella ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kerroin niiden olevan pelkkää spekua vailla todellisuuspohjaa. Joskus toivoisin sitä luetun ymmärtämistä ja ettei heti lähdetä päälle kuin yleinen syyttäjä.
Kai sulle vastata kuitenkin saa, se kai täällä on se idea? Musta tuo oli aika tuulesta temmattu juttu että on muuttunut vakavaksi, kun eihän sitä ole nähty erityisen vakavana missään, ei vain ole ollut somessa.
 
vierailija
Kai sulle vastata kuitenkin saa, se kai täällä on se idea? Musta tuo oli aika tuulesta temmattu juttu että on muuttunut vakavaksi, kun eihän sitä ole nähty erityisen vakavana missään, ei vain ole ollut somessa.
Ja en siis tarkoittanut erityisesti sinun kommenttiasi tuolla negatiivisuudella, vaan keskustelua täällä yleisesti. Kommentoin siis tuota someasiaa. Vaikka B ei itse olisi täällä näitä juttuja lukemassa, niin kyllä sitä negaa tulee joka tuutista muutenkin, joten en yhtään ihmettele jos haluaa välillä olla somesta pois.
 
vierailija
Tik tokissa käyttäjä:
Käärijä powinien wygrac es
ja hänen videossaan jossa K ja J hiplailee, on mielenkiintoista kommenttia Jeren serkulta. Niillä on kuulemma perhe group chatti ja viisujen aikaan kun gay huhut yltyi, niin jerppa oli siellä kertonut olevansa hetero.
Missä videossa? Niitä on aika hemmetin monta. Ja tarkoitat varmaan K ja B?
 
vierailija
Tik tokissa käyttäjä:
Käärijä powinien wygrac es
ja hänen videossaan jossa K ja J hiplailee, on mielenkiintoista kommenttia Jeren serkulta. Niillä on kuulemma perhe group chatti ja viisujen aikaan kun gay huhut yltyi, niin jerppa oli siellä kertonut olevansa hetero.
Ja kyllä se varmaan oikeasti serkku on, koska kärppy seuraa tätä kommentoijaa. Kertoo olevansa kärpyn äidin veljen lapsi. Ja gf on myös tavannut mutta se ei kuulemma halua tulla julkisuuteen (yeah right). Onhan tuossa tietty ollut kova paine kärpyllä viisujen aikaan todistella suvulle heterouttaan, ehkä se homma bojanin kanssa sit tyssähti siihen kun ei rohkeus lopulta riittänyt.
 
vierailija
Missä videossa? Niitä on aika hemmetin monta. Ja tarkoitat varmaan K ja B?
Se ensimmäinen kiinnitetty on K ja J mutta ainkaan itse en löytänyt vielä mitään serkun kommenttia. Mutta miksi serkku kirjoittelisi tuollaisia tiktokiin ja miksi K sanoisi tuollaista jossain suvun keskeisessä group chatissa? Jotenkin outoa että pitäisi suvulle tuota kertoa.
 
vierailija
Ja kyllä se varmaan oikeasti serkku on, koska kärppy seuraa tätä kommentoijaa. Kertoo olevansa kärpyn äidin veljen lapsi. Ja gf on myös tavannut mutta se ei kuulemma halua tulla julkisuuteen (yeah right). Onhan tuossa tietty ollut kova paine kärpyllä viisujen aikaan todistella suvulle heterouttaan, ehkä se homma bojanin kanssa sit tyssähti siihen kun ei rohkeus lopulta riittänyt.
En usko tähän tarinaan ollenkaan, anteeksi vaan
 
vierailija
Ja en siis tarkoittanut erityisesti sinun kommenttiasi tuolla negatiivisuudella, vaan keskustelua täällä yleisesti. Kommentoin siis tuota someasiaa. Vaikka B ei itse olisi täällä näitä juttuja lukemassa, niin kyllä sitä negaa tulee joka tuutista muutenkin, joten en yhtään ihmettele jos haluaa välillä olla somesta pois.
Toivoisin sinultakin siis sitä luetun ymmärtämistä.
 
vierailija
Tik tokissa käyttäjä:
Käärijä powinien wygrac es
ja hänen videossaan jossa K ja J hiplailee, on mielenkiintoista kommenttia Jeren serkulta. Niillä on kuulemma perhe group chatti ja viisujen aikaan kun gay huhut yltyi, niin jerppa oli siellä kertonut olevansa hetero.
Ei taida olla oikeasti serkku tai jos on niin on todella typerä. Sanoo ensin että K ei tuo yksityisasioitaan julkisuuteen mutta sitten jauhaa tyttöystävästä ja linkkaa seiskan juttuja tuonne. 😂
 

Yhteistyössä