K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta kai hän sitten tekisi niitä sivistyneitä ja hillittyjä postauksia eikä lopettaisi postausta kokonaan? On jännä että B on useaan otteeseen kertonut ettei pidä instasta ja aikoo vielä poistua sieltä uudestaan ja haikailee aikaan jolloin muusikoiden ei tarvinnut promota somessa, mutta ihmiset keksivät mitä luovempia muita syitä miksi B ei enää päivitä.
Joskus voi olla parempi vetäytyä instasta kokonaan, koska silloin olet osaksi arvostelun ulkopuolella. Ainakaan sua ei voida niiden insta päivityksien takia leimata. Voi myös tehdä hallaa itsetunnolle, jos niitä seuraajia lähtee runsain mitoin. Musta se hillitty ja etäinen tyyli luodaan paljolti sillä, että ollaan sieltä instasta pois. Silloin tällöin joku asiallinen postaus bändin yhteiselle tilille ja se saa riittää ylläpitämään sitä imagon muutosta.
 
vierailija
Samaa mieltä. "Vanha" Bojan oli kuuma, leikkisä ja hauska ihan ilman, että hän postasi yksityiselämästään paljoa tai nais-/mieskuvioistaan yhtään mitään. Tietenkään ei voi tietää kääntyykö suunta jossain kohtaa "takaisin", mutta nykyisen menon perusteella en usko.
Miksi se nyt olisi muuttunut, ei ihmiset yhtäkkiä muutu vakavaksi tai vähemmän kuumaksi muutamassa viikossa. Ei vaan ole postaillut mitään.
 
vierailija
Kukaan ei usko, että meitä täällä voi olla se kuuluisat kolme, puhumattakaan enemmästä, mutta tunnustaudun neljänneksi. Täysin oma vikani ja omia kuvitelmiani eikä kenenkään pään sisään voi ikinä nähdä, mutta joitain ei-heteroviboja olen saanut Bojanista, joten totta kai sitä toivoisi, että olisi ollut oikeassa sen suhteen. Tosin suhde naisen kanssa nyt ei tee kenestäkään välttämättä heteroa.
Olis kivaa tietää teidän samoin ajattelevien seksuaalinen suuntaus. Itse olen bi. Ei sillä mitään väliä ole, mutta jos se auttaisi hahmottamaan tiettyjä asioita.
 
vierailija
Onkohan hän se sama Bojan vielä vai onko ehkä vegaani. Muistelen niitä hänen hassuja postauksiaan, joiden merkitystä ja hänen ajatuksenjuoksuaan välillä sai ihmetellä ja pähkäillä.
Hyvähän se vaan olis, jos olis vegaani. Ei se ihmisen luonne siinä muutu miksikään. Oikein koostettuna terveellinen ruokavalio ja parempi eläinten ja luonnon kannalta. Enkä siis itsekään vegaani ole vaikka kasvisruokaa suosin, en sano siksi. Mutta siinä ei kyllä yhtään mitään negatiivista ole jos joku on.
 
vierailija
En ole tuon kyseisen kommentin kirjoittaja, mutta haluan vastata. Mä salaa toivon, että B ei ole hetero. Projisoin tällä häneen omia tuntemuksiani ja tarpeitani, myönnän sen. Nämä ajatukset ja tunteet kumpuaa jostakin mun syvältä ja välillä itsekin nauran niille, koska ne tuntuu niin sinisilmäisen hassuilta. Ehkä olisi kiva nähdä se B:n prosessi ja miten ulkomaailma siihen suhtautuu. Miksi juuri B? Koska hän on samaistuttava. Ei hänen elämänsä mulle kuulu ja pääasia tietysti on se, että hän on onnellinen. Ei hänen kumppaninsa sukupuolella oikeasti ole mitään väliä mulle, tämä oli lähinnä tälläistä itsetutkiskelua.
Mä en erityisesti toivo jompaa kumpaa, mutta kallistun arvauksessani enemmän sille puolelle että ei ehkä ole hetero. Sitä toivon, että mitä ikinä onkin, hän kokisi niin, että voi vapaasti tuoda sen halutessaan esille ja samoin mahdollisen kumppaninsa jos vain haluaa. Että eivät kokisi tarvetta piilotella asiaa mitenkään. Ei heteroparitkaan aina halua tuoda varsinkaan tuoretta suhdetta julkisuuteen, mutta toivon että ainakaan seksuaalinen suuntaus ei olisi koskaan esteenä sen asian esiin tuomiselle.
 
vierailija
Joskus voi olla parempi vetäytyä instasta kokonaan, koska silloin olet osaksi arvostelun ulkopuolella. Ainakaan sua ei voida niiden insta päivityksien takia leimata. Voi myös tehdä hallaa itsetunnolle, jos niitä seuraajia lähtee runsain mitoin. Musta se hillitty ja etäinen tyyli luodaan paljolti sillä, että ollaan sieltä instasta pois. Silloin tällöin joku asiallinen postaus bändin yhteiselle tilille ja se saa riittää ylläpitämään sitä imagon muutosta.
Tämä toimisi, jos se yhtyeen oma tili olisi aktiivinen, mutta ei edes sitä tiliä päivitetä Joksuilla aktiivisesti. Heitän nyt edelleen Kuumaan esimerkkinä, miten homma voisi toimia. Niillä on yhtyeen tili aktiivinen ja laulajan oma tili on paljon hiljaisempi.
 
vierailija
Ehkä se tylsyys kumpuaa B:n omasta sisimmästä. Tavoittelee jotakin tiettyä urallaan ja olettaa että sitä ei saavuteta, jos imago on hassutteleva. Tai sitten hän tietoisesti jostakin muusta syystä haluaa itselleen sivistyneen ja hillityn kuoren. Haluaa olla vakavasti otettava aikuinen. Nämä oli vaan mun spekua, eikä niillä ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Mikä tylsyys, ei se ole lopettanut hassuttelua, vaan ollut pois instasta. Kaksi eri asiaa. Varmaan tälläkin hetkellä hassuttelee jossain, ne ei vaan nähdä sitä. Ja kun näitä juttuja lukee mä en yhtään ihmettele että haluaa pitää sometaukoa. Ihan jokaikinen asia käännetään täälläkin negatiiviseksi.
 
vierailija
Tämä toimisi, jos se yhtyeen oma tili olisi aktiivinen, mutta ei edes sitä tiliä päivitetä Joksuilla aktiivisesti. Heitän nyt edelleen Kuumaan esimerkkinä, miten homma voisi toimia. Niillä on yhtyeen tili aktiivinen ja laulajan oma tili on paljon hiljaisempi.
Tuo voisi olla ihan toimiva juttu kyllä! Toivoin aiemmin täällä jo että JO ja Kuumaa tapaisi joskus. Luulen että tulisivat juttuun. Ehkä tulisi somestakin samalla puhuttua ja ideoita vaihdettua.
 
vierailija
Mä en erityisesti toivo jompaa kumpaa, mutta kallistun arvauksessani enemmän sille puolelle että ei ehkä ole hetero. Sitä toivon, että mitä ikinä onkin, hän kokisi niin, että voi vapaasti tuoda sen halutessaan esille ja samoin mahdollisen kumppaninsa jos vain haluaa. Että eivät kokisi tarvetta piilotella asiaa mitenkään. Ei heteroparitkaan aina halua tuoda varsinkaan tuoretta suhdetta julkisuuteen, mutta toivon että ainakaan seksuaalinen suuntaus ei olisi koskaan esteenä sen asian esiin tuomiselle.
Tämä oli tosi hyvin kirjoitettu. Olen täysin samaa mieltä sun kanssa. Itsekin toivoisin, että se seksuaalinen suuntaus ei olisi este millekään. Ihmisten pitäisi saada olla sellaisia kun ovat. B:lle ja muille julkisuuden henkilöille toki myös toivoisin rauhaa sen suhteen, että tuovatko he sen kumppanin esiin vai eivät. Olen yksi heistä, jotka toivovat että B ei olisi hetero. Mutta se lähtee tosiaan mun itsekkäistä syistä ja on vain mun omaa sisäistä pohdintaa. Oikeasti haluan B:lle hyvää, eikä hänen kumppaninsa sukupuolella ole mitään merkitystä tosi elämässä.
 
vierailija
Oon tykännyt JO:sta ja heidän meiningistään tosi paljon viisuista alkaen, mutta just tällä hetkellä bändi on minusta ulospäin tosi tylsä. On meneillään heidän ensimmäinen kv. keikkakesänsä, pienen hittimahdollisuuden sisältävä biisi julkaistaan pian mutta missä se näkyy? Ymmärrän hyvin että takki voi olla vähän tyhjä studiosessioiden ja levynteon jälkeen, mutta jos heidän tavoitteensa on pitää vanhoista faneista kiinni ja ehkä saada jopa uusia, niin en ole ihan varma onko tällainen hiljaisuus ihan paras strategia.
 
vierailija
Tuo voisi olla ihan toimiva juttu kyllä! Toivoin aiemmin täällä jo että JO ja Kuumaa tapaisi joskus. Luulen että tulisivat juttuun. Ehkä tulisi somestakin samalla puhuttua ja ideoita vaihdettua.
Kuumaa ja JO ovat jotenkin hyvin samantyyppisiä. Voisin kuvitella, että Bojan ja Johannes keskustelevat henkeviä suomen suviyössä. Herkkiä ja fiksuja runopoikia molemmat.
 
vierailija
Mikä tylsyys, ei se ole lopettanut hassuttelua, vaan ollut pois instasta. Kaksi eri asiaa. Varmaan tälläkin hetkellä hassuttelee jossain, ne ei vaan nähdä sitä. Ja kun näitä juttuja lukee mä en yhtään ihmettele että haluaa pitää sometaukoa. Ihan jokaikinen asia käännetään täälläkin negatiiviseksi.
Niinkuin kommenttini alla kirjoitin, niin mun kirjoituksella ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kerroin niiden olevan pelkkää spekua vailla todellisuuspohjaa. Joskus toivoisin sitä luetun ymmärtämistä ja ettei heti lähdetä päälle kuin yleinen syyttäjä.
 
vierailija
Hyvähän se vaan olis, jos olis vegaani. Ei se ihmisen luonne siinä muutu miksikään. Oikein koostettuna terveellinen ruokavalio ja parempi eläinten ja luonnon kannalta. Enkä siis itsekään vegaani ole vaikka kasvisruokaa suosin, en sano siksi. Mutta siinä ei kyllä yhtään mitään negatiivista ole jos joku on.
No vegaanius selittäisi sen kalpeuden..
 
vierailija
Tämä toimisi, jos se yhtyeen oma tili olisi aktiivinen, mutta ei edes sitä tiliä päivitetä Joksuilla aktiivisesti. Heitän nyt edelleen Kuumaan esimerkkinä, miten homma voisi toimia. Niillä on yhtyeen tili aktiivinen ja laulajan oma tili on paljon hiljaisempi.
Bojanin instaa en ihmettele mutta tuo Joksujen oman tilin hiljeneminen on kummallista. He kuitenkin tietävät että se se someaktiivisuus esim. viisukeväänä on se mikä herätti heidän kv-fanien mielenkiinnon ja he osaavat tuottaa omannäköistä ja hauskaa sisältöä. Ovatko he paniikissa viimeistelemässä uutta levyä aamusta iltaan? Vai onko tämä tosiaan heidän uusi strategiansa että faneihin pidetään kerran viikossa yhteyttä openstagen kautta? Sitäkin voisi mainostaa enemmän.
 
vierailija
Tämä oli tosi hyvin kirjoitettu. Olen täysin samaa mieltä sun kanssa. Itsekin toivoisin, että se seksuaalinen suuntaus ei olisi este millekään. Ihmisten pitäisi saada olla sellaisia kun ovat. B:lle ja muille julkisuuden henkilöille toki myös toivoisin rauhaa sen suhteen, että tuovatko he sen kumppanin esiin vai eivät. Olen yksi heistä, jotka toivovat että B ei olisi hetero. Mutta se lähtee tosiaan mun itsekkäistä syistä ja on vain mun omaa sisäistä pohdintaa. Oikeasti haluan B:lle hyvää, eikä hänen kumppaninsa sukupuolella ole mitään merkitystä tosi elämässä.
❤
 
vierailija
Oon tykännyt JO:sta ja heidän meiningistään tosi paljon viisuista alkaen, mutta just tällä hetkellä bändi on minusta ulospäin tosi tylsä. On meneillään heidän ensimmäinen kv. keikkakesänsä, pienen hittimahdollisuuden sisältävä biisi julkaistaan pian mutta missä se näkyy? Ymmärrän hyvin että takki voi olla vähän tyhjä studiosessioiden ja levynteon jälkeen, mutta jos heidän tavoitteensa on pitää vanhoista faneista kiinni ja ehkä saada jopa uusia, niin en ole ihan varma onko tällainen hiljaisuus ihan paras strategia.
Sanoitit omat ajatukseni hyvin, eipä tuohon ole mitään lisättävää.
 
vierailija
Bojanin instaa en ihmettele mutta tuo Joksujen oman tilin hiljeneminen on kummallista. He kuitenkin tietävät että se se someaktiivisuus esim. viisukeväänä on se mikä herätti heidän kv-fanien mielenkiinnon ja he osaavat tuottaa omannäköistä ja hauskaa sisältöä. Ovatko he paniikissa viimeistelemässä uutta levyä aamusta iltaan? Vai onko tämä tosiaan heidän uusi strategiansa että faneihin pidetään kerran viikossa yhteyttä openstagen kautta? Sitäkin voisi mainostaa enemmän.
Olin aluksi todella kiinnostunut ja ajattelin että saadaan openstageen jotain todella spesiaalia sisältöä mutta aikamoista liibalaabaa ne viikkokirjeet on. No se esikatselu niiden tulevien biisien nimiin oli kiva ja ilmeisesti päästään esikuuntelemaan uusia biisejä ennen muita mikä on kiva.
 
vierailija
Mäkin kaipaisin Joksujen oman tilin aktivoitumista, ei kenenkään tietenkään tarvi omalla henkilökohtaisella tilillään jakaa mitään jos ei halua. Nyt kun keikkojakaan ei oo kesällä mitenkään kovin paljon niin oishan tuo nyt ihan kiva, että se bändin some ois aktiivisempi kuten oli vielä alkuvuodesta... Niin hieman ihmetyttää tää linja nyt
 
vierailija
Oon tykännyt JO:sta ja heidän meiningistään tosi paljon viisuista alkaen, mutta just tällä hetkellä bändi on minusta ulospäin tosi tylsä. On meneillään heidän ensimmäinen kv. keikkakesänsä, pienen hittimahdollisuuden sisältävä biisi julkaistaan pian mutta missä se näkyy? Ymmärrän hyvin että takki voi olla vähän tyhjä studiosessioiden ja levynteon jälkeen, mutta jos heidän tavoitteensa on pitää vanhoista faneista kiinni ja ehkä saada jopa uusia, niin en ole ihan varma onko tällainen hiljaisuus ihan paras strategia.
On toisaalta fiksua osata lomailla kun tarve on ja nyt heillä on siihen mahdollisuus. On hölmömpää painaa töitä niin kauan että kaikki uupuu. Jokainen tarvitsee vapaata myös, vaikka olisi muuten unelma-ammatissaan. Loman jälkeen jaksaa taas ihan erilaisella energialla. Näillä palstoilla oltiin huolissaan kun Kärtsä vaan painoi menemään ja sitten siinä Hesarin haastattelussa tulikin esille että oli käynyt raskaaksi se tahti. Joksut on myös painaneet töitä pitkään tosi vähäisillä lomilla mutta silti täällä ei heille suotaisi taukoa, heti hirveä valitus kun ovat hetken aikaa vähän hiljempaa.
 
vierailija
Bojanillahan oli ruskettuneemmat käsivarret kuin muilla kun niitä bäkkärikuvia katsoo.
Niin oli. Se ns. kalpeus johtui valaistuksesta. Samassa tilanteessa otetuissa muissa kuvissa kasvot on ihan normaalin väriset ja samoin seuraavan päivän pitsifestarikuvissa. On tosiaan enemmänkin sitä rusketusta kuin muilla. Jokainen voi itse katsoa, esim. B:n tai JO:n instan tägätyissä on niitä kuvia. Täällä nämä jutut elää ihan omaa elämää.
 

Yhteistyössä