K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Päinvastoin, kiinnostavia nuo kuviot on ainakin musta. Näyttää myös hyvältä, eilenkin oli tägätyissä ihania kuvia. Joo kyllä mäkin toivoisin että postailisi jotain, mutta ehkä just nyt on sellainen vaihe että haluaa olla hetken rauhassa. Eihän se ole varmaa onko esim. suhdekuviot (jos sellaisia on) sille itsellekään vielä selviä ja haluaa rauhassa ottaa aikaa niille.
Puhu vain omasta puolestasi äläkä tule "päinvastoilemaan". Minusta B on muuttunut tylsäksi ja se on Sadien vaikutuksen syytä. Tätä kuviota ei ole mielenkiintoista seurata, koska ei ole mitään seurattavaa. Eihän meillä ole mitään materiaalia heistä, jonka he itse olisivat jakaneet. Toivon B:n pikaista paluuta someen, mutta en tietenkään mielenterveyden uhalla.
-eri
 
vierailija
Eihän tämä somehiljaisuus välttämättä Sadiesta johdu. B oli tavannut Sadien jo Lontoossa ja postasi sieltä ja kiertueelta paljon instaan ja Nykistäkin ja UK-kiertueelta vielä pari stooria. Piilottelu alkoi vasta kun siirtyi studioon, vaikuttaa mun mielestä enemmän töihin tai omaan hyvinvointiin liittyvältä päätökseltä. Tai sit säikähti sitä hullua fania joka tägäsi Bn perheen ja ystävät ja uhkaili joillain paljastuksilla.
Eikö B jossain haastiksessa sanonut, että oli harkinnut rikosilmoitusta jostain stalkkerista?
 
vierailija
Puhu vain omasta puolestasi äläkä tule "päinvastoilemaan". Minusta B on muuttunut tylsäksi ja se on Sadien vaikutuksen syytä. Tätä kuviota ei ole mielenkiintoista seurata, koska ei ole mitään seurattavaa. Eihän meillä ole mitään materiaalia heistä, jonka he itse olisivat jakaneet. Toivon B:n pikaista paluuta someen, mutta en tietenkään mielenterveyden uhalla.
-eri
😄😅 No mun mielestäni se on päinvastoin, niin päinvastoilen kuitenkin. Kyllähän tuossa ketjun ekassa viestissäkin kovin totena esitettiin omat mielipiteet miten Lontoo ”pilasi”.

Kyllähän noista B:n ja muiden kuvioista tihkuu vähitellen tietoa, aina jotain uutta tapahtuu, musta on oikeasti hauska seurata mitä seuraavaksi. Ei oo yhtään tylsää, vähän hidasta kyllä, mutta ei ne elämäänsä mua tai meitä viihdyttääkseen elä, niin jaksan kyllä seurailla rauhassa. Bändikuvioista kuuluu varmasti pian, nythän ne oli Ptujin jälkeen hioneet festarisettejä kuntoon.
 
vierailija
Eikö B jossain haastiksessa sanonut, että oli harkinnut rikosilmoitusta jostain stalkkerista?
Joo hämärästi muistan nyt että puhui jotain sellaista. Tuo voi olla totta, että taustalla saattaa olla asioita mistä me ei edes tiedetä. Jos on kovinkin creepyjä viestejä saanut, ei varmasti tee mieli avata mitään asioita julkisesti. Toivottavasti tekee rikosilmoituksen jos sellaiseen on aihetta.
 
vierailija
Sadiesta nyt ei ihan yhtä siroa kuvaa saa kuin aiemmasta ja pituuttakin vaan sen 159 cm aika erityyppinen mikäli olisi kumppani
Mutta eikö se ex ole hyvinkin urheilullinen tyyppi, pituuttakin kuvista arvioiden enemmän kuin Sadiella. Mä oon jotenkin kuvitellut sen exän enemmän Bojanin tyypiksi, urheilullinen, menevä, nauravainen ja sosiaalinen.
 
vierailija
Jos B tapasi Sn jo Lontoossa, niin olikohan se syynä miksi K ei ollutkaan enää sinne tervetullut Olivat aiemmin sopineet, että K menee sinne, mutta K ilmoitti työkiireet perumisen syyksi..
K sanoi itse ettei päässyt, niin en lähtisi tuollaista itse keksimään. Härtsä meni kuitenkin sinne ja näkivät häntä siellä. Tottakai ne olisi Kärtsänkin sinne ottaneet mielihyvin. Luultavasti B oli enemmin harmissaan kun K ei päässytkään.
 
vierailija
Mitä ihmettä, Sadiehan nyt nimenomaan ON siro😂 pieni ja hoikka = siro. Tai voi pitkäkin olla siro mut u know. Ja B varmasti viel tykkää Sadien lyhyydestä kerta saanut kuulla omasta "lyhyydestään". Ja B varmasti just tykkää luonnollisista ja naapurintyttömäisistä naisista.
 

Yhteistyössä