Aika tavis mielestäni, toisin kuin BojanToi Sadie on kyllä tosi kaunis. Mut niin on Bojankin.
On boitsukin mun mielestä aika tavis kun ei-ihastuneen silmin katsoo.Aika tavis mielestäni, toisin kuin Bojan
Mä en ole osannut päättää, kuinka kaunis hän on. Noissa viimeisimmissä muoti kuvissa valkoisessa asussa on tosi suloinen, muuten tulee mieleen, että yhtä nättejä ja nätimpiä tulee vastaan aika usein. Onko Sadie kuitenkin kasvoiltaan ja kropaltaan keskivertoa sopusuhtaisempi, siksi hänestä meikattuna saa niin kauniin.Aika tavis mielestäni, toisin kuin Bojan
Joo molemmilla on sopusuhtaiset ja symmetriset kasvot, se on sitten katsojan omista mieltymyksistä kiinni viehättyykö heistä vai ei.No mun mielestä molemmilla on upeat kasvot. Luonnollisen kauniit, muokkaamattomat, persoonalliset ja kuitenkin klassiset kauneusihanteet täyttävät.
Samaa mieltä että molemmat on kauniita ihmisiä.Toi Sadie on kyllä tosi kaunis. Mut niin on Bojankin.
No kaikki ei ole ollut alusta asti mukana, niin ei tiedetä mitkä asiat on jo ennen keskusteltu. Sitä paitsi, mistä nyt sit keskusteltaisiin, kun ei oo mitään?Kyllä niitä vanhoja ystäviä on ja näkyy somessakin välillä. En tiedä miksi nää asiat pitää käydä aina alusta uudestaan. Viimeksi Ptujin jälkeen oli kuvassa ystävänsä perheen kanssa.
Sadiellä on suuret silmät, söpö suu ja muuten sopusuhtaiset kasvot. Kasvoissa on myös ilmettä, ne suuret silmät on kuvissa aika vaikuttavat.Mä en ole osannut päättää, kuinka kaunis hän on. Noissa viimeisimmissä muoti kuvissa valkoisessa asussa on tosi suloinen, muuten tulee mieleen, että yhtä nättejä ja nätimpiä tulee vastaan aika usein. Onko Sadie kuitenkin kasvoiltaan ja kropaltaan keskivertoa sopusuhtaisempi, siksi hänestä meikattuna saa niin kauniin.
Yritetäänkö Sadien suuta suurentaa kuvissa meikillä, näyttää että huulimeikki vedetään vähän yli. Tai sitten vain mun kuvittelua.Sadiellä on suuret silmät, söpö suu ja muuten sopusuhtaiset kasvot. Kasvoissa on myös ilmettä, ne suuret silmät on kuvissa aika vaikuttavat.
Aika yleinen tapa meikata tuo että rajataan vähän yli. Mutta hänellä on nätti suu kyllä. On kuvaukselliset kasvot.Yritetäänkö Sadien suuta suurentaa kuvissa meikillä, näyttää että huulimeikki vedetään vähän yli. Tai sitten vain mun kuvittelua.
Hänen elokuvallaan on ainakin tänään USAn ensi-ilta. Että voisi ajatella olevan Jenkeissä nyt.Onko muuten tietoa onko S jo takaisin Jenkeissä vai vielä Euroopassa?
Ainakin eilen vielä ollut siellä Pariisissa jotain kuvausjuttuja ja ilmeisesti katsonut jotain muotinäyöstä myös jos nyt ihan oikeen tulkitsin noita juttuja twitterissä Mutta ei oo kyllä tietoa onko sitten jo lähtenyt takaisin JenkkeihinOnko muuten tietoa onko S jo takaisin Jenkeissä vai vielä Euroopassa?
Eikös tänään ole se yleisön ensi-ilta, onko siellä enää näyttelijöitä paikalla? Promotkin on varmaan kuvattu jo etukäteen.Hänen elokuvallaan on ainakin tänään USAn ensi-ilta. Että voisi ajatella olevan Jenkeissä nyt.
Jos D tulee Suomeen niin sit alan tosissani miettimään et mikä tää Krisin ja D:n suhde ois koska sit oltais tän kesän aikana nähty jo kolmestiAika kiireisellä aikataululla S:n ainakin olisi pitänyt palata jos eilen on ollut vielä Pariisissa ja tänään pitäisi olla Yhdysvalloissa. Ihan mahdollista se toki on.
Tai sitten hän liittyy Damonin seuraan vielä Ruotsiin ja ensi viikolla mahdollisesti Suomeen.
Heistä näyttää tulleen ainakin tosi läheiset ystävät, jos ei sitten enempää.Jos D tulee Suomeen niin sit alan tosissani miettimään et mikä tää Krisin ja D:n suhde ois koska sit oltais tän kesän aikana nähty jo kolmesti
Luuletko muka, ettei S ole muokannut itseään ja B:kin valkaisee hampaitaan ainakin?No mun mielestä molemmilla on upeat kasvot. Luonnollisen kauniit, muokkaamattomat, persoonalliset ja kuitenkin klassiset kauneusihanteet täyttävät.
Joo, kasvojen ilmeikkyys on olennainen lisäys. Bojanilla sama juttu.Sadiellä on suuret silmät, söpö suu ja muuten sopusuhtaiset kasvot. Kasvoissa on myös ilmettä, ne suuret silmät on kuvissa aika vaikuttavat.
Mikä Sadiessa on mielestäsi muokattua? Toki Hollywoodissa lähes kaikki parantelevat itseään enemmän tai vähemmän.Luuletko muka, ettei S ole muokannut itseään ja B:kin valkaisee hampaitaan ainakin?
Luulen, että sen verran hyvin menee, ettei ole tarvis niitä kotimaan keikkoja tehdä. Saisivat varmaan kotimaassaan tienattua kesällä, jos siellä haluaisivat keikkailla. Ja eikö B:llä ollut jotain sivuprojektejakin.Ihan asiasta kolmanteen, mutta mietiskelin, että mikähän mahtaa olla Jokereiden business-tilanne tällä hetkellä? Kun tässä nyt kuitenkin on kuultu, että ei ole enää manageria, ei somevastaavaa ja syksyn keikkatietojakin pantataan. Onko niin, että rahat on loppu? Lontoon oleskelu vei paljon rahaa, samoin Hampurin kuukausi ja se kevään kiertue ei myynyt niin hyvin kuin oli suunniteltu. Kesällä on aika vähän keikkoja, eikä he varmaan festaripalkkioiden suhteen mitään kärkikastia ole. Toki niistäkin jotain tienaa, mutta kyllä se ulkomailla reissaaminen maksaa, ei ole kotimaan festareita ja keikkoja niinkuin esim. Klla kesä täynnä. Ja älkää ottako tätä haukkumisena, se ei ole tarkoitus, ihan vaan pohdiskelen, että miten niillä menee kun ei niistä kuulu mitään.
Mikä pakkomielle teillä on saada S ja D Suomeen vai onko D sanonut tulevansa muka?Aika kiireisellä aikataululla S:n ainakin olisi pitänyt palata jos eilen on ollut vielä Pariisissa ja tänään pitäisi olla Yhdysvalloissa. Ihan mahdollista se toki on.
Tai sitten hän liittyy Damonin seuraan vielä Ruotsiin ja ensi viikolla mahdollisesti Suomeen.