K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se nyt suoraan noin ole sanonut. Vähän sinne päin, että Ljubljana käy pieneksi, mutta ei mitenkään rumasti. Ja on myös kehunut paljon Ljubljanaa ja ihan varmasti on rakas paikka, perhettä ja paljon ystäviä siellä. On se silti omassa maassaan noin isolle julkkikselle vaikeaa siinä mielessä, jos haluaisi löytää vaikka kumppanin. Slovenia ei kuitenkaan ole hirveän iso maa. Kaikki ”tuntee” hänet ennestään vähän liiankin hyvin siellä. Kun vaikka Jenkeissä voi olla ihan vapaasti. Siksi en ookaan täysin vakuuttunut että S:n kanssa olisi suhdetta välttämättä, voi olla ihan vaan erityisen läheinen ystävyyskin. Jenkeissä käydessään B:llä olis kuitenkin hyvät mahdollisuudet treffailla myös, kukaan ei tunne, voi olla vapaasti. Mutta en sano etteikö voisi olla S:n kanssakin jotain.
Tässä Barve Oceanin lyriikoita koskevassa haastattelupätkässä ainakin puhuu asiasta.
 
vierailija
Tässä Barve Oceanin lyriikoita koskevassa haastattelupätkässä ainakin puhuu asiasta.
Joo puhuu myös, mutta tämä ei ole se haastattelu, jota mä muistelen. Minusta se oli tuoreempi ja liittyi EW:n tai uuden levyn promoon, jossa selitettiin syitä Lontooseen siirtymiselle. Mutta puhujana nimenomaan Bojan, ei koko bändi. Sitä en muista oliko haastattelussa muu bändi mukana vai vain joku heistä vai B yksin.
 
vierailija
Tässä Barve Oceanin lyriikoita koskevassa haastattelupätkässä ainakin puhuu asiasta.
Joo, tuo oli se fiilis mikä mullakin oli. Sanoo sen ehkä vielä suoremmin kuin muistin, mutta nätisti kuitenkin. Ymmärrän hyvin että tuon kokoinen maa käy pieneksi jos on tunnettu siellä. Etenkin jos rakkauselämää miettii, kumppanin löytäminen on varmaan tuossa tilanteessa tosi vaikeaa ilman että toisella on jo joku ennakkokäsitys sinusta olemassa.
 
vierailija
Suomi on verrattain pieni maa, mutta pelkästään väkimäärä on yli tuplasti enemmän, pinta-alasta nyt puhumattakaan.
SLO: Pinta-ala: 20 271 km² (vähän mieti voiko edes olla mahdollista mutta niin google väittää :D)
Suomi: Pinta-ala: 338 462 km²

en ihmettele että sieltä haluaa pois.
 
vierailija
Oon ihan varma että näin viisuaikana (ennen siis) haastattelun jossa b puhui avoimesti että haluaa (puoliston ja) lapsia ja korosti ettei missään tulevaisuudessa vaan ihan lähiaikoina, oisko ollut viiden vuoden sisällä tms ?
 
vierailija
Oon ihan varma että näin viisuaikana (ennen siis) haastattelun jossa b puhui avoimesti että haluaa (puoliston ja) lapsia ja korosti ettei missään tulevaisuudessa vaan ihan lähiaikoina, oisko ollut viiden vuoden sisällä tms ?
Joo, on se niinkin sanonut. Jo ennen viisuja ja niiden jälkeenkin. Ihan viime aikoina ei ole tainnut sanoa..? Vai puhuiko jossain kokkauslivessä. Mutta saas ny nähdä.
 
vierailija
Joo puhuu myös, mutta tämä ei ole se haastattelu, jota mä muistelen. Minusta se oli tuoreempi ja liittyi EW:n tai uuden levyn promoon, jossa selitettiin syitä Lontooseen siirtymiselle. Mutta puhujana nimenomaan Bojan, ei koko bändi. Sitä en muista oliko haastattelussa muu bändi mukana vai vain joku heistä vai B yksin.
Okei, olisi kiva kuulla tuo kun luulin nähneeni kaikki tämän vuoden puolella tulleet Joksuhaastattelut mutta en tuollaista muista. Sen muistan että Lontooseen muutosta on kyselty paljon mutta olen kuullut vain sitä selitystä maiseman vaihdosta jotta saisi uutta inspiraatiota.
 
vierailija
Suomi on verrattain pieni maa, mutta pelkästään väkimäärä on yli tuplasti enemmän, pinta-alasta nyt puhumattakaan.
SLO: Pinta-ala: 20 271 km² (vähän mieti voiko edes olla mahdollista mutta niin google väittää )
Suomi: Pinta-ala: 338 462 km²

en ihmettele että sieltä haluaa pois.
Mun lapsilla oli joku sivusto tai sovellus, jolla pystyi katsomaan minkä kokoinen joku maa on verrattuna esim Suomeen. Niin Slovenia oli suunnilleen niin kuin Varsinais-Suomi ja Satakunta yhteensä.
Tai jos Slovenian asetti pituussuunnassaan niin, että toinen pää oli Raumalla, niin toinen pää oli Jyväskylässä.
 
vierailija
Okei, olisi kiva kuulla tuo kun luulin nähneeni kaikki tämän vuoden puolella tulleet Joksuhaastattelut mutta en tuollaista muista. Sen muistan että Lontooseen muutosta on kyselty paljon mutta olen kuullut vain sitä selitystä maiseman vaihdosta jotta saisi uutta inspiraatiota.
Näitkö sen ohiolaisen opiskelijankin tekemän? Se nuori vähän hukassa ollut nainen you tubessa :)
Tosin muistaakseni ei ollut siinä…
 
vierailija
Oon ihan varma että näin viisuaikana (ennen siis) haastattelun jossa b puhui avoimesti että haluaa (puoliston ja) lapsia ja korosti ettei missään tulevaisuudessa vaan ihan lähiaikoina, oisko ollut viiden vuoden sisällä tms ?
Viime kesänä, olisiko ollut heinäkuussa julkaistu haastattelu, jossa kysyttiin 7. vuotissuunnitelmia. B puhui kahdesta lapsesta ja muut soittamisesta Wempleyn areenalla. Taisi olla ekoja haastatteluita B:n paniikkikohtauksen ja instasta katoamisen jälkeen. Muistan, kun haastattelun jälkeen ruodittiin sitä, että B. puhui lapsista, muttei puolisosta, parisuhteesta yms.
 

Yhteistyössä