Sisäsiittoisuus

  • Viestiketjun aloittaja ööö
  • Ensimmäinen viesti
ööö
Kyllä täytyy olla laiskoja ihmisiä, jos pitää samasta suvusta sisaruksille löytää puolisoita! Tarkoitan, kun joku menee naimisiin toisen kanssa niin heidän sisarukset menevät naimisiin toistensa kanssa. Maija avioituu Matin kanssa ja Maijan sisko Marja avioituu Matin veljen Martin kanssa.
Voisi vähän käyttää mielikuvitusta ja etsiä kumppania hieman isommista piireistä vaikka helpollahan näin pääsee!
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun ex on naimisissa veljensä vaimon siskon kanssa. Ei kai se mitään sisäsiittoisuutta ole....ihan normaalia sinänsä, että jos liikkuu samoissa porukoissa niin helpostihan siinä tutustuu ja ihastuu :)
Kiva kun saavat muksuja niin ovat sit ihan molemminpuoleisia serkkuja :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
mistäpä moinen juolahti mieleen?
mun mummo&ukki olivat jonkunsortin serkuksia keskenään. oli aivan normaalia pikkupaikkakunnilla aikoinaan.
Kun joskus törmää tällaisiin tapauksiin ja sitten huomaa, että he ovat yleensä ns. 2-luokan kansalaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
mistäpä moinen juolahti mieleen?
mun mummo&ukki olivat jonkunsortin serkuksia keskenään. oli aivan normaalia pikkupaikkakunnilla aikoinaan.
Kun joskus törmää tällaisiin tapauksiin ja sitten huomaa, että he ovat yleensä ns. 2-luokan kansalaisia.
Njaa. Nuo on ainakin ihan ykkösluokan sakkia.
Ja ihan eri asiahan tämä on, kuin se että naisi serkkunsa.
 
vierailija
Kun joskus törmää tällaisiin tapauksiin ja sitten huomaa, että he ovat yleensä ns. 2-luokan kansalaisia.
Näillä kylillä on veljessarja, ja niiden serkkuja kaikki enemmän ja vähemmän outoja ja lahjattomia. Koulussa meni huonosti

Pahin niistä höpisee kokoajan itsekseen missä ikinä liikkuukin, puhuu jostain jeesuksestakin kokoajan, niin ja yksi on jonkin sortin rikollinenkin
 

Yhteistyössä