K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yhteinen energia riittää kyllä pitkälle silloin kun ollaan samassa paikassa. Mutta muu yhteydenpito vaatii kyllä yhteistä kieltä.
Ne tilanteet, joilla todistellaan K n kielitaitoa ovat sellaisia, joissa ei tarvita kuin se tietty keikkoihin ja esiintymisiin liittyvä sanasto. Ei niissä fanitapaamisissa käytetä sanastoa, jota tarvitaan, jos oltaisiin syvempiä ystäviä.
 
vierailija
Mä en näe siitä mitään viitteitä, oli kielitaitoa tai ei. Viime tapaaminen ei ihan siltä näyttänyt.
No siihen et kyllä voi vedota. Etenkin kun nytkin puhui, että on koko viimeisen vuoden kärsinyt paniikkikohtauksista ja ahdistuksista, niin ei yhtään ihme, jos niissä Kultsan klipeissä, jotka oli kuvattu just ennen ekaa keikkaa, oli hieman erilainen tunnelma
 
vierailija
Martin on varmasti lapsuudenystävänä B:lle yksi tärkeimmistä luottohenkilöistä. Ihana että hän oli tuolla mukana.
Musta on kiinnostava se original nelikko, eli bojan, kris, jan ja martin. Kun siis itse en tietenkään koskaan ajantasaisesti nähnyt Martinia bändissä, mutta nyttemmin olen tietysti nähnyt paljon sen haastatteluja ja keikkavideoita joissa se oli mukana. Että miten sekin mua niin kiinnostaa ja miksi tykkään sitäkin jossain aina nähdä? Ilmeisesti tykkään ton bändin koko saagasta, lapsuuden ystävistä jotka tekee läpimurron, toinen sitten valitsetkin eri urapolun, mutta sitä ennen melkein vaatii jäljelle jääneitä kysymään seuraajakseen ihan tiettyä basistia, jota ei edes varsinaisesti tunne. Ja sitten se uusi basisti onkin kuin luotu siihen porukkaan, toinen kitaristi löytää siitä jonkinlaisen sielunkumppanin (vai mitä noteworthya siitä nyt sanoisi?), ja kaikki meneekin hyvin eteenpäin.
 
vierailija
Voisko joku linkata tälle sen Treskin fanien kanssa juttelun? Mä en ole koskaan shipannut ja mulle ihan sama, mutta tää sun kielitaito jankkaus vaan vtuttaa. Et vissiin Kta hirveästi seuraa?
Enpä kyllä oo sellasta pätkää Kn kielitaidosta nähnyt, jonka perusteella vois ajatella, että puhelimitse heidän ystävyys ois voinut syventyä. Kohdatessa voivat tulla toimeen, mutta kyllä se puhelimitse on hyvin hankalaa.
 
vierailija
Enpä kyllä oo sellasta pätkää Kn kielitaidosta nähnyt, jonka perusteella vois ajatella, että puhelimitse heidän ystävyys ois voinut syventyä. Kohdatessa voivat tulla toimeen, mutta kyllä se puhelimitse on hyvin hankalaa.
Sinä et vaan halua niiden olevan ystäviä ja se paistaa sinun teksteistäsi läpi. K myös liioittelee sitä ralli enkkua, jos et ole tajunnut.
 
vierailija
Siis minä en voi itselleni, mutta nämä viikonloput tapahtumat ja pohdinnat ovat vaikuttaneet siihen, että onko oikeasti K:lla tai Suomella suurempi merkitys B:lle kuin me täällä kompostissa ollaan viime aikoina ajateltukaan. Ei siis suhdemielessä, mutta oikeasti jonain luottohenkilönä, turva... Vaatekeskustelu, suomalaisten huomioinen keikalla... Äsh, en tiedä. Luulin jo päässäni kuiville, kun tuo Yhdysvallat-kuvio tuli esiin.
Siis mitä on tapahtunut?! Mä oon ilmiselvästi ihan pihalla
Ei ole tapahtunut mitään erityistä. Eihän suomalaisia edes mitenkään erityisesti huomioitu. Janiahan pyydettiin ottamaan se lippu mukaansa. Ei kai hän voinut kieltäytyäkään. Ainakin Bojanin ajatukset on USA n suunnalla todennäköisesti ja sinne niitä puheluja lähtee. Eikä oo kielitaidostakaan kiinni ne keskustelut.
 
vierailija
Ne tilanteet, joilla todistellaan K n kielitaitoa ovat sellaisia, joissa ei tarvita kuin se tietty keikkoihin ja esiintymisiin liittyvä sanasto. Ei niissä fanitapaamisissa käytetä sanastoa, jota tarvitaan, jos oltaisiin syvempiä ystäviä.
Juuri näin. En usko että k pystyisi kuvailemaan englanniksi esim niitä tunteita joista avautui kuukausiliitteessä. Jos pystyy niin sittenhän ihan varmasti ovat voineet hyvinkin olla toistensa tukena. Muuten en usko hetkeäkään että bojan olisi avautunut synkimmistä fiiliksistään juuri kärtsälle. Kun erilaisten paniikkikohtausten ja harmittomampienkin epävarmuuksien avaaminen on aina aika haavoittuvaista, ei siihen mielellään ota sellaista riskiä että toinen osapuoli ei ymmärrä niitä käsitteitä ja kielikuvia, kun pelkkä asiakin on monelle hankalasti tajuttavissa, vaikka kieli ri olisikaan esteenä
 
vierailija
Ei ole tapahtunut mitään erityistä. Eihän suomalaisia edes mitenkään erityisesti huomioitu. Janiahan pyydettiin ottamaan se lippu mukaansa. Ei kai hän voinut kieltäytyäkään. Ainakin Bojanin ajatukset on USA n suunnalla todennäköisesti ja sinne niitä puheluja lähtee. Eikä oo kielitaidostakaan kiinni ne keskustelut.
Voi voi tuliko hätä, että K onkin vielä Bn ystävä?
 
vierailija
Ei ole tapahtunut mitään erityistä. Eihän suomalaisia edes mitenkään erityisesti huomioitu. Janiahan pyydettiin ottamaan se lippu mukaansa. Ei kai hän voinut kieltäytyäkään. Ainakin Bojanin ajatukset on USA n suunnalla todennäköisesti ja sinne niitä puheluja lähtee. Eikä oo kielitaidostakaan kiinni ne keskustelut.
Mä katsoin liven ja satunnaisia instan ja tumpun juttuja sen jälkeen, mutta en näköjään tarpeeksi tarkkaan. Eli mikä lippu Janilla on ollut? Ja mitä bojan on usasta sanonut?
 
vierailija
Jännä juttu kun Sea Starin ja ton kanamakkaratehtaan välissä ei ollut mitään elonmerkkiä Bstä missään (lukuunottamatta niitä paria instaseuraamisia) ja nyt heti tuli kun on Sloveniassa, hmm...
Sitähän täällä osa yritettiin sanoa että on nyt lomalla ja eiköhän siitä kuulu taas kun loma loppuu. Mutta osa oli varmoja ettei suunnilleen mitään enää ikinä päivitä. 😅
 
vierailija
Juuri näin. En usko että k pystyisi kuvailemaan englanniksi esim niitä tunteita joista avautui kuukausiliitteessä. Jos pystyy niin sittenhän ihan varmasti ovat voineet hyvinkin olla toistensa tukena. Muuten en usko hetkeäkään että bojan olisi avautunut synkimmistä fiiliksistään juuri kärtsälle. Kun erilaisten paniikkikohtausten ja harmittomampienkin epävarmuuksien avaaminen on aina aika haavoittuvaista, ei siihen mielellään ota sellaista riskiä että toinen osapuoli ei ymmärrä niitä käsitteitä ja kielikuvia, kun pelkkä asiakin on monelle hankalasti tajuttavissa, vaikka kieli ri olisikaan esteenä
Ja sinähän et tiedä heidän keskusteluistaan mitään. Suakin näyttää vaivaavan jos ovat ystäviä. En mäkään usko muuhun kuin ystävyyteen, mutta näyttää sekin ottavan täällä koville. Kai ne ystäviä ja läheisiä voivat olla vaikka molemmilla tydet. Mutta eihän se K ole tarpeeksi tasokasta seuraa teidän mielestä Blle. Myönnä pois.
 
vierailija
Ja sinähän et tiedä heidän keskusteluistaan mitään. Suakin näyttää vaivaavan jos ovat ystäviä. En mäkään usko muuhun kuin ystävyyteen, mutta näyttää sekin ottavan täällä koville. Kai ne ystäviä ja läheisiä voivat olla vaikka molemmilla tydet. Mutta eihän se K ole tarpeeksi tasokasta seuraa teidän mielestä Blle. Myönnä pois.
Ja sinäkö tiedät? Mee suosiolla takas vauvalle, ku nää keskustelut ottaa noin koville. -eri
 

Yhteistyössä