K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun oma poika on myös rumpali ja jotenkin ihan samaa kaliiperiä kuin Jure Taitaa olla just saman pituinen ja hyvin hyvin hoikka, mutta habaa kyllä löytyy, kuten myös pohjelihasta. Se ei kyllä tosiaankaan harrasta mitään urheilua, mutta kuntoa kuitenkin riittää. Rumpujen soittaminen on kyllä tosi fyysistä hommaa! Oma poikani soittaa pääsääntöisesti metallia, jossa tietty vauhtia riittää, mutta vaikuttaa ne rauhallisemmat tanssikeikatkin olevan ihan kohtuullisen jumppatunnin veroisia.
👍
 
vierailija
Siis minä en voi itselleni, mutta nämä viikonloput tapahtumat ja pohdinnat ovat vaikuttaneet siihen, että onko oikeasti K:lla tai Suomella suurempi merkitys B:lle kuin me täällä kompostissa ollaan viime aikoina ajateltukaan. Ei siis suhdemielessä, mutta oikeasti jonain luottohenkilönä, turva... Vaatekeskustelu, suomalaisten huomioinen keikalla... Äsh, en tiedä. Luulin jo päässäni kuiville, kun tuo Yhdysvallat-kuvio tuli esiin.
 
vierailija
Ei taas tätä! Joksut seuraa vaikka ketä tyttöjä! Lontoossakin ilmestyi vaikka mitä nimiä heidän kaikkien seurantalistoille, eikä niistäkään pohdiskellaan että kenen kanssa kukin seurustelee. Miksi juuri yhden pitkäaikaista tyttöystävää ei kukaan seuraisi?
Ja tämä on kyllä ollut ihan julkista tietoa kun meikäläisellekin sen nimi oli jo joskus syksyllä selvillä, enkä todellakaan ole mikään instaguru itse, muista someista puhumattakaan. Kris on itsekin ollut seurustelustaan hyvin avoin, jo jossain pari vuotta vanhassa haastattelussa se sanoi että ei millään tavalla koe tarpeelliseksi peitellä seurusteluaan, samoin se toimi viisuaikojen haastatteluissa. Ja kun se tyttö kuitenkin tiedetään, eikä kris itsekään pyri peittelemään seurusteluaan, niin mitä ne muut oikein salailisivat ja suojelisivat?
Ehkä se ei kuitenkaan niin monien tiedossa ole. En mäkään tiedä kuka hän on, vaikka seuraan joksujen tekemisiä. Heille on kuitenkin tullut niin paljon ulkomaisia faneja lisää, että ehkä Lontoossa asuvana voi olla helpompaa jos ihan kaikki ei tiedä. Jos hän ei halua itse olla omassa elämässään piilossa, eli pitää julkista instaa jos haluaa jne., niin tuo että muut joksut eivät seuraa voi kuitenkin vähentää sitä häneen kohdistuvaa mielenkiintoa. Mutta en tietysti tiedä sitten, ainahan nää on vaan omia spekuja.
 
vierailija
Siis minä en voi itselleni, mutta nämä viikonloput tapahtumat ja pohdinnat ovat vaikuttaneet siihen, että onko oikeasti K:lla tai Suomella suurempi merkitys B:lle kuin me täällä kompostissa ollaan viime aikoina ajateltukaan. Ei siis suhdemielessä, mutta oikeasti jonain luottohenkilönä, turva... Vaatekeskustelu, suomalaisten huomioinen keikalla... Äsh, en tiedä. Luulin jo päässäni kuiville, kun tuo Yhdysvallat-kuvio tuli esiin.
Tuskinpa on. Kyllä ne Bojanin luottohlöt oli siellä paikan päällä, kuten Martin. Huomioitiinhan siellä muitakin kuin suomea ja suomalaisia. Vauvalla on saatu aina kaikki käännettyä khon ja suomeen ilman realiteetteja.
 
vierailija
Siis minä en voi itselleni, mutta nämä viikonloput tapahtumat ja pohdinnat ovat vaikuttaneet siihen, että onko oikeasti K:lla tai Suomella suurempi merkitys B:lle kuin me täällä kompostissa ollaan viime aikoina ajateltukaan. Ei siis suhdemielessä, mutta oikeasti jonain luottohenkilönä, turva... Vaatekeskustelu, suomalaisten huomioinen keikalla... Äsh, en tiedä. Luulin jo päässäni kuiville, kun tuo Yhdysvallat-kuvio tuli esiin.
Ei siinä mun mielestä mitään mahdotonta ole. Eikö J:stä oo kuitenkin saanut sellaisen kuvan, että on ihana lämmin tyyppi, josta kaikki tykkää. Ehkä ne on oikeesti päässyt ystävyydessään sellaiselle levelille, että J olisi Blle henkinen tuki ja tärkeä ihminen, luottohenkilö. Tähän on ihan turha sotkea mitään bromance tai something more -juttuja, jos joku on vaan niin hyvä ja läheinen ystävä.
 
vierailija
Siis minä en voi itselleni, mutta nämä viikonloput tapahtumat ja pohdinnat ovat vaikuttaneet siihen, että onko oikeasti K:lla tai Suomella suurempi merkitys B:lle kuin me täällä kompostissa ollaan viime aikoina ajateltukaan. Ei siis suhdemielessä, mutta oikeasti jonain luottohenkilönä, turva... Vaatekeskustelu, suomalaisten huomioinen keikalla... Äsh, en tiedä. Luulin jo päässäni kuiville, kun tuo Yhdysvallat-kuvio tuli esiin.
Siis mitä on tapahtunut?! Mä oon ilmiselvästi ihan pihalla 😲😲😲
 
vierailija
Ei siinä mun mielestä mitään mahdotonta ole. Eikö J:stä oo kuitenkin saanut sellaisen kuvan, että on ihana lämmin tyyppi, josta kaikki tykkää. Ehkä ne on oikeesti päässyt ystävyydessään sellaiselle levelille, että J olisi Blle henkinen tuki ja tärkeä ihminen, luottohenkilö. Tähän on ihan turha sotkea mitään bromance tai something more -juttuja, jos joku on vaan niin hyvä ja läheinen ystävä.
Mä en jaksa uskoa tähänkään. Ei sillä Kn kielitaidolla voi luottohenkilöksi päästä.
 
vierailija
Tuskinpa on. Kyllä ne Bojanin luottohlöt oli siellä paikan päällä, kuten Martin. Huomioitiinhan siellä muitakin kuin suomea ja suomalaisia. Vauvalla on saatu aina kaikki käännettyä khon ja suomeen ilman realiteetteja.
Martin on varmasti lapsuudenystävänä B:lle yksi tärkeimmistä luottohenkilöistä. Ihana että hän oli tuolla mukana.
 
vierailija
No eihän sellaiseenkaan nyt parin viikon kesäloma vaikuta. Syksyllä niillä on sitten niitä tavallisia keikkoja tiedossa Sloveniassa. Eiköhän ne saa lippuja myytyä siellä edelleenkin.
Sloveniassa varmaan suosio säilyy, ovathan se siellä olleet suosittuja jo monta vuotta. Mutta (läntinen) Eurooppa on kiinnostava nähdä, mitä tapahtuu syksyn levyn jälkeen ja jos lähtevät sinne kiertueelle vasta keväällä.
 
vierailija
Ei siinä mun mielestä mitään mahdotonta ole. Eikö J:stä oo kuitenkin saanut sellaisen kuvan, että on ihana lämmin tyyppi, josta kaikki tykkää. Ehkä ne on oikeesti päässyt ystävyydessään sellaiselle levelille, että J olisi Blle henkinen tuki ja tärkeä ihminen, luottohenkilö. Tähän on ihan turha sotkea mitään bromance tai something more -juttuja, jos joku on vaan niin hyvä ja läheinen ystävä.
Ihan nyt tietämättä mihin tää liittyy niin epäilen kyllä vähän millaista tukea J voisi tarjota. Tai että mihin B tarvitsisi häneltä tukea. Mä en siis yritä mitenkään väittää etteivätkö he olisi hyviä ystäviä, mutta kyllä mun mielestä kielitaito just tällaisessa tulee esteeksi. En tiedä millaisia ja kuinka syvällisiä asioita B voisi kertoa niin että pystysi olemaan varma siitä että toinen ymmärtää edes sanat. Kun ei kaikki ymmärrä toisen huolia edes omalla kielellä kuultuna, saati sitten jos keskustelu käydään molemmille vieraalla kielellä, jota toinen hallitsee melko pinnalliselta tasolla.

Siitä olen varma että K on lämmin ja ihana josta ne kaikki tykkää, mutta en vaan usko että niiden ystävyys olisi tässä vuoden aikana lähinnä viestien välityksellä olennaisesti syventynyt. Luotettava ja rakastettava tyyppi varmasti, mutta ei silti mikään luottohenkilö.
 
vierailija
Siis minä en voi itselleni, mutta nämä viikonloput tapahtumat ja pohdinnat ovat vaikuttaneet siihen, että onko oikeasti K:lla tai Suomella suurempi merkitys B:lle kuin me täällä kompostissa ollaan viime aikoina ajateltukaan. Ei siis suhdemielessä, mutta oikeasti jonain luottohenkilönä, turva... Vaatekeskustelu, suomalaisten huomioinen keikalla... Äsh, en tiedä. Luulin jo päässäni kuiville, kun tuo Yhdysvallat-kuvio tuli esiin.
No sittehän vois samantien myös aatella että se "kostopitsi" oli Bllä päällä siellä Saksan keikalla jossa D&S oli katsomassa, Bllä oli se myös päällä Lontoon keikalla heti Nykistä tultuaan ja Bllä oli ennen keikkaa päällä Sn lempijoukkueen lippis... Näitä kun ei tietenkään oo vauvalla pohdittu vaan yhdistetään kaikki vaan suomeen/Kärtsään niin tuntuuhan se sillon että ois jotenkin suurikin merkitys. Itse ainakin uskon, että B on halunnut vaan laittaa mahdollisimman rennot vaatteet päälle
 
vierailija
Ei siinä mun mielestä mitään mahdotonta ole. Eikö J:stä oo kuitenkin saanut sellaisen kuvan, että on ihana lämmin tyyppi, josta kaikki tykkää. Ehkä ne on oikeesti päässyt ystävyydessään sellaiselle levelille, että J olisi Blle henkinen tuki ja tärkeä ihminen, luottohenkilö. Tähän on ihan turha sotkea mitään bromance tai something more -juttuja, jos joku on vaan niin hyvä ja läheinen ystävä.
Mä ajattelen että ehkä osittain, mutta sitä ehkä vähän liioitellaan vauvalla. Heillä voi olla yhdessä hyvä energia ja se voi rentouttaa kun toinen on paikanpäällä, mutta varmaan ne kaikkein tärkeimmät luottohenkilöt on niitä, jotka myös välillä menee sinne keikalle ja on enemmän läsnä. Martinkin oli B:n kämppis viime kesänä, varmasti ollut tärkeä tuki. B myös vaikutti ihastuneelta Kärtsään viime kesänä. Siitä voi tulla aika ristiriitaisetkin fiilikset jos niin on ja tietää että toinen on varattu, vaikka hänestä muuten tykkäisikin. En siis usko että enää olisi ihastunut, mutta silloin vaikutti siltä.
 
vierailija
Martin on varmasti lapsuudenystävänä B:lle yksi tärkeimmistä luottohenkilöistä. Ihana että hän oli tuolla mukana.
Muistan kun jurekin sanoi että raskain hetki on ollut Martinin lähtö. Ne ei kuitenkaan olleet edes kauhean pitkään bändikavereita, mutta kai tuo niitten kuvio on tosiaan niin tiivis ja ovat kaikki niin läheisiä toisilleen. Ja siis toki se lähtö on muuttanut yhteistä dynamiikkaa ihan olennaisesti vaikkei just jure olisikaan ollut niin läheinen martinin kanssa.
 
vierailija
No sittehän vois samantien myös aatella että se "kostopitsi" oli Bllä päällä siellä Saksan keikalla jossa D&S oli katsomassa, Bllä oli se myös päällä Lontoon keikalla heti Nykistä tultuaan ja Bllä oli ennen keikkaa päällä Sn lempijoukkueen lippis... Näitä kun ei tietenkään oo vauvalla pohdittu vaan yhdistetään kaikki vaan suomeen/Kärtsään niin tuntuuhan se sillon että ois jotenkin suurikin merkitys. Itse ainakin uskon, että B on halunnut vaan laittaa mahdollisimman rennot vaatteet päälle
Mistä me tiedetään miksi se kostopitsi oli päällä Saksassa? Ehkä sillä ei ollut mitään tekemistä D tai S kanssa? Jos oli vaikka henkisesti epävarma olo ja halusi laittaa paidan, johon liittyy hyviä muistoja?
 
vierailija
Mä ajattelen että ehkä osittain, mutta sitä ehkä vähän liioitellaan vauvalla. Heillä voi olla yhdessä hyvä energia ja se voi rentouttaa kun toinen on paikanpäällä, mutta varmaan ne kaikkein tärkeimmät luottohenkilöt on niitä, jotka myös välillä menee sinne keikalle ja on enemmän läsnä. Martinkin oli B:n kämppis viime kesänä, varmasti ollut tärkeä tuki. B myös vaikutti ihastuneelta Kärtsään viime kesänä. Siitä voi tulla aika ristiriitaisetkin fiilikset jos niin on ja tietää että toinen on varattu, vaikka hänestä muuten tykkäisikin. En siis usko että enää olisi ihastunut, mutta silloin vaikutti siltä.
Lisään tähän että itse en usko että kielitaito olis mikään ongelma heille. Enemmän väliä on sillä yhteisellä energialla millainen se on.
 
vierailija
Mistä me tiedetään miksi se kostopitsi oli päällä Saksassa? Ehkä sillä ei ollut mitään tekemistä D tai S kanssa? Jos oli vaikka henkisesti epävarma olo ja halusi laittaa paidan, johon liittyy hyviä muistoja?
No mistä me tiedetään sitäkään mitkä ne hyvät muistot on. Sama paita oli sillä päällä esim viisutapahtumissa ja on sitä nähty keikoilla muuallakin. Tai ehkä se on bojanille ihan vaan paita.
 
vierailija
En oo viikonloppuna juuri ehtinyt tänne, mutta lueskelin nyt nopsasti. Ollaanpa nähty eri tavoin! Mun mielestä kaikki joksut näyttivät, livessä, kuvissa ja videoissa tosi hyviltä, ja myös vapautuneilta ja levänneiltä. Bojan oli ehkä hoikistunut, mutta mun silmään ihan tosi terveen ja hyvän näköinen! Jos siihen jotain syytä pitäisi etsiä niin ensisijaisesti ajattelisin vaan että kiertueen ja tiiviin studioajan jälkeen sillä on nyt ollut aikaa liikkua ja varmasti on syönytkin paremmin.

Musta oli upeaa että se itse puhui lavalla siitä viime vuoden ptujn kokemuksestaan! EW oli tosi merkityksellinen juuri tuolla.
Samaa mieltä ❤
 
vierailija
Uskon kyllä että K ja B ovat hyviä ystäviä toisilleen. Täällä tuntuu joidenkin mielestä olevan toive, että B vähintään vihaisi Kta.
K on ihana tyyppi ja varmasti hyvä ystävä.
 
vierailija
No sittehän vois samantien myös aatella että se "kostopitsi" oli Bllä päällä siellä Saksan keikalla jossa D&S oli katsomassa, Bllä oli se myös päällä Lontoon keikalla heti Nykistä tultuaan ja Bllä oli ennen keikkaa päällä Sn lempijoukkueen lippis... Näitä kun ei tietenkään oo vauvalla pohdittu vaan yhdistetään kaikki vaan suomeen/Kärtsään niin tuntuuhan se sillon että ois jotenkin suurikin merkitys. Itse ainakin uskon, että B on halunnut vaan laittaa mahdollisimman rennot vaatteet päälle
Mutta onhan tässä nyt monta outoa yksityiskohtaa. Ihan samalla tavalla kun on pohdittu kävikö B Jenkeissä vai ei ja siitäkin löytyi monta asiaa jotka oli outoja yhteensattumia. Mutta siis tää asu, miksi kaksi paitaa päällekkäin? Jotka ei ees sopinut yhteen eikä varmasti ollut erityisen rento yhdistelmä? Miksei esim. takki tai yksi pitkähihainen? Sattui vaan vahingossa olemaan molemmat paitoja, jotka yhdistyy vahvasti keikkoihin, joissa K on ollut läsnä. Ja siis se pitsipaitakin kyllä paljon enemmän Khon kuin muihin uusiin tuttavuuksiin, sitä käytettiin Tavastian keikalla ja se unohdettiin Klle, joka sitten pesi jne. Ja sit se narujuttu. Kultsalla oli valkoinen nauha, sitten se katosi ja oli yhdellä keikalla jonkun muun värinen, sen jälkeen mentiin ilman. Kunnes nyt laitettiin siihen joku perus kengännauha? Miksi? Miksei voinut vaan jatkaa ilman nauhaa niinkun tähänkin asti?
Ja sit se Peliä rannekoru. Okei siitä luulen, että ehkä oli saanut sen just, mutta sattuipa sekin sopivasti.

Täällä luetaan kun piru raamattua kaikkia pieniäkin vinkkejä, jotka vois viitata B ja S suhteeseen, mutta sit jos joku vihjaa, että B ja K vois olla läheisiä ystäviä niin ei missään nimessä, ihan hulluja puhutte.
 

Yhteistyössä