K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin siis vaikka B seurustelisi naisen kanssa, niin homo hän silti olisi? valitettavasti maailma ei ole niin avoin paikka, etteikö tuokin voisi olla todellisuutta. Ennemmin silti uskoisin, että B päätyy jonkun kanssa yhteen rakkaudesta.
Ootko noin tietämätön asioista? Et oo esim. biseksuaalisuudesta sitten kuullut koskaan? Mä en tiedä mitä B on, etkä sinäkään. Mutta jos et tiedä, että on sellainenkin mahdollisuus, että biseksuaali henkilö seurustelee vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, eikä se silti tee hänestä heteroa, niin en tiedä missä tynnyrissä kasvoit.
 
vierailija
No katsopa vaikka ao3 niin kyllä nämä seksuaalista shippausta on sielläkin Erikaa ei tosin taida olla siellä
Miten AO3 ficit liittyvät nyt tähän keskusteluun? Ne kaikki vauvan kommentin jotka luin, niin niissä puhuttiin Jeest collabista. Yhdessäkään ei ollut mukana pienintäkään mainintaa seksistä. Kyse on nyt siitä, että sä näet paritusta sellaisissa asioissa, joissa sitä ei ole. Sun oma mieli yhdistää asiat väärin.
 
vierailija
Ootko noin tietämätön asioista? Et oo esim. biseksuaalisuudesta sitten kuullut koskaan? Mä en tiedä mitä B on, etkä sinäkään. Mutta jos et tiedä, että on sellainenkin mahdollisuus, että biseksuaali henkilö seurustelee vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, eikä se silti tee hänestä heteroa, niin en tiedä missä tynnyrissä kasvoit.
Voi tsiisus sentään. Olen itsekin bisse. Toi mun kommentti oli sarkasmia sille, joka kirjoitti että B on homo vaikka seurustelisi naisen kanssa. Yritä nyt edes.🤣
 
vierailija
Suurin osa on ihan vaan heteroita.
Tuolla perusteella kukaan ei koskaan poikkeaisi massasta mitenkään. Kukaan ei olisi vaikka suomenkielinen, kun suurin osa puhuu jotain muuta kieltä, kellään ei olisi siniset silmät kun useimmilla on ruskeat jne. Ja ihan kuin luulisit että kaikki muu kuin heteroseksuaalisuus on ihan hirveän harvinaista. Tiedoksesi että ei ole.
 
vierailija
Miten AO3 ficit liittyvät nyt tähän keskusteluun? Ne kaikki vauvan kommentin jotka luin, niin niissä puhuttiin Jeest collabista. Yhdessäkään ei ollut mukana pienintäkään mainintaa seksistä. Kyse on nyt siitä, että sä näet paritusta sellaisissa asioissa, joissa sitä ei ole. Sun oma mieli yhdistää asiat väärin.
No toki voi olla, että olen myös keskimääräistä puritaanisempi hevishippaaja, mutta minusta ne nyt ei vaan kuulu
 
vierailija
Tuolla perusteella kukaan ei koskaan poikkeaisi massasta mitenkään. Kukaan ei olisi vaikka suomenkielinen, kun suurin osa puhuu jotain muuta kieltä, kellään ei olisi siniset silmät kun useimmilla on ruskeat jne. Ja ihan kuin luulisit että kaikki muu kuin heteroseksuaalisuus on ihan hirveän harvinaista. Tiedoksesi että ei ole.
B itse sanoi että netissä häntä Luullaan homoksi
 
vierailija
No toki voi olla, että olen myös keskimääräistä puritaanisempi hevishippaaja, mutta minusta ne nyt ei vaan kuulu
Sun kannattaisi tottua siihen, että kieli ja tavat muuttuvat. Pääsisit itsekin helpommalla, kun et ajattelisi noin jyrkkään kaikesta tai näkisi sitä shippausta joka paikassa. Jeest nimitystä tullaan käyttämään, vaikka sä et sitä kestäisi.
 
vierailija
Voi tsiisus sentään. Olen itsekin bisse. Toi mun kommentti oli sarkasmia sille, joka kirjoitti että B on homo vaikka seurustelisi naisen kanssa. Yritä nyt edes.
Yritäpä itse. Et näköjään ymmärtänyt vieläkään. Kukaan ei ole kirjoittanut että B olisi homo vaikka seurustelisi, vaan että vaikka seurustelisi naisen kanssa, ei voi sanoa varmaksi onko hän hetero, jos ei sitä itse kerro. Ihmiset kun voi olla myös biseksuaaleja. Ymmärsitkö nyt?
 
vierailija
Ootko noin tietämätön asioista? Et oo esim. biseksuaalisuudesta sitten kuullut koskaan? Mä en tiedä mitä B on, etkä sinäkään. Mutta jos et tiedä, että on sellainenkin mahdollisuus, että biseksuaali henkilö seurustelee vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, eikä se silti tee hänestä heteroa, niin en tiedä missä tynnyrissä kasvoit.
Tätähän se nykyään on, pakko olla bi, pan, lesbo, homo tai joku muu kukkaruukkuseksuaali, ei millään voi olla pelkkä hetero.
 

Yhteistyössä