K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muuten varmaan hyvä vire, mutta ketkutukset ja titsit saatiin hyvästellä Sadien myötä.
Tuskin, ei tuollaista voi päätellä yhden keikan perusteella. Tuskin S:ää haittaisi ketkutukset pätkän vertaa jos heillä suhde olis. Siellä oli illalla aika viileä, siksi ei ois varmasti pystynyt olemaan mikään avoin paita päällä. Muillakin oli pitkää hihaa jne.
 
vierailija
Tuskin, ei tuollaista voi päätellä yhden keikan perusteella. Tuskin S:ää haittaisi ketkutukset pätkän vertaa jos heillä suhde olis. Siellä oli illalla aika viileä, siksi ei ois varmasti pystynyt olemaan mikään avoin paita päällä. Muillakin oli pitkää hihaa jne.
No ei näkynyt titsiä ja ketkutusta hirveesti SYS kiertueellakaan. Siellä Saksassa oli liekeissä missä Sadie oli mutta muuten hyvin sisäsiisti esitys.
 
vierailija
Vaikka suhde myös S:n kanssa olis musta tosi ihana, mulla on itsellä sellainen fiilis, että se on joku ihan muu niistä samoista porukoista, jonka kanssa se suhde saattaa olla. Tai sitten menee sinne, hengaa ystävien kanssa ja treffailee vapaasti kun Euroopassa ei välttämättä onnistu, joku aina tunnistaa. Mut eniten mulla on sellainen tunne, että on S:n kautta tavannut jonkun. Ehkä jonkun miehen, mutta miksei naisenkin.
 
vierailija
Vaikka suhde myös S:n kanssa olis musta tosi ihana, mulla on itsellä sellainen fiilis, että se on joku ihan muu niistä samoista porukoista, jonka kanssa se suhde saattaa olla. Tai sitten menee sinne, hengaa ystävien kanssa ja treffailee vapaasti kun Euroopassa ei välttämättä onnistu, joku aina tunnistaa. Mut eniten mulla on sellainen tunne, että on S:n kautta tavannut jonkun. Ehkä jonkun miehen, mutta miksei naisenkin.
Sinä vaan haaveilet siitä homo suhteesta. Sadie se on, kyllä siitä on eniten merkkiä.
 
vierailija
Vaikka suhde myös S:n kanssa olis musta tosi ihana, mulla on itsellä sellainen fiilis, että se on joku ihan muu niistä samoista porukoista, jonka kanssa se suhde saattaa olla. Tai sitten menee sinne, hengaa ystävien kanssa ja treffailee vapaasti kun Euroopassa ei välttämättä onnistu, joku aina tunnistaa. Mut eniten mulla on sellainen tunne, että on S:n kautta tavannut jonkun. Ehkä jonkun miehen, mutta miksei naisenkin.
Just ja Bn serkku alkaisi seuraamaan vain Rosea ja Sadieta, muttei sitä mysteeri miestä. 😂
 
vierailija
Sinä vaan haaveilet siitä homo suhteesta. Sadie se on, kyllä siitä on eniten merkkiä.
En mä haaveile kummastakaan enempää kuin toisesta. Mulle kävis ihan kumpi vain. Olisin tosi ilahtunut jos B ilmoittaisi olevansa S:n kanssa suhteessa. Mulla vaan on enemmän sellaiset vibat että mies se ehkä tulee olemaan. Voin hyvin siis väärässäkin olla, eikä haittaa jos olen. Sekin on mahdollista että kiinnostusta on molempiin suuntiin ja se on sitten sattumaa minkä sukupuolen edustajaan rakastuu.
 
vierailija
Ei tietenkään seuraa, jos se halutaan pitää salassa, tämä kertoo Rose ja S on kavereita heitä ei tarvitse salata
Juu ja Sadien äitiä seurataan ihan muuten vain. Miksihän muualla ollaan kanssa vakuuttuneita Sadiesta? Ei siellä kiertueellakaan ollut muita kuin Sadie ja Damon ja B sanoi lähtevänsä tapaamaan tyttöystävää. Mistä se sen olisi kaivanut siinä välissä jos se ei olisi S?
 
vierailija
Mutta mysteerimiehestä siis on enemmän viitteitä? Just joo.
Ei tarvi olla niin hyökkäävä. Nää on vaan spekuja. Mulla ja näköjään jollain muullakin on tällainen ajatus, sulla joku muu. Se on ihan ok kun ei tiedetä. Jos sit suhde oliskin S:n kanssa, niin olisin oikein mielissäni siitäkin kuten sanottu. Kyllä B itse tietää kenet haluaa.
 
vierailija
Juu ja Sadien äitiä seurataan ihan muuten vain. Miksihän muualla ollaan kanssa vakuuttuneita Sadiesta? Ei siellä kiertueellakaan ollut muita kuin Sadie ja Damon ja B sanoi lähtevänsä tapaamaan tyttöystävää. Mistä se sen olisi kaivanut siinä välissä jos se ei olisi S?
On voinut mennä S:n luo ja S on ehkä esitellyt jonkun. Joko ihan tarkoituksella tai sitten vaan kaveriporukalla tavanneet. Ja huom. musta nää on vaan vaihtoehtoisia spekuja, tilanteessa missä ei tiedetä noista kuvioista kovin paljon. Ei tartte ottaa liian tosissaan jos ei itse usko ja hyökätä heti. Se on musta ainakin ihan jees jos joku toinen uskoo että S se on ja piste.
 

Yhteistyössä