K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Totta että kiire varmaan ollut mutta katoitteko oikeasti sitä keikkaa? Sehän oli sairaan hyvä. B näytti tosi hyvältä oikeasti, säteilevä hymy kuvissa, esim. siellä pitsifestareilla. Musta se näyttää samalta kuin vaikka Nordic tourilla, kun oli sitä ennen kuntoillut ja ihan tikissä. Tosi hoikka oli silloinkin, oli ilman paitaa silloin vaan, niin ne lihakset näkyi.
Niin näyttikin ja myös niissä kuvissa joita on postattu Polin facebookkiin näyttää todella hyvältä, kaukana ahdistuneesta
 
vierailija
Ai että mahtavaa lukea kuinka muutamia rasauttelee Bn uusi mahdollinen suhde rapakon takana. Bojania haukutaan joka käänteessä ja jos mistä syystä. Mutta jos B ois Suomessa, sen ei varmaan tarvis postailla enää ikinä. Se ois vaan ihanaa. Ootte te kyllä läpinäkyviä.
Vai olisko osa kirjoittajista vaan realistisemmalla kannalla, vaikea ihkutella jotain suhdetta mistä ei ole aitoja todisteita?
 
vierailija
Mua vtuttaa tällä hetkellä molemmat ketjut. Btä ei saa kritisoida mistään, heti joku alkaa vinkumaan kateellisuudesta, tai nyt täällä että Sadie ottaa niin koville, että siksi vain haukutaan.
Ei ole haukkumista jos ihmettelee ammattilaisen käytöstä ja kritisoi sitä. Miksi edes täällä ei saa esittää omia mielipiteitään ilman hyökkäystä? Ja minulla ei ole S:ää vastaan mitään, itse se B päättää kenen kanssa on.
Kn collabista ei voi Vauvalla puhua, kun siellä muutama pillastuu. Niin juuri sinä yksi myös joka olet täällä ja ilmoitat poistavasi kaikki Jeest kommentit. Teitä on muutama vauvalla joka vetää näistä collabeista aina hiekat vaginaan ja ulisee.
Mihin h elvettiin tästä pitäisi mennä juttelemaan itseä kiinnostavista asioista?
 
vierailija
Paniikkihäiriö on tuttu myös mulle tai oikeastaan oli. Jostain syystä on melkein jo poissa. Vuosikausia piti elää niin, että oli aina tarkistettava, että ei joudu tilanteeseen, josta ei pääse nopeasti pois. Tieto pakotien olemassaolosta auttoi aika paljon. Lavaltahan ei voi paeta kesken kaiken.
Niin mullekin. Olen 20 vuotta ollut jo kohtauksitta, välillä paniikki meinaa nostaa päätään, mutta pysyy kurissa. Altistus on ollut yksi keinoista, rauhoittavat on olemassa tätä varten, mutta ne auttaa jo sillä, että tietää, että ne on olemassa.
 
vierailija
No oikeesti ihan sama, ei mulla oo toiveita mihinkään suuntaan. Sitä vaan sanoin, että jos tuo kalpea olemus onkin ihan vaan reissurasituksesta johtuvaa.
Mutta joo, siinä oot kyllä oikeassa, että Amerikassa ei ainakaan helposti pääse laihtumaan, nimim. kokemusta on.
Ei ollut kalpea myöskään, tuo on sitä samaa tarinaa. Näytti tosi hyvältä. Ehkä jotkut on sitä sukupolvea jonka mielestä iho pitää paahtaa epäterveellisesti auringossa että näkee että on ollut lomalla. Vanhempana sen näkee kuka paahtoi ja kuka ei. On muuten totta, ei oikeasti kannattais kenenkään tehdä niin.
 
vierailija
Mua vtuttaa tällä hetkellä molemmat ketjut. Btä ei saa kritisoida mistään, heti joku alkaa vinkumaan kateellisuudesta, tai nyt täällä että Sadie ottaa niin koville, että siksi vain haukutaan.
Ei ole haukkumista jos ihmettelee ammattilaisen käytöstä ja kritisoi sitä. Miksi edes täällä ei saa esittää omia mielipiteitään ilman hyökkäystä? Ja minulla ei ole S:ää vastaan mitään, itse se B päättää kenen kanssa on.
Kn collabista ei voi Vauvalla puhua, kun siellä muutama pillastuu. Niin juuri sinä yksi myös joka olet täällä ja ilmoitat poistavasi kaikki Jeest kommentit. Teitä on muutama vauvalla joka vetää näistä collabeista aina hiekat vaginaan ja ulisee.
Mihin h elvettiin tästä pitäisi mennä juttelemaan itseä kiinnostavista asioista?
VOIT KIRJOITTAA TÄNNE. Älä välitä tosta yhdestä trollista. Täällä saa kritisoida, kehua ja ihmetellä ja epäillä ja kaikkea siltä väliltä.
 
vierailija
Mua vtuttaa tällä hetkellä molemmat ketjut. Btä ei saa kritisoida mistään, heti joku alkaa vinkumaan kateellisuudesta, tai nyt täällä että Sadie ottaa niin koville, että siksi vain haukutaan.
Ei ole haukkumista jos ihmettelee ammattilaisen käytöstä ja kritisoi sitä. Miksi edes täällä ei saa esittää omia mielipiteitään ilman hyökkäystä? Ja minulla ei ole S:ää vastaan mitään, itse se B päättää kenen kanssa on.
Kn collabista ei voi Vauvalla puhua, kun siellä muutama pillastuu. Niin juuri sinä yksi myös joka olet täällä ja ilmoitat poistavasi kaikki Jeest kommentit. Teitä on muutama vauvalla joka vetää näistä collabeista aina hiekat vaginaan ja ulisee.
Mihin h elvettiin tästä pitäisi mennä juttelemaan itseä kiinnostavista asioista?
Mä veikkaan että kyseessä on sama ihminen, joka pillastuu näistä
Jeest ja Bojan&Sadie jutuista. Bojania saa kritisoida täällä, mutta ihmiset ovat ehkä puolustuskannalla tällä hetkellä tämän ns. ennustajan takia.
 
vierailija
Ei ollut kalpea myöskään, tuo on sitä samaa tarinaa. Näytti tosi hyvältä. Ehkä jotkut on sitä sukupolvea jonka mielestä iho pitää paahtaa epäterveellisesti auringossa että näkee että on ollut lomalla. Vanhempana sen näkee kuka paahtoi ja kuka ei. On muuten totta, ei oikeasti kannattais kenenkään tehdä niin.
Ihmetyttää muuten se K nkin itsensä paahtaminen auringossa. Eikö kukaan saa hänelle järkeä päähän. Palanutta ihoa postaavat sekä H että K .
 

Yhteistyössä