K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua vtuttaa tällä hetkellä molemmat ketjut. Btä ei saa kritisoida mistään, heti joku alkaa vinkumaan kateellisuudesta, tai nyt täällä että Sadie ottaa niin koville, että siksi vain haukutaan.
Ei ole haukkumista jos ihmettelee ammattilaisen käytöstä ja kritisoi sitä. Miksi edes täällä ei saa esittää omia mielipiteitään ilman hyökkäystä? Ja minulla ei ole S:ää vastaan mitään, itse se B päättää kenen kanssa on.
Kn collabista ei voi Vauvalla puhua, kun siellä muutama pillastuu. Niin juuri sinä yksi myös joka olet täällä ja ilmoitat poistavasi kaikki Jeest kommentit. Teitä on muutama vauvalla joka vetää näistä collabeista aina hiekat vaginaan ja ulisee.
Mihin h elvettiin tästä pitäisi mennä juttelemaan itseä kiinnostavista asioista?
Miten vaikeaa on kirjoittaa oikeista asioista oikeassa ketjussa? Jos on pakko käyttää sanaa Jeest pysy täällä tai jos paritat B:tä S:lle tai D:lle tämä on oikea paikka, suurin osa ilmeisesti kuitenkin kykenee pitämään nää hiekkalaatikkoleikit erillään
 
vierailija
Miten vaikeaa on kirjoittaa oikeista asioista oikeassa ketjussa? Jos on pakko käyttää sanaa Jeest pysy täällä tai jos paritat B:tä S:lle tai D:lle tämä on oikea paikka, suurin osa ilmeisesti kuitenkin kykenee pitämään nää hiekkalaatikkoleikit erillään
Kuule kun minä en parita ketään kenellekkään. Haluan keskustella asioista jotka ovat ajankohtaisia. En ole kirjoittanut Jeest vauvalle, mutta se jos joku sen sinne kirjoittaa ei automaattisesti tarkoita shippausta. Puhuttiinhan siellä Kärikastakin kun keskusteltiin collabista. Se ilman syytä tapahtuva poistelu ja nipotus tappaa kyllä aina hyvin keskustelun kuin keskustelun. Mistään ei saa vttu puhua missään.
 
vierailija
Miten vaikeaa on kirjoittaa oikeista asioista oikeassa ketjussa? Jos on pakko käyttää sanaa Jeest pysy täällä tai jos paritat B:tä S:lle tai D:lle tämä on oikea paikka, suurin osa ilmeisesti kuitenkin kykenee pitämään nää hiekkalaatikkoleikit erillään
Mitä mieltä olit kesän menosta vauvalla tai oletko edes alkuperäisiä paattilaisia? Silloin ei ollut niin tarkkaa jos jompikumpi vähän kiehnäsi jonkun muun kanssa.
 
vierailija
Niin näyttikin ja myös niissä kuvissa joita on postattu Polin facebookkiin näyttää todella hyvältä, kaukana ahdistuneesta
Joo tää on kuin vaihtoehtotodellisuus, muualla kaikki on nähneet miten hyvä se keikka oli ja miten energisesti ne veti. Mut tolla oman tarinan keksimisellä ja sen toistamisella voi hämätä niitä, jotka ei oo oikeasti katsoneet sitä. Eihän kaikki joksuja seuraa, täällä lukevat palstaa ja uskovat että noin se on ja sitten keskustelevat siitä.
 
vierailija
Kuule kun minä en parita ketään kenellekkään. Haluan keskustella asioista jotka ovat ajankohtaisia. En ole kirjoittanut Jeest vauvalle, mutta se jos joku sen sinne kirjoittaa ei automaattisesti tarkoita shippausta. Puhuttiinhan siellä Kärikastakin kun keskusteltiin collabista. Se ilman syytä tapahtuva poistelu ja nipotus tappaa kyllä aina hyvin keskustelun kuin keskustelun. Mistään ei saa vttu puhua missään.
Ei kyllä yleisesti puhuttu mistään Kärikästä kyllä heidätkin taidettiin kirjoittaa erikseen, kyllä siihenkin muuten olisi puututtu
 
vierailija
Kuule kun minä en parita ketään kenellekkään. Haluan keskustella asioista jotka ovat ajankohtaisia. En ole kirjoittanut Jeest vauvalle, mutta se jos joku sen sinne kirjoittaa ei automaattisesti tarkoita shippausta. Puhuttiinhan siellä Kärikastakin kun keskusteltiin collabista. Se ilman syytä tapahtuva poistelu ja nipotus tappaa kyllä aina hyvin keskustelun kuin keskustelun. Mistään ei saa vttu puhua missään.
Taidat olla itse vaan niin hankala ihminen näiden kirjoitusten perusteella, ehkä se shippiketju ei tosiaan ole paras mahdollinen paikka
 
vierailija
Sinähän et tokikaan B:n seksielämästä mitään tiedä, voi olla vaikka aseksuaali aivan hyvin
Taas tämä juttu 🙄 Ei aseksualisuudessa yhtään mitään vikaa ole, mutta musta aika spesifi juttu olettaa toisen ihmisen kohdalla, jos ei itse oo tuonut sellaista esiin. Eikä muutenkaan tule mistään sellaiset vibat, niin en edes tajua mistä tuo on keksitty.
 
vierailija
Taas tämä juttu Ei aseksualisuudessa yhtään mitään vikaa ole, mutta musta aika spesifi juttu olettaa toisen ihmisen kohdalla, jos ei itse oo tuonut sellaista esiin. Eikä muutenkaan tule mistään sellaiset vibat, niin en edes tajua mistä tuo on keksitty.
Ei varmaan vaan halua uskoa, että B vois harrastaa seksiä jonkun muun kanssa kun ei jäänytkään oottelemaan Kta
 
vierailija
Mua vtuttaa tällä hetkellä molemmat ketjut. Btä ei saa kritisoida mistään, heti joku alkaa vinkumaan kateellisuudesta, tai nyt täällä että Sadie ottaa niin koville, että siksi vain haukutaan.
Ei ole haukkumista jos ihmettelee ammattilaisen käytöstä ja kritisoi sitä. Miksi edes täällä ei saa esittää omia mielipiteitään ilman hyökkäystä? Ja minulla ei ole S:ää vastaan mitään, itse se B päättää kenen kanssa on.
Kn collabista ei voi Vauvalla puhua, kun siellä muutama pillastuu. Niin juuri sinä yksi myös joka olet täällä ja ilmoitat poistavasi kaikki Jeest kommentit. Teitä on muutama vauvalla joka vetää näistä collabeista aina hiekat vaginaan ja ulisee.
Mihin h elvettiin tästä pitäisi mennä juttelemaan itseä kiinnostavista asioista?
Mua ei pätkääkään mitkään jeestit haittaa, siitä vaan, mutta mites kääriä-ketju? Tai mikset puhu siitä täällä, miksi vauvalla?
 

Yhteistyössä