K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ikävää että täällä haukutaan vauvan ketjua. Ei siellä mikään pakko oo käydä jos ärsyttää. Tänään ollu todella hyvä meno siellä.
Se on osa sitä pettymyksen purkua ja tämä on oikea paikka käydä sitä läpi. Näistäkin asioista pitää saada puhua ja kuuluukin puhua. Mä taas olen sitä mieltä, että jos joku ei kestä sitä, että asioista puhutaan realistiseen sävyyn (mikä joskus tarkoittaa negatiivista sävyä), niin tämä ei ole silloin oikea paikka. Jotenkin ottaa pannuun tuo moralisointi, koska myös vauvan puolella solvataan muita ketjuja ja kommentoijia. Itselläni on hyvässä muistissa se, kuinka ilkeään sävyyn B&K ketjussa on puhuttu Kääriä ketjusta.
 
vierailija
Musta toi Bojanin somevälttely alkaa olla jo ylimielistä ja välinpitämättömyyttä, jos ei voi edes kiitoksia laittaa keikan jälkeen. Tuskinpa miehestä kuullaan taas mitään ennen seuraavaa keikkaa, kuin ehkä joku random aiheinen stoori.
Miksi sinä vahtaat niitä päivityksiä kun et ilmiselvästi edes välitä koko ihmisestä? Bändin omilla sivuilla on päivitystä ja stooreja, se on se virallinen kanava. Muut bändiläiset laittoi stooria myös. Ei mitään merkitystä jos joku välillä jättää päivittämättä. Tuskin vaikka Måneskinin tai Blind Channelin fanit kyttää onko varmasti jokainen bändiläinen nyt erikseen päivittänyt keikasta. En oo ainakaan koskaan törmännyt moiseen.
 
vierailija
Miksi sinä vahtaat niitä päivityksiä kun et ilmiselvästi edes välitä koko ihmisestä? Bändin omilla sivuilla on päivitystä ja stooreja, se on se virallinen kanava. Muut bändiläiset laittoi stooria myös. Ei mitään merkitystä jos joku välillä jättää päivittämättä. Tuskin vaikka Måneskinin tai Blind Channelin fanit kyttää onko varmasti jokainen bändiläinen nyt erikseen päivittänyt keikasta. En oo ainakaan koskaan törmännyt moiseen.
Olen eri, mutta mä todellakin vahtaan. Musta toi vaikuttaa jotenkin tahalliselta/tietoiselta linjalta, jolla yrittää nyt viestittää seuraajilleen kenties jotain, mutta onnistuu vain olemaan välinpitämätön ja ylimielinen. Jos ahdistaa, niin kerro se reilusti ja selitä tilanne, kyllä ihmiset ymmärtää, mutta tällainen "ei mun tarvitse"-pelleily on pelkkää haistattelua.
 
vierailija
No kun ei Sadie tykkää olla somessa, niin en sitten minäkään tykkää, tuumii B.
No onhan B sanonut jo kauan sitten ennen Sadiea ettei pidä somesta. Mun mielestä tämänhetkinen somehiljaisuus ei ole yhtään yllättävää enkä usko että sen takia bändi menettää faneja paitsi jotain pahimpia parasosiaalisia tapauksia. Jos bändin oma tili säilyy aktiivisena siis. Mun mielestä tuo on vaan hyvä juttu jos B voi paremmin ilman somea.
 
vierailija
No onhan B sanonut jo kauan sitten ennen Sadiea ettei pidä somesta. Mun mielestä tämänhetkinen somehiljaisuus ei ole yhtään yllättävää enkä usko että sen takia bändi menettää faneja paitsi jotain pahimpia parasosiaalisia tapauksia. Jos bändin oma tili säilyy aktiivisena siis. Mun mielestä tuo on vaan hyvä juttu jos B voi paremmin ilman somea.
Eihän sitä tietenkään mikään pakko oo somessa olla, mutta ei sekään kyllä kauaa aikaa veis että laittais ees sen yhden keikkastooripätkän jossa kiittäis keikasta... Tai ois sitten vaikka ees laittanut jonkun lyhyen ilmoituksen, että ei oo tällä hetkellä somessa (eikä tarvis ees mitään sen kummempaa syytä sanoa)
 
vierailija
Oikeasti alkaa olla huolestuttavaa kun miettii koko bändin tulevaisuutta. Miksi on kesällä näin vähän keikkoja? Miksi eivät halua kiertää kotimaassaan? Miksi ei syksylle ole mitään julkaistu? Voiko olla, että Bojanille tämä kaikki alkaa olla liikaa, eikä hän enää nauti hommasta. Uskon, että jos laittavat pillit pussiin, niin se on Bojanista lähtöisin olevaa.
 
vierailija
Oikeasti alkaa olla huolestuttavaa kun miettii koko bändin tulevaisuutta. Miksi on kesällä näin vähän keikkoja? Miksi eivät halua kiertää kotimaassaan? Miksi ei syksylle ole mitään julkaistu? Voiko olla, että Bojanille tämä kaikki alkaa olla liikaa, eikä hän enää nauti hommasta. Uskon, että jos laittavat pillit pussiin, niin se on Bojanista lähtöisin olevaa.
ei se välttis ole b yksin. Ehkä pitävät hiljaiseloa nyt aikansa.
 
vierailija
No kun ei Sadie tykkää olla somessa, niin en sitten minäkään tykkää, tuumii B.
Kieltämättä tältähän se vaikuttaa. Jos tuo Ptuj oli oikeasti Slovenian ainut keikka tänä vuonna, niin on kyllä aika epäkohteliasta olla kiittämättä edes yhdellå postauksella faneja. Ja se että muu bändi postaa useamman stoorin, saa tuon Bn käytöksen näyttämään välinpitämättömyytenä. Nyt Kris on alkanut promota sinkkua, jos siihen ei osallistu, niin en kyllä tiedä mitä ajatella.
Ja ihan Joksu fani olen, ennenkuin joku tulee ulisemaan ja tää on mun mielipiteeni.
 
vierailija
Ei kai ole kyse mistään vahtaamisesta jos on sitä mieltä että esim. kiittäminen keikasta sen jälkeen on peruskohteliaisuutta esiintyvältä taiteilijalta, jos somessa on.
Laittoiko muuten K saaristo ja Savonlinnan jälkeen kiitoksia? Kiuruveden kiitokset muistan ja katsoin tuon saariston jälkeen et ei laittanut heti ja mietin että laittaa varmaan sitten yhteisesti mutta sitten pettääkin jo muisti että laittoiko vai ei.
 

Yhteistyössä