K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rakastan Bojania varmaan hautaan saakka mutta olen kyllä myös sitä mieltä, että pientä pyrkyriä on hänessä. Toisaalta viihdemaailmassa suhteet ovat tosi tärkeitä, niin pakkokin niitä on koittaa luoda.

Itse miellän myös Sadien osaksi tätä suhteiden hankintaa. Joo, voi siellä myös olla jotan fwb juttua.
Mä taas ihmettelen tällaista tulkintaa, koska eihän hän mitenkään ole tuonut esiin sadieta, siis missään yhteydessä. Koko bändi selvästikin on häneen tutustunut jo lontoossa. Miksi se on vain bojanilla suhteiden hankintaa?
 
vierailija
Mikähän tuohon on syynä. Onko tarkoituksella laihduttanut vai laihduttaako vegaaniruokaa.
Onkohan tuossa vaikenemisessa Sadien vaikutusta, kun ei hänkään ole somessa.
Ehkei kannattaisi ihan sokeasti kaikkia Sadien kuiskuttelujakaan uskoa. Heidän julkisuusasteensa on ihan hiukan eri. Sadien näkyvyyden hoitaa pääasiassa muut tahot hänen puolestaan, Bojanin ei, eikä kukaan muista kohta, jos tekeytyy näkymättömäksi.
 
vierailija
Eikö tuo ole ihan tavallista kaikilla, myös julkkiksilla? Kaikkihan laittaa aina kuvia ketä ovat tavanneet.
Munkin mielestä ihan normaalia somekäytöstä ja onhan B viime vuonna laittanut paljon kuvia myös niiden ”taviskavereiden” kanssa kun oli Sloveniassa. Se Tom Odellin bäkkärihehkutus oli söpöä fanipoikailua, ei mun mielestä mitään name droppailua. Jännä miten eri tavalla nähdään asiat.
 
vierailija
Mikähän siinä on, että huomaan olevani närkästynyt tästä uudesta katoamislinjasta. Kyllähän somessa voi itse näkyä, vaikka mahdollinen gf ei haluaisikaan tai että eivät ainakaan halua mitään yhteismateriaalia postata.
Mua taas vähän harmittaa Janin katoaminen 😟 Harvakseltaanhan se on mitään omaa koskaan julkaissut, mutta aina jonkun pienen kummallisen pätkän arjestaan kuitenkin. Nyt ei mitään. Se varmaan kuvasi sen juren keinumisenkin eikä tietenkään itse näkynyt siinäkään.
 
vierailija
Munkin mielestä ihan normaalia somekäytöstä ja onhan B viime vuonna laittanut paljon kuvia myös niiden ”taviskavereiden” kanssa kun oli Sloveniassa. Se Tom Odellin bäkkärihehkutus oli söpöä fanipoikailua, ei mun mielestä mitään name droppailua. Jännä miten eri tavalla nähdään asiat.
Sehän oli ilmiselvää fanipoikailua! En kyllä edes muista oliko se bojanin vai koko bändin instassa. Mutta eikös tällaisia päivityksiä tule ihan suuristakin tähdiltä, jotka eivät siis varmaan ole minkään lusäjulkisuuden tarpeessa?
 
vierailija
Boitsu saa vapaasti olla minkä kokoinen itse haluaa, mutta kyllähän hän aika paljon on taas laihtunut. Minusta hän on ollut ihanan juicy ja se on ollut osa hänen kuumuuttaan, mutta tätä menoa hänen ihanasta takapuolestaankaan ei ole pian mitään jäljellä. (ja edelleen, ihan vapaasti itse päättää ja tiedän ettei ole varsinaisesti minun asiani)
 
vierailija
Munkin mielestä ihan normaalia somekäytöstä ja onhan B viime vuonna laittanut paljon kuvia myös niiden ”taviskavereiden” kanssa kun oli Sloveniassa. Se Tom Odellin bäkkärihehkutus oli söpöä fanipoikailua, ei mun mielestä mitään name droppailua. Jännä miten eri tavalla nähdään asiat.
Mulle tulee tästä mieleen yksi keskustelu mitä vauvalla joskus käytiin. Joku paheksui kuinka joksut halusivat yhteiskuvaan kärtsän kanssa ja pitivät sitä just pyrkyryytenä. Samaan aikaan k itse oli postannut kuvan jonkun itseään suuremman julkkiksen kainalosta (sori, en millään muista kenestä oli kyse). Se jostain syystä nähtiinkin sille saavutuksena! No, toki siihen kommentoitiin, että ainahan tällaisissa tilanteissa joku on se suositumpi ja toinen tuntemattomampi.
 
vierailija
Musta bojan on kyllä postaillut paljon kuvia itsestään paljon vähemmän tunnettujen artistien viereltä. Monet niistä on varmasti olleet sen omia idoleita, mutta silti sellaisia joiden ohi jokerit on nousseet suosiossa ja tunnettuudessa.
 
vierailija
Miten sadie on julkisuudelle allerginen? Onhan sitä näkynyt mm. Damonin, Rosen sekä Sonnyn somessa ihan tavallisissa tilanteissa ja ajanvietteissä. Varmaan monen muunkin kaverin somessa mutta noissa itse sitä olen nähnyt
Tää onkin jännä kun S tosiaan on näkynyt useammankin ystävänsä somessa aivan normaalisti mutta ei Bn, jos B ja S ois "vaan" ystäviä niin eiks sillon vois näkyä senkin somessa ihan normaalisti tai jos Bllä ois sitä kuuluisaa pyrkyriyttä S kohtaan mitä täällä on useampikin sanonut niin kai se sitä sillon todellakin tois somessaan esille
 
vierailija
Mulle tulee tästä mieleen yksi keskustelu mitä vauvalla joskus käytiin. Joku paheksui kuinka joksut halusivat yhteiskuvaan kärtsän kanssa ja pitivät sitä just pyrkyryytenä. Samaan aikaan k itse oli postannut kuvan jonkun itseään suuremman julkkiksen kainalosta (sori, en millään muista kenestä oli kyse). Se jostain syystä nähtiinkin sille saavutuksena! No, toki siihen kommentoitiin, että ainahan tällaisissa tilanteissa joku on se suositumpi ja toinen tuntemattomampi.
Moni isompi julkkis halusi päästä K:n kanssa samaan kuvaan. K:n imago oli niin suurta ja vetoavaa. En tiedä, keitä ne K:n kanssa yhteistyötä haluavat artistit silloin viime vuonna olivat Tommyn ja Alan Walkerin lisäksi, mutta ymmärsin jotenkin niin, että joku heistä olisi ollut vähän tunnetumpi tähti. Jokerit on usein tässä tilanteessa altavastaajia, joten heitä on hyvä syyttää pyrkyryydestä, vaikka se ei niin menisi.
 
vierailija
Tää onkin jännä kun S tosiaan on näkynyt useammankin ystävänsä somessa aivan normaalisti mutta ei Bn, jos B ja S ois "vaan" ystäviä niin eiks sillon vois näkyä senkin somessa ihan normaalisti tai jos Bllä ois sitä kuuluisaa pyrkyriyttä S kohtaan mitä täällä on useampikin sanonut niin kai se sitä sillon todellakin tois somessaan esille
Tietyt ihmissuhteet halutaan pitää pois somesta, jottei niitä heti alkujaan revitä riekaleiksi. Olisko K edelleen nykyisen kumppanin kanssa, jos kumppani olisi tuotu heti julkisuuteen? En usko. B on seurannut K:n esimerkkiä. Ja koska hän on rakastunut, hän ei halua tuoda pyrkyriyttään esille S:n kohdalla.
 
vierailija
Tietyt ihmissuhteet halutaan pitää pois somesta, jottei niitä heti alkujaan revitä riekaleiksi. Olisko K edelleen nykyisen kumppanin kanssa, jos kumppani olisi tuotu heti julkisuuteen? En usko. B on seurannut K:n esimerkkiä. Ja koska hän on rakastunut, hän ei halua tuoda pyrkyriyttään esille S:n kohdalla.
Ei mene näin. Ei tässä Bn mielipiteellä ole väliä. Sadie ei ole koskaan jakanut mitään vapaa-ajaltaan, ei ystäviä eikä muitakaan. Joten tämä piilottelu ei kyllä todistaa yhtään mitään. Mutta katsokaa vaan, kyllä se B alkaa pikku hiljaa tiputella pieniä vihjeitä... Ei asiaa tarvitse suoraan kertoa, mutta kyllä se tietää että stalkkerifanit osaa yhdistellä asioita.
 
vierailija
Mä en ees usko että B oli Jenkeissä nyt just ennen kanamakkarakeikkaa. Siitä ei oo mitään todisteita. Ja mietin myös että yleensä Jenkeissä lihotaan laihtumisen sijaan kun annoskoot on isompia ja ruoka rasvaisempaa.
 
vierailija
Mä en ees usko että B oli Jenkeissä nyt just ennen kanamakkarakeikkaa. Siitä ei oo mitään todisteita. Ja mietin myös että yleensä Jenkeissä lihotaan laihtumisen sijaan kun annoskoot on isompia ja ruoka rasvaisempaa.
Näyttääkö Sadie ja ystävänsä lihavilta? Jos B olisi ollut heidän kanssaan viettämässä aikaa niin tuskin olisivat olleet isoja annoskokoja rasvaravintoloissa mättämässä. Usassa on myös mahdollista elää hyvin terveellisesti ja varsinkin isoissa kaupungeissa on paljon kaikenlaista superfoodia tarjolla.
 
vierailija
Ei mene näin. Ei tässä Bn mielipiteellä ole väliä. Sadie ei ole koskaan jakanut mitään vapaa-ajaltaan, ei ystäviä eikä muitakaan. Joten tämä piilottelu ei kyllä todistaa yhtään mitään. Mutta katsokaa vaan, kyllä se B alkaa pikku hiljaa tiputella pieniä vihjeitä... Ei asiaa tarvitse suoraan kertoa, mutta kyllä se tietää että stalkkerifanit osaa yhdistellä asioita.
On Sadie ennen ollut instassa aktiivinen. Ei nyt päivittäin tykittänyt menemään mutta on postaillut stooreja. Ja hän edelleen näkyy Damonin, Rosen ja sisarusten instassa.
 
vierailija
Munkin mielestä ihan normaalia somekäytöstä ja onhan B viime vuonna laittanut paljon kuvia myös niiden ”taviskavereiden” kanssa kun oli Sloveniassa. Se Tom Odellin bäkkärihehkutus oli söpöä fanipoikailua, ei mun mielestä mitään name droppailua. Jännä miten eri tavalla nähdään asiat.
M
Munkin mielestä ihan normaalia somekäytöstä ja onhan B viime vuonna laittanut paljon kuvia myös niiden ”taviskavereiden” kanssa kun oli Sloveniassa. Se Tom Odellin bäkkärihehkutus oli söpöä fanipoikailua, ei mun mielestä mitään name droppailua. Jännä miten eri tavalla nähdään asiat.
No nää Bojanin haukkujat on selvästi pettyneet, ku Bstä ei tullutkaan Kn poikaystävää ja B jatkaa elämäänsä ja tapailee uusia ihmisiä. Nyt pitää sitten haukkua Bojania pyrkyriksi ja vaikka miksi, että itsellä olo helpottuis.
 
vierailija
Näyttääkö Sadie ja ystävänsä lihavilta? Jos B olisi ollut heidän kanssaan viettämässä aikaa niin tuskin olisivat olleet isoja annoskokoja rasvaravintoloissa mättämässä. Usassa on myös mahdollista elää hyvin terveellisesti ja varsinkin isoissa kaupungeissa on paljon kaikenlaista superfoodia tarjolla.
Sä ehtisit vastata mua ennen. Jotenkin virheellinen kuva, että kaikki Jenkeissä vetäisivät tyyliin uppopaistettua suklaa-ranskis seosta. Onhan siellä tilastollisesti maailman lihavampia ihmisiä, mutta se ei kerro koko totuutta. Superfoodit ja terveelliset ruuat on siellä myös yleisiä. Täytyy muistaa, että USA on iso maa.
 
vierailija
M

No nää Bojanin haukkujat on selvästi pettyneet, ku Bstä ei tullutkaan Kn poikaystävää ja B jatkaa elämäänsä ja tapailee uusia ihmisiä. Nyt pitää sitten haukkua Bojania pyrkyriksi ja vaikka miksi, että itsellä olo helpottuis.
Mitä hittoa nyt. Järki käteen siellä hoi. Sä vaan haluat selitellä asiat itsellesi parhain päin. Senhän näkee niistä kommenteista, että heitä ei ole koskaan B ja K yhteys tai shippaaminen kiinnostanut. Näitä B on pyrkyri kommentteja on ollut vauvalla jo yli vuosi sitten ja selvästi niissä oltiin sitä mieltä, että B vaan haluaa hyötyä K:sta.
 
vierailija
Mä en koe Bojania yhtään pyrkyrinä. Ei kai yksittäiset yhteiskuvat somessa siitä kerro. Jos Bojan esim. jatkuvasti tuuttais kuvia tapaamistaan julkkiksista ja puhuis heistä haastatteluissa, se ois jo outoa. Nytkin on tavannut vaikka ketä uusia julkkiksia, mutta me tiedetään se vain siitä, että B on alkanut seurata heitä instassa. Onko instassa julkkisten seuraaminen purkyriyttä?
 
vierailija
Mitä hittoa nyt. Järki käteen siellä hoi. Sä vaan haluat selitellä asiat itsellesi parhain päin. Senhän näkee niistä kommenteista, että heitä ei ole koskaan B ja K yhteys tai shippaaminen kiinnostanut. Näitä B on pyrkyri kommentteja on ollut vauvalla jo yli vuosi sitten ja selvästi niissä oltiin sitä mieltä, että B vaan haluaa hyötyä K:sta.
No kummasti tällaset viestit on aina lisääntyneet silloin, ku ollaan pettyneitä jotenkin Bn käytökseen suhteessa khon.
 

Yhteistyössä