K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vahvistaa vaan käsitystä, että B niiiiin haluais tuoda tän julki. Mitä hyötyä seurustella kuuluisan tähden kanssa, jos ei siitä saa edes kertoa? Kyllä näitä pieniä "lipsahduksia" alkaa tulla enemmänkin.
No sehän kyllä laittoi stooreja new yorkista eikä mitenkään salannut olevansa siellä matkalla. Sen sijaan se ei postannut kuvia sadiesta tai sen kavereista, mutta esim Alikasta laittoi. Tuo sadie-fanin kuva on ainoa josta se ihan sattumalta tunnistettiin, noiden pitsien takia. Eli se ei kyllä lipsauttanut yhtään mitään, eikä mikään osoita että se yrittäisi kertoa jotain muka vahingossa.
 
vierailija
No sehän kyllä laittoi stooreja new yorkista eikä mitenkään salannut olevansa siellä matkalla. Sen sijaan se ei postannut kuvia sadiesta tai sen kavereista, mutta esim Alikasta laittoi. Tuo sadie-fanin kuva on ainoa josta se ihan sattumalta tunnistettiin, noiden pitsien takia. Eli se ei kyllä lipsauttanut yhtään mitään, eikä mikään osoita että se yrittäisi kertoa jotain muka vahingossa.
Mitä nyt muuten laittoi täysin uniikin ja erikoisen takin, että ei nyt ainakaan yrittänyt tehdä itsestään näkymätöntä.
 
vierailija
Oliko pitsipaita silloin päällä kun sellainen sen ensimmäisen paniikkikohtauksensa viine kesänä?
Pitsipaita oli Bojanin päällä paniikkikohtausta edeltävänä päivänä Sežanan keikalla Joksut postasi sieltä kivoja videoita, jossa näkyi todella hyväntuulinen ja hyvinvoiva Bojan. Se oli muutamaa päivää aiemmin sulkenut instansa ja kommentoikin sitä vapautuneen oloisena niillä Welcome to backstage -videoilla. Jos siis jotain merkityksiä asettaisin pitsipaidalle, lähtisin liikkeelle tuosta illasta. Silloin kaikki oli hyvin, ja seuraavana iltana Ptujssa Bojan menetti esiintymislavan turvapaikkanaan.
 
vierailija
Mitä nyt muuten laittoi täysin uniikin ja erikoisen takin, että ei nyt ainakaan yrittänyt tehdä itsestään näkymätöntä.
No eihän siitä ole julkaistu yhtään kuvaa new yorkissa! Kukaan ei siis ole kiinnittänyt hänen uniikkiin takkiinsa mitään huomiota, kun kukaan ei siellä ole häntä tunnistanut. Tuo yksi ainoa kuva, jossa ei edes näy kuin osa pitsistä, on täysin sattumalta ikuistanut myös juuri tuon kuvion. Sitä ei edes vauvalla ensin uskottu karlo kirrin luomukseksi, vaikka siellä taidettiin ihan ensimmäiseksi asiaa ryhtyä tutkimaan.

Ja siis se on Bojanin takki. Takki! Oman takin käyttäminen ei kyllä ole mikään yritys julkistaa yhtään mitään.
 
vierailija
Pitsipaita oli Bojanin päällä paniikkikohtausta edeltävänä päivänä Sežanan keikalla Joksut postasi sieltä kivoja videoita, jossa näkyi todella hyväntuulinen ja hyvinvoiva Bojan. Se oli muutamaa päivää aiemmin sulkenut instansa ja kommentoikin sitä vapautuneen oloisena niillä Welcome to backstage -videoilla. Jos siis jotain merkityksiä asettaisin pitsipaidalle, lähtisin liikkeelle tuosta illasta. Silloin kaikki oli hyvin, ja seuraavana iltana Ptujssa Bojan menetti esiintymislavan turvapaikkanaan.
Mä oon taipuvainen ajattelemaan että Bojan ei lataa vaatteisiinsa yhtään niin paljon merkityksiä kuin palstoilla arvellaan, vaikka se vissiin aika taikauskoinen onkin. Mutta tätä sezanaa pidän kyllä huomattavasti todennäköisempänä syynä kostopitsin valinnalle kuin mitään Suomeen liittyvää.
 
vierailija
Mä oon taipuvainen ajattelemaan että Bojan ei lataa vaatteisiinsa yhtään niin paljon merkityksiä kuin palstoilla arvellaan, vaikka se vissiin aika taikauskoinen onkin. Mutta tätä sezanaa pidän kyllä huomattavasti todennäköisempänä syynä kostopitsin valinnalle kuin mitään Suomeen liittyvää.
Suomi ei taida olla enää mikään ykkösjuttu Bojanille. On tainnut niin paljon tapahtua hänelle tässä viime aikoina. Harmi Suomen kannalta.
 
vierailija
No eihän siitä ole julkaistu yhtään kuvaa new yorkissa! Kukaan ei siis ole kiinnittänyt hänen uniikkiin takkiinsa mitään huomiota, kun kukaan ei siellä ole häntä tunnistanut. Tuo yksi ainoa kuva, jossa ei edes näy kuin osa pitsistä, on täysin sattumalta ikuistanut myös juuri tuon kuvion. Sitä ei edes vauvalla ensin uskottu karlo kirrin luomukseksi, vaikka siellä taidettiin ihan ensimmäiseksi asiaa ryhtyä tutkimaan.

Ja siis se on Bojanin takki. Takki! Oman takin käyttäminen ei kyllä ole mikään yritys julkistaa yhtään mitään.
Tätä oon minäkin miettinyt. Jotenkin tuo kuva ja sen julkaisu on saatu käännettyä bojanin teoksi, vaikka sillä ei ole välttämättä aavistustakaan koko asiasta. Kuvan ottanut ja siinä poseeraava tyyppi eivät taida olla millään tavalla sadien tuttuja, koska kuva selvästi on otettu salaa. Bojan ei voi edes nähdä että siinä otetaan kuvaa, koska hän on itse selin.
 
vierailija
Mä oon taipuvainen ajattelemaan että Bojan ei lataa vaatteisiinsa yhtään niin paljon merkityksiä kuin palstoilla arvellaan, vaikka se vissiin aika taikauskoinen onkin. Mutta tätä sezanaa pidän kyllä huomattavasti todennäköisempänä syynä kostopitsin valinnalle kuin mitään Suomeen liittyvää.
Mä uskon että se kostopitsi oli päällä Ptujssa vaan koska hän halusi laittaa sen mustan paidan alle pitkähihaisen. Eikä tämän vuoden kiertuegarderoobissa ollut muita pitkähihaisia kuin pitsi ja se kultsa kakkosen paita joka olisi ollut ehkä liian kuuma. Siis kun pitkähihaisia kauluspaitoja ei lasketa kun ne ei sovi paidan alle.
 
vierailija
Itse tykkään seurata enemmän B&S kuviota, koska se on kuitenkin realistisempi vaihtoehto kuin B&K. Sadien kohdalla on kuitenkin suuremmat mahdollisuudet, että se on jotain muuta kuin ystävyyttä. En ole heitä kuitenkaan mitenkään parittamassa yhteen, eikä heidän shippaaminen kiinnosta. Jos Bojanin ihmissuhde rintamalle ilmestyy uusia mielenkiintoisia tyyppejä, niin olen valmis vaihtamaan spekuloinnin kohdetta vaikka heti. Mulle on ihan se ja sama että kenen kanssa Bojan päätyy yhteen, musta on vaan hauska miettiä näitä. Eniten kiehtoo kuitenkin ajatus, että Bojan lentää ja panee ympäri maapalloa.
 
vierailija
Luulen että Bojan edelleen pitää Suomesta mutta ei se varmaan mikään ykkösjuttu hänelle ole.

-eri
Olen vähän miettinyt, että nyt tuleva Ruisrockin keikka kertoo jotain.. siis joksujen (B:n) K:hon ja Suomeen (ollaanko me missään luulemassamme erityisasemassa). Jos siis joksut tulevat Suomeen etukäteen (mikähän tässä olisi raja? Pari päivää ennen vähintään?) tai jäävät tänne keikan jälkeen joksikin aikaa. Jos vielä K:n ja crew:n seurassa viihtyvät pitempään. Silloin voisin uskoa, että Suomella voisi olla erityisasema, muutoin me ollaan yksi keikkamaa muiden joukossa.
 
vierailija
Eikä tiettyjen vaatteiden pitäminen ole mitään taikauskoa, vaan enemminkin psykologiaa, sitä itsensä psyykkaamista. Joissakin vaatteissa voi tuntea olonsa itsevarmemmaksi, joten siksi niitä käytetään useammin. Joillakin esiintyvillä artisteilla voi olla joka keikalla aina samat sukat, vaikka muuten vaatteet olisi joka kerta uudet. Luin että joillakin on ennen esitystä tietyt rutiinit käytössä, koska ne luo turvallisuudentunnetta.
 
vierailija
Eikä tiettyjen vaatteiden pitäminen ole mitään taikauskoa, vaan enemminkin psykologiaa, sitä itsensä psyykkaamista. Joissakin vaatteissa voi tuntea olonsa itsevarmemmaksi, joten siksi niitä käytetään useammin. Joillakin esiintyvillä artisteilla voi olla joka keikalla aina samat sukat, vaikka muuten vaatteet olisi joka kerta uudet. Luin että joillakin on ennen esitystä tietyt rutiinit käytössä, koska ne luo turvallisuudentunnetta.
Paitsi B on haastattelussa sanonut olevansa taikauskoinen ja että sillä oli viisuissa päällä jotkut onnenkalsarit ja joku pitsinen neliapila tms.
 

Yhteistyössä