K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojanille uutta, kun saa kulkea tuntemattomana USA ssa. En kyllä ihan ymmärrä, miten ne käytännössä järjestää kulkemisensa, kun Sadie on kuitenkin niin tunnettu. Onko aina isompi porukka reissussa, kun ovat ihmisten ilmoilla, niin että siinä joukossa yksi Bojan ei herätä huomiota.
Mitään toista Usan reissua ei edes ole, olisko siinä selitys?
 
vierailija
Ei mene näin. Ei tässä Bn mielipiteellä ole väliä. Sadie ei ole koskaan jakanut mitään vapaa-ajaltaan, ei ystäviä eikä muitakaan. Joten tämä piilottelu ei kyllä todistaa yhtään mitään. Mutta katsokaa vaan, kyllä se B alkaa pikku hiljaa tiputella pieniä vihjeitä... Ei asiaa tarvitse suoraan kertoa, mutta kyllä se tietää että stalkkerifanit osaa yhdistellä asioita.
Tuohan ei ole totta, ei ehkä jakanut missään instassa kun se on hälle enemmän työinsta, mutta on kyllä näkynyt kavereidensa somessa ja kulkenut ystäviensä kanssa kaupungilla. Se voi hyvin olla B itse joka haluaa olla rauhassa vapaa-ajallaan. On ollut instasta pois ennenkin.
 
vierailija
Tuohan ei ole totta, ei ehkä jakanut missään instassa kun se on hälle enemmän työinsta, mutta on kyllä näkynyt kavereidensa somessa ja kulkenut ystäviensä kanssa kaupungilla. Se voi hyvin olla B itse joka haluaa olla rauhassa vapaa-ajallaan. On ollut instasta pois ennenkin.
Nyt ei ole näkynyt kaupungilla tai missään Sadieta koko sinä aikana kyn B ollut lomalla. Sadien fanit olivat jo siitäkin hädissään kun paparazzi kuvia yleensä tulee. Ne on nököttäneet jossain piilopirtissä koko loman.
 
vierailija
On Sadie ennen ollut instassa aktiivinen. Ei nyt päivittäin tykittänyt menemään mutta on postaillut stooreja. Ja hän edelleen näkyy Damonin, Rosen ja sisarusten instassa.
En tiedä miten olet sadieta seurannut mutta hän ei kyllä vuosiin ole itse ylläpitänyt instaansa eikä se sitä ennenkään ollut itse aktiivinen somessa. Siis jo ihan teininä se lähinnä käytti somea johonkin eläinoikeusasioihin eikä oman elämänsä raportointiin.
 
vierailija
Nyt ei ole näkynyt kaupungilla tai missään Sadieta koko sinä aikana kyn B ollut lomalla. Sadien fanit olivat jo siitäkin hädissään kun paparazzi kuvia yleensä tulee. Ne on nököttäneet jossain piilopirtissä koko loman.
No tääkin on aika tyhmää koska eipä siitä kyllä mitenkään viikoittain tai edes kuukausittain niitä paparazzikuvia ole nappailtu. Tän vuoden puolelta taitaa olla vain muutama sellainen otos, mukaanlukien se kuva jossa bojanin hiha bongattiin, vaikkei se varsinainen paparazzaus ollutkaan.
 
vierailija
Tai sit S on ihan vaan ollut kuvaamassa Stranger Thingsiä.
Lueskelen vauvan palstaakin ihan sen huumorin takia, mutta nyt täytyy kyllä tänne puolelle huokaista, että mä en kestä näitä keikkojen jälkeisiä ihkutuksia!!! Kaikki on niin ihanaa ja parasta ikinä ja kyllä sillä nyt oli K mielessä kun oli pukenut saman paidan kuin Kultsan keikalle! Ei mulla muuta, jatkakaa.
 
vierailija
Lueskelen vauvan palstaakin ihan sen huumorin takia, mutta nyt täytyy kyllä tänne puolelle huokaista, että mä en kestä näitä keikkojen jälkeisiä ihkutuksia!!! Kaikki on niin ihanaa ja parasta ikinä ja kyllä sillä nyt oli K mielessä kun oli pukenut saman paidan kuin Kultsan keikalle! Ei mulla muuta, jatkakaa.
Siis ei ollut tarkoitus vastata tuohon edelliseen, mutta näin tunnekuohussa tuli postattua hätäisesti. Piti olla ihan oma viestinsä.
 
vierailija
Lueskelen vauvan palstaakin ihan sen huumorin takia, mutta nyt täytyy kyllä tänne puolelle huokaista, että mä en kestä näitä keikkojen jälkeisiä ihkutuksia!!! Kaikki on niin ihanaa ja parasta ikinä ja kyllä sillä nyt oli K mielessä kun oli pukenut saman paidan kuin Kultsan keikalle! Ei mulla muuta, jatkakaa.
Toinen juttu, joka pisti silmään oli se, että K oli B n turvana katsomossa Kultsan keikoilla. Tuohon ei ole mitään lisättävää enää.
 
vierailija
Vaikka S vaikuttaa tylsältä ulospäin, niin voihan se olla tosi huipputyyppi oikeasti. Ehkä heillä on sama arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet Boitsun kanssa. Eikä sitä tiedä kuinka villiksi meno yltyy, kun ovat kaksistaan.😜 Näillä saattaisi olla Rose leikeissä mukana ja ehkä Damonkin. Porukalla kivaa.
Nää on tietty tulkinta- ja mielipidejuttuja mutta musta se ei vaikuta yhtään tylsältä. Mun mielestä se on leikkisä ja hassutteleva. Eikä se erityisesti tunnu pakoilevan kameroita mutta ei nyt mitenkään tarkoituksellisesti esiinnykään niitten kavereittensa stooreissa ja reelseissä, vaan on ihan niin kuin muutkin. Voin hyvin kuvitella että se on tullut erinomaisesti juttuun bojanin (ja muittenkin joksujen) kanssa. Ne myös on nuoria, lahjakkaita ihmisiä, joilla on jo pitkältä ajalta kokemusta julkisuudesta, ja sekin on varmasti yhdistävä tekijä. Sadie ei ole itse somessa mutta ei se siis sitä välttele. Kai sen ystävät sentään jättäisivät sen muuten postauksistaan pois.
 
vierailija
Toinen juttu, joka pisti silmään oli se, että K oli B n turvana katsomossa Kultsan keikoilla. Tuohon ei ole mitään lisättävää enää.
Ihan järkyttävää lukea noita. Ja vielä uskovat noihin juttuihin ja komppaavat siellä toisiaan. Turvasatama juupajoo. Sivuutettiinko siellä muuten eilen täysin se miken stoori missä näkyi avokki ja s?
 
vierailija
Pa
Kumma kun vauvan huumori ei kelpaa. Täällä sitten voi ottaa huumorilla hupparin nyörit ja USAn reissut ja rakkaudesta laihtumiset ja mikään ei ole vakavaa. Hivenen kaksinaismoralistista.
Paitsi että noi jutut ei oo vauvalla huumoria, vaan jengi on siellä tosissaan ja uskoo vielä noita juttuja. Täällä vakkarit on pilke silmäkulmassa, kunnes shipparit tulee tännekin tosikoimaan, jankuttamaan ja kieltämään kaikki.
 
vierailija
Ihan järkyttävää lukea noita. Ja vielä uskovat noihin juttuihin ja komppaavat siellä toisiaan. Turvasatama juupajoo. Sivuutettiinko siellä muuten eilen täysin se miken stoori missä näkyi avokki ja s?
En ihan koko ajan seurannut, mutta ei ne kai siihen avokkiin puuttuneet. Tai sitten ne viestit poistettiin, sitähän tapahtuu usein.
 
vierailija
Ihan järkyttävää lukea noita. Ja vielä uskovat noihin juttuihin ja komppaavat siellä toisiaan. Turvasatama juupajoo. Sivuutettiinko siellä muuten eilen täysin se miken stoori missä näkyi avokki ja s?
Miksi luet? Onko se sinulta pois jos haluavat jutella tuollaisia? En minäkään samaa mieltä ole noista, mutta en juoksekaan toiselle palstalle vähättelemään. Ei siellä kukaan ole, ehkä muutama, yhtään enempää tosissaan kuin täälläkään.
He haluavat jatkaa shippausta ja jos sinä et halua, niin älä mene sinne. Yksinkertaista.
 
vierailija
Miksi luet? Onko se sinulta pois jos haluavat jutella tuollaisia? En minäkään samaa mieltä ole noista, mutta en juoksekaan toiselle palstalle vähättelemään. Ei siellä kukaan ole, ehkä muutama, yhtään enempää tosissaan kuin täälläkään.
He haluavat jatkaa shippausta ja jos sinä et halua, niin älä mene sinne. Yksinkertaista.
100 % tämä. Ikävää tulla tänne, kun vähätellään toisia keskustelijoita, ja kuitenkin varmaan suurin osa käy molemmissa ketjuissa ja on aivan yhtä "tosissaan" paikassa kuin paikassa.
 

Yhteistyössä