K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos tässä on nyt se sama huppari tuossa alla, niin siinä ei ole edestä katsottuna vasemmalla puolella (kauluksen sisäpuolella) sitä samaa tummaa lappua kuin siinä S:n päällä Nykissä olevassa hupparissa (se kuva missä S kävelee kadulla). Siitä oli tänään keskustelua ja joku muu huomasi sen lapun. Eli jos tuo on se huppari, mikä on ollut B:n päällä, se ei ole sama kuin S:llä.
 
vierailija
vierailija
Kuinka te ootte työstäneet shippauksen (tai miksi tätä näiden kahden meiningin vuoden ajan kestänyttä tiivistä seuraamista haluattekaan nimittää) aiheuttamaa pettymystä? Huomaan että saan nykyisin enemmän pahaa kuin hyvää mieltä kaikesta tästä. Suoraan sanottuna mielialani muistuttaa usein sydänsurua. Onko paras ratkaisu vaan lopettaa seuraaminen? Siis ainakin näiden faniyhteisöjen jos nyt ei kohteiden itsensä.
Tilanteesi kuulostaa aivan samalta kuin omani. Minusta tuntuu kuin oma rakkaussuhteeni tai joku sen tapainen olisi päättynyt. Tuntuu todella oudolta, että suhtaudun näin. On vähän haikea olo. Ehkä joskus vielä ymmärrän miksi mun reaktioni on tällainen. Viisukuplan videoista noista kahdesta tulee vain ikävä fiilis, parempi mulle on olla katsomatta niitä.
 
vierailija
Tuo hupparin sisäreuna näyttää muutenkin vähän erilaiselta. B:n hupparissa näyttää olevan leveämpi tuo musta reuna vetoketjun vieressä, ennen kuin harmaa vuori alkaa. Saattaisi olla samanmerkkinen huppari, kun on muuten niin samanlainen, mutta eri erä, niin selittäisi nuo pienet erot.
Niin ja eiks tossa Sadien hupparissa mene taskun ylälaidan kohdalla tuollaista vaakatikkausta, onko Bojanin hupparissa sitä? Kun minä en näe.
 
vierailija
Enemmän B tietysti on kotonaan noissa Sadien, Rosen, Damonin & kumppaneiden tiedostavissa indie-taidepiireissä kun vantaalaisen alt-räppärin kanssa jonkun Portion Boysin keikalla, näin se vaan on. Ja muut Joksut samoin. Tykkäävät liikkua vähän erilaisissa porukoissa ja meiningissä, ei sille vaan voi mitään.

Tämä ei tietenkään silti tarkoita sitä, etteikö K voisi olla tärkeä Blle ja koko bändille, varmasti onkin. Mutta harmillisesti ne ei Kn kautta ole oikein päässeet täällä Suomessa sellaisiin piireihin mistä itse eniten ehkä tykkäisivät. Toivottavasti Ruissi toisi poikkeuksen tähän, siellä ei taida olla Porttareita! 😅
 
vierailija
Enemmän B tietysti on kotonaan noissa Sadien, Rosen, Damonin & kumppaneiden tiedostavissa indie-taidepiireissä kun vantaalaisen alt-räppärin kanssa jonkun Portion Boysin keikalla, näin se vaan on. Ja muut Joksut samoin. Tykkäävät liikkua vähän erilaisissa porukoissa ja meiningissä, ei sille vaan voi mitään.

Tämä ei tietenkään silti tarkoita sitä, etteikö K voisi olla tärkeä Blle ja koko bändille, varmasti onkin. Mutta harmillisesti ne ei Kn kautta ole oikein päässeet täällä Suomessa sellaisiin piireihin mistä itse eniten ehkä tykkäisivät. Toivottavasti Ruissi toisi poikkeuksen tähän, siellä ei taida olla Porttareita!
Toi viimeinen nyt ei ole mikään harmi vaan erittäin hyvä asia! Tietenkään eivät liiku ja viihdy Suomessa missään muissa porukoissa kuin missä K on.
 
vierailija
Niin ja eiks tossa Sadien hupparissa mene taskun ylälaidan kohdalla tuollaista vaakatikkausta, onko Bojanin hupparissa sitä? Kun minä en näe.
S:llä näkyy joo. En minäkään huomaa B:lla sellaista, mutta noissa kuvissa mitä katsoin, B:n huppari on kaikissa mutkalla, joten en ole ihan varma. Kaulus on erilainen kuitenkin, jos B:llä on nahkatakin alla se kyseinen huppari.
 
vierailija
Enemmän B tietysti on kotonaan noissa Sadien, Rosen, Damonin & kumppaneiden tiedostavissa indie-taidepiireissä kun vantaalaisen alt-räppärin kanssa jonkun Portion Boysin keikalla, näin se vaan on. Ja muut Joksut samoin. Tykkäävät liikkua vähän erilaisissa porukoissa ja meiningissä, ei sille vaan voi mitään.

Tämä ei tietenkään silti tarkoita sitä, etteikö K voisi olla tärkeä Blle ja koko bändille, varmasti onkin. Mutta harmillisesti ne ei Kn kautta ole oikein päässeet täällä Suomessa sellaisiin piireihin mistä itse eniten ehkä tykkäisivät. Toivottavasti Ruissi toisi poikkeuksen tähän, siellä ei taida olla Porttareita!
Mehän ei tiedetä miten 5 päivän vierailu Suomessa, josta 3 yötä Kärtsän perheen luona, heillä meni. Nyt on molemmilla vapaata 8.-11.7. eli heti Ruissin 7.7. jälkeen. Onko siihen suunniteltu jotain yhteistä ajanviettoa Suomessa, kukaan ei tiedä vielä. Jos on, ja se toteutuu, niin se on merkki erittäin hyvistä väleistä, sekä tärkeästä ystävyydestä ja kaveruudesta Joksujen / K:n crewn välillä.
 
vierailija
Mehän ei tiedetä miten 5 päivän vierailu Suomessa, josta 3 yötä Kärtsän perheen luona, heillä meni. Nyt on molemmilla vapaata 8.-11.7. eli heti Ruissin 7.7. jälkeen. Onko siihen suunniteltu jotain yhteistä ajanviettoa Suomessa, kukaan ei tiedä vielä. Jos on, ja se toteutuu, niin se on merkki erittäin hyvistä väleistä, sekä tärkeästä ystävyydestä ja kaveruudesta Joksujen / K:n crewn välillä.
Tuskinpa. Eiköhän Kn junttitouhut oo jo nähty.
 
vierailija
Mehän ei tiedetä miten 5 päivän vierailu Suomessa, josta 3 yötä Kärtsän perheen luona, heillä meni. Nyt on molemmilla vapaata 8.-11.7. eli heti Ruissin 7.7. jälkeen. Onko siihen suunniteltu jotain yhteistä ajanviettoa Suomessa, kukaan ei tiedä vielä. Jos on, ja se toteutuu, niin se on merkki erittäin hyvistä väleistä, sekä tärkeästä ystävyydestä ja kaveruudesta Joksujen / K:n crewn välillä.
Nähdyistä videoista päätellen ei tainnut mennä ihan toiveiden mukaan. Jatkoa ei varmaankaan saada.
 
vierailija
Nyt olen 100 % varma, että Bojanin huppari ei ollut kumpikaan Sadien kuvien huppareista. Ei se, joka Sadiella oli päällään takin alla New Yorkissa maaliskuussa, eikä se, joka oli hänellä päällään Rosen ig-postauksessa.

Maaliskuun kuvassa Sadiella oli jokin musta lappu hupparin sisäpuolella vetskarin vieressä, Bojanilla sitä ei ole. Samoin Sadien hupparin nauha on leveä, kun Bojanin hupparissa se näyttää kapeammalta, nyörimäiseltä.

Rosen postaamassa kuvassa olevan hupparin vetskarin vetimessä on pyöreä pääty ja reikä, Bojanilla nämä ovat kulmikkaat, samoin reikä on pienempi. Tämän huomion joku teki jo aikaa sitten, mutta vasta tänään sain tästä varmuuden, kun näin riittävän tarkan kuvan lattialla makaavasta Sadiesta.

Kummallakin on näkynyt erilaisia mustia huppareita kuvissa jo pitkään. On ihan perusvaate heillä, ja muutenkin mitä tavanomaisin ja yleisin vaatekappale. Ei siis nyt onnistunut sillä todistaa mitään suhdetta Bojanin ja Sadien välillä. Pitäisiköhän seuraavaksi ryhtyä tutkimaan Käärijän, Damonin ja Janin päällä näkyneiden mustien huppareiden yksityiskohtia? 🤣
 
vierailija
Nyt olen 100 % varma, että Bojanin huppari ei ollut kumpikaan Sadien kuvien huppareista. Ei se, joka Sadiella oli päällään takin alla New Yorkissa maaliskuussa, eikä se, joka oli hänellä päällään Rosen ig-postauksessa.

Maaliskuun kuvassa Sadiella oli jokin musta lappu hupparin sisäpuolella vetskarin vieressä, Bojanilla sitä ei ole. Samoin Sadien hupparin nauha on leveä, kun Bojanin hupparissa se näyttää kapeammalta, nyörimäiseltä.

Rosen postaamassa kuvassa olevan hupparin vetskarin vetimessä on pyöreä pääty ja reikä, Bojanilla nämä ovat kulmikkaat, samoin reikä on pienempi. Tämän huomion joku teki jo aikaa sitten, mutta vasta tänään sain tästä varmuuden, kun näin riittävän tarkan kuvan lattialla makaavasta Sadiesta.

Kummallakin on näkynyt erilaisia mustia huppareita kuvissa jo pitkään. On ihan perusvaate heillä, ja muutenkin mitä tavanomaisin ja yleisin vaatekappale. Ei siis nyt onnistunut sillä todistaa mitään suhdetta Bojanin ja Sadien välillä. Pitäisiköhän seuraavaksi ryhtyä tutkimaan Käärijän, Damonin ja Janin päällä näkyneiden mustien huppareiden yksityiskohtia?
Voi voi, kyllä on vetskarit, reiät ja nyörit ihan samanlaiset.
 
vierailija
Tilanteesi kuulostaa aivan samalta kuin omani. Minusta tuntuu kuin oma rakkaussuhteeni tai joku sen tapainen olisi päättynyt. Tuntuu todella oudolta, että suhtaudun näin. On vähän haikea olo. Ehkä joskus vielä ymmärrän miksi mun reaktioni on tällainen. Viisukuplan videoista noista kahdesta tulee vain ikävä fiilis, parempi mulle on olla katsomatta niitä.
Tavallaan lohdullista että jollakin muullakin on näitä fiiliksiä vaikka ikäviä ovatkin. Tosi oudoltahan tää tuntuu joo. Tsemppiä sulle! Ite taidan nyt vaan ottaa etäisyyttä kokonaan.
 

Yhteistyössä