K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle tuli kans mieleen, liittyykö Sadie joksujen Lontoossa oleskeluun. Toisaalta siinähän oli kyse viiden ihmisen elämästä, olisivatko muut olleet valmiita muuttamaan B n ihastuksen takia. Ehkä se on ollut siinä kuitenkin yksi tekijä.
Sadie ei ollut koko tammi- ja helmikuuta lontoossa. Se oli new yorkissa ainakin helmikuun alkupuoliskolla enkä tiedä palasiko se välissä lontooseen ollenkaan, kun sitten maaliskuun alussa se on ollut jo stranger thingsin kuvauksissa. Damon on kuvannut sitä tammikuun alkupuolella yksin sekä sonnyn kanssa Lontoossa ja sit se saattoi lähteä Pariisiin damonin kanssa suunnilleen samoihin aikoihin kun joksut kävi siellä Hollannissa. Eli loppujen lopuksi niilläkin olisi ollut kyllä aika vähän mahdollisuuksia olla yhdessä.
 
vierailija
Joku täältä silloin varmaan linkkasi vauvalle sen huppari-pläjäyksen! Vielä on osa linkeistä kateissa. Lähinnä hämää se, että olin näkevinäni niissä etu-taskullisena ton hupparin! Mutta nyt ei näissä kuvissa (jotka näin myös) sitä olekaan (Sadien kuvat twitterissä).
Tossa missä makaa Rosen luona näyttää vähän etutaskulta jokin kaari, mutta onko se just jokin nauha?
 
vierailija
Joku täältä silloin varmaan linkkasi vauvalle sen huppari-pläjäyksen! Vielä on osa linkeistä kateissa. Lähinnä hämää se, että olin näkevinäni niissä etu-taskullisena ton hupparin! Mutta nyt ei näissä kuvissa (jotka näin myös) sitä olekaan (Sadien kuvat twitterissä).
Tossa missä makaa Rosen luona näyttää vähän etutaskulta jokin kaari, mutta onko se just jokin nauha?
On se tollanen kengurutaskun kaari
 
vierailija
Voi luoja miten surkeaa settia niin täällä kuin vauvalla täällä jankattu koko päivä hiton hupparista ja vauvalla on käyty läpi kaikkien lemppari-hissimusaa jo 30 sivun verran
No joo, kieltämättä mäkin katsoisin mieluiten klippejä Kärtsyn hikisestä kropasta ja sinisistä silmistä. Mun mielestä ne olisi ansainneet suuremman huomion.😁 Ehkä kuolaajilla oli tänään muuta puuhaa.
 
vierailija
Tänä vuonna ne on Sadien kanssa tavanneet. Alkoi seuraamaan sitä instassa alku vuodesta. Ja tuskin se on heti Sadien hupparista laulun tehnyt Tammikuussa. Höpö höpö. Tuo biisi ei kerro kenestäkään tietystä. Ja ei ei todellakaan kerro myöskään Ksta.
 
vierailija
Kuinkahan paljon julkkikset naamioituvat, kun he haluavat olla rauhassa? Antti tuisku on sala-asujen mestari ja Tommy Cash näyttää ihan aidolta naiselta lyhyessä peruukissa ja mekossa. Hän kävelee paremmin korkkareilla kuin minä.
 

Yhteistyössä