K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös B sanonut että viimeisteli kaikki kiertueella kuullut uudet kappaleet Helsingissä? En mäkään usko että mitään niistä on alettu varta vasten S:stä kirjoittaa, mutta on tuore suhde voinut siinä viimeistelyvaiheessa vaikuttaa paljonkin.
Mua kyllä vähän huvittaa koko S-kuvio. Olin itse varma että Lontoossa B voi vapautuneemmin ja enemmän tuntemattomana etsiä/löytää miesseuraa, mutta sitten se meneekin ja löytää itselleen sieltä mahdollisimman kuuluisan tyttöystävän.
Kyllä tässä edelleen tulee ne hyötymisajatukset mieleen, kun Bojanin ihmissuhteita miettii. Tottakai hänelläkin on niitä nuoruuden ja lapsuuden tavisystäviäkin. Eikä Bojanilla ole ollut kai tilaisuuttakaan tutustua isompiin julkkiksiin ennen viisuja? Viisuissa ja viisujen jälkeen hän sitten pisti tuulemaan. Noan kanssa ei vielä onnistunut, mutta sen jälkeen yhtä voittokulkua. Tietysti myös tykkää oikeasti näistä valloituksistaan. Ja tämän kirjoitti bojanisti.🙂
 
vierailija
Herran jumala niillä ei ole koskaan muuta suhdetta ollut kuin ystävyys suhde. Se Bn uusi suhde saattoi vaikuttaa siihen miten julkisesti käyttäydyttiin ja mitä postattiin, mutta ystävyyteen ei ole mikään vaikuttanut.
K ja B tunsivat toisensa n. 2 viikkoa.
Ystävyyteen tarvitaan huomattavasti pidempi aika.
Kaveruus on ihan eri asia.
Se oli Blla ja Klla.
 
vierailija
Herran jumala niillä ei ole koskaan muuta suhdetta ollut kuin ystävyys suhde. Se Bn uusi suhde saattoi vaikuttaa siihen miten julkisesti käyttäydyttiin ja mitä postattiin, mutta ystävyyteen ei ole mikään vaikuttanut.
Ehkä K lle kuitenkin oli pienoinen järkytys, ettei B ole enää hänen saatavillaan ja innokkaana hiplattavissa kuin ennen.
 
vierailija
Kyllä tässä edelleen tulee ne hyötymisajatukset mieleen, kun Bojanin ihmissuhteita miettii. Tottakai hänelläkin on niitä nuoruuden ja lapsuuden tavisystäviäkin. Eikä Bojanilla ole ollut kai tilaisuuttakaan tutustua isompiin julkkiksiin ennen viisuja? Viisuissa ja viisujen jälkeen hän sitten pisti tuulemaan. Noan kanssa ei vielä onnistunut, mutta sen jälkeen yhtä voittokulkua. Tietysti myös tykkää oikeasti näistä valloituksistaan. Ja tämän kirjoitti bojanisti.
Joo samoja ajatuksia. En myöskään oikein pidä tuosta fanien pakolla mielistelystä, vaikka muuten hänestä pidänkin.
 

Yhteistyössä