K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aito näytti todellisen karvansa sillon housukuvan yhteydessä, romutti laivaa kun pahimman luokan merimiina ja koko ketju joutuu moden hampaisiin, helvetti mikä hullu oli! Aidoista tunteista jauhoi! Minä, Minä, Minä!🙈
 
vierailija
MUlla on
Kyllä mä vähän veikkaan, että Bojan ilmoittaa olinpaikkansa tulevan viikon alkupuolella, ei malta olla koko lomaa kadoksissa Lokakuussakin siinä meni sellaiset 10 päivää, että ilmestyi (19.10. Stožice oli 6.10. mutta ekat 2-3 päiväähän kaikki oli ihan luottavaisina, että se on koneessa jne).
Mulla on kauhee ikävä 😭. Vauvalla jollain muullakin taitaa olla, mutta siellä ei uskalla liikaa ikävöidä, kun B:n pitää kuulemma saada lomailla rauhassa. 🤭
 
vierailija
MUlla on


Mulla on kauhee ikävä . Vauvalla jollain muullakin taitaa olla, mutta siellä ei uskalla liikaa ikävöidä, kun B:n pitää kuulemma saada lomailla rauhassa.
Mullakin on ikavä Boitsua 🥺. Mutta oon kyllä samaan aikaan iloinen että se pystyy olemaan teillä tietymättömillä. Mulla on jäänyt mieleen se, kun siellä treenikämpällä puhui somesta ja siitä miten ei tavallaan tykkää siitä ollenkaan. Ois kuitenkin hauska saada kuulla edes jälkikäteen missä se oli, vaikka voi olla että ei se tuu sitä kertomaan.
 
vierailija
On mullakin ikävä Boitsua ja toki ilahtuisin todella paljon jos ees jotain stooria tai kuvaa laittais missä se näkyy itsekkin :D Mutta samalla oon myös iloinen, että B saa lomailla rauhassa
 

Yhteistyössä