Ei luoja näitä juttujaLentävä panomies
Mä muistan kun kerran 19-vuotiaina tultiin baarista kotiin, niin joku mies työnsi avokadoaan auton pakoputkeen.Kuinka paha on tilanne jos on alkanut pitää K keikkabussia kuumana? Haluaisin nähdä sen livenä ja ehkä myös vähän koskettaa...
Ajattele että K saa olla sen sisällä joka päivä.Kuinka paha on tilanne jos on alkanut pitää K keikkabussia kuumana? Haluaisin nähdä sen livenä ja ehkä myös vähän koskettaa...
Turvamies on sun poikaystävä. Se iso ja parrakas. Joko muistuu mieleen?Onko mulla tyttöystävää tai poikaystävää?
T. Kärde
Tdiidus et yks auto voi olla tuollainen onnen Pekka.Ajattele että K saa olla sen sisällä joka päivä.
Objektiseksuaalisuus on ihan oikea ilmiö, no shame.Kuinka paha on tilanne jos on alkanut pitää K keikkabussia kuumana? Haluaisin nähdä sen livenä ja ehkä myös vähän koskettaa...
Kuuma panokesä '24.Toivottavasti Bojan panee niin paljon koko kesän ettei ehdi ollenkaan näkyä kenenkään someissa, ainoostaan lavalla kun on keikka
Minä toivon ihan A:n ja muutaman muun stalkkerin takia, että näyttäytyy vasta 14.6 keikalla ja voisi muutenkin ottaa ton linjanToivottavasti Bojan panee niin paljon koko kesän ettei ehdi ollenkaan näkyä kenenkään someissa, ainoostaan lavalla kun on keikka
Mitä jos nää kaksi biisiä yhdistäisi. Syntyiskö mestariteos? Lentävä panokukko.Nyt soi päässä vuorotellen Lentävä kalakukko ja Eppujen Pannaan pannaan. 🫨
Ja päälle lisää fanilahjoja. Mä ajattelin vielä ennen Ruissia väsätä Boitsulle paidan jonka edessä on verta vuotava revennyt sydän ja takana teksti ”Tsjeäh”.Minä toivon ihan A:n ja muutaman muun stalkkerin takia, että näyttäytyy vasta 14.6 keikalla ja voisi muutenkin ottaa ton linjan
Kyllä se nimi ja ulkonäkö on pienen piirin tiedossa. Niinkuin oma somekin.Muuten voisi ollakin noin mutta taatusti hänellä on tiedossa että nimi ja ulkonäkö tiedetään yleisesti ja silti näkyy vähän siellä sun täällä. Ja omassa somessaan näyttävästi emma gaalassa. Jos vertaa vaikka muiden crewn mahdollisiin puolisoihin niin vähässä on olleet näkymiset.
Kuulostaa bängeriltä.Mitä jos nää kaksi biisiä yhdistäisi. Syntyiskö mestariteos? Lentävä panokukko.
Jos Kökkis käy täällä niin saisi hyvän visuaalisen teoksenkin varmasti tästä.Kuulostaa bängeriltä.