K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suomessahan näitä henkilöitä on paljon. Kun ja jos on rakastunut, muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. K on osoittanut monesti, että hän viis veisaa mitä muut sanovat.
Jos näin on niin miksi ei ole sitten tuonut tyttöystävää esille. Mielestäni tämä käytös viestii juuri päinvastaista, pelkää ihmisten reaktiota joten piilottelee.
 
vierailija
Tietää paikkansa Pysy piilossa, vältä kameroita, älä puhu vieraille... Mä luulen, että elämä kuitenkin vois olla hänelle helpompaa, jos olis ihan tunnustettu suhde. Ei sitä kuitenkaan mitään haastatteluja tarvitsisi antaa.
Mistäs me tiedetään jos hän haluaa itse pysyä piilossa? Minä ainakin haluaisin jos olisin Kärpyn puoliso. Varsinkin nyt kun oon näillä palstoilla pyörinyt. :D
 
vierailija
Mistäs me tiedetään jos hän haluaa itse pysyä piilossa? Minä ainakin haluaisin jos olisin Kärpyn puoliso. Varsinkin nyt kun oon näillä palstoilla pyörinyt.
Muuten voisi ollakin noin mutta taatusti hänellä on tiedossa että nimi ja ulkonäkö tiedetään yleisesti ja silti näkyy vähän siellä sun täällä. Ja omassa somessaan näyttävästi emma gaalassa. Jos vertaa vaikka muiden crewn mahdollisiin puolisoihin niin vähässä on olleet näkymiset.
 
vierailija
Tästä oon kyllä sikäli eri mieltä, että se olis kyllä kuvaamisen arvoinen juttu, jos ne olis halailleet. Ihan riippumatta siitä kuka se mies on ja vaikkei sitä tunnistaisikaan. Kyllä se olis niin mehukas otos, että aika tyhmä täytyy olla, jos sitä ei kuvaa, kun muuten on valmis salakuvia ottamaan.
Niin siis minä tuossa koitin sanoa että ei ne välttämättä siellä keikalla ollessaan ole halailleet vaikka sitä ennen ja sen jälkeen olisivat ihan kaniineja. Mutta en siis pidä sitä varsinaisesti salailuna, koska se nyt vaan on ihan normaalia käytöstä, kun porukalla jossain ollaan (halailukin olisi normaalia, mutta ei siis mielestäni mikään välttämätön toiminta edes suhteessa olevien kesken).

Mutta mulle kyllä niistä kuvista jäi vaikutelma että nimenomaan sadie niihin haluttiin. Siinä ei erityisesti näy se Finn, eikä bojankaan, vaikka varmaan he ovat samassa porukassa seisseet jossain vaiheessa lähempänäkin toisiaan. Kuvat oli selvästi napattu itselle,
eikä mihinkään lehtiin myyntiin, ja siihen siis oli haluttu se oma pärstä sadien kanssa samaan. Voihan sillä olla muitakin kuvia, mutta ei se selvästikään ole ollut kiinnistunut sadien seurueesta. Muitten otoksia tuolta ei ole tainnut missään somessa näkyä, eli ei siellä tosiaankaan koko baarillinen ole sadieta yrittänyt paparazzata, vaikka varmasti se onkin tunnistettu. Loppujen lopuksi siitä kuitenkin on aika harvoin julkaistu niitä salakuvia, vaikka miljoonat ihmiset pyörii sen kanssa samoilla huudeilla päivittäin.
 
vierailija
Mistäs me tiedetään jos hän haluaa itse pysyä piilossa? Minä ainakin haluaisin jos olisin Kärpyn puoliso. Varsinkin nyt kun oon näillä palstoilla pyörinyt.
Sit en ehkä menisi puolisoni kanssa kauheasti just niihin paikkoihin joissa on esim sadoittain faneja tai runsaasti median edustajia paikalla, koska juuri niissä tilanteissa osattaisiin katsella että kenenköhän kanssa se Kärppy oikein on tulossa. Jättäisin ehdottomasti esimerkiksi joksujen keikat väliin, tai ainakin menisin sinne ihan muussa seurassa. En menisi myöskään gaalojen punaisille matoille, vaan seuraisin sivusta tai jäisin kokonaan pois. Näin siis jos haluaisin nimenomaan pysyä piilossa. Jos taas riittäisi se, että voisin kyllä satunnaisesti näkyä, mutta en olisi itse kiinnostunut sen suuremmasta julkisuudesta, toimisin juuri niin kuin hänkin: eläisin elämääni puolisoni rinnalla just niin kuin itse haluaisin.
 
vierailija
K ja B suhde olisi muuten valttikortti taas ja toisi heille menestystä heille, palasinpa nyt teidän iloksi hieman vielä ennustelemaan
Mun on pakko olla tästä eri mieltä. Toimi ehkä viisujen ajan, mutta ei enää. Jos kyseessä olisi korealainen poikabändi, niin sillon se ehkä olisi valttikortti. Suurin osa K:n faneista ei edes tiedä kuka on Bojan tai sitten heitä ei vaan kiinnosta. Shippaajat on pieni marginaaliryhmä.
 
vierailija
Tuntuu et oon ikuisessa luupissa,
Laivan kantta kiertämässä ympäri,
Uudestaan ja uudestaan,
Samat myrskyt,
samat auringon nousut ja laskut, sama aallokko,
Aurinko ja kuu ja miljoonat tähdet,
valvottaa yöt ja päivät,
tulee uniin,
Sydän hakkaa ja haukon henkeä,
Hengitän ja nielaisen,
Uudestaan ja uudestaan,
Joka päivä,
Täällä edelleen,
Köysi kaulan ympärillä,
Ankkuri jalassa,
purjeet hakkaa otsaa,
samat karikot lipuu ohi,
Ruissin keikkalippu kädessä.
puristan sitä ruttuista myttyä,
Vittu.
Olen lopussa.
Niin loppu.
Tähän kaikkeen.
 
vierailija
Tuntuu et oon ikuisessa luupissa,
Laivan kantta kiertämässä ympäri,
Uudestaan ja uudestaan,
Samat myrskyt,
samat auringon nousut ja laskut, sama aallokko,
Aurinko ja kuu ja miljoonat tähdet,
valvottaa yöt ja päivät,
tulee uniin,
Sydän hakkaa ja haukon henkeä,
Hengitän ja nielaisen,
Uudestaan ja uudestaan,
Joka päivä,
Täällä edelleen,
Köysi kaulan ympärillä,
Ankkuri jalassa,
purjeet hakkaa otsaa,
samat karikot lipuu ohi,
Ruissin keikkalippu kädessä.
puristan sitä ruttuista myttyä,
Vittu.
Olen lopussa.
Niin loppu.
Tähän kaikkeen.
Tää oli hyvin ilmaistu. Samaistun.
 

Yhteistyössä