Melkein harmittaa että käytän ad-blockeria enkä pääse näkemään näitä.Tämän ketjun jotenkin kruunaa viiksekkään parta-vauvan kuva. Vauvalla on se vihreä pöksyinen papparainen.
Okei, saat hetkeksi takaisin jos lupaat olla kiltisti:Anna mode mun persikka takaisin.
T. Aapo
Seiska kertoi jo yli vuosi sitten yhteenmuutosta gf kanssa kuvien (suttuisten) kera. Lisäksi nähtiin gekkosen paparazzikuva kun poistuvat yhdessä Liverpoolista Kn kanssa.Hyvin K on onnistunut piilottelemaan. Täysin tuntematon hlö. Pieni stalkkereiden populaatio tietää näemmä jotain.
Mä tuun kansKuinka paha on tilanne jos on alkanut pitää K keikkabussia kuumana? Haluaisin nähdä sen livenä ja ehkä myös vähän koskettaa...
Mä en ole poni, enkä trolli. Noista muista en tiedä. Mulla vaan meni sietoraja yli A:n takia.Onko poni taas flipannut, kun Boitsu lomailee Viimeksi kun B oli ratsastuslomalla, niin poni riehui pari viikkoa aamusta iltaan.
No nyt on runoratsulla kaviokuume. Riimi ei laukkaa pehmeästiBoitsu Boitsu
Missä on se Boitsu
Alla Nykin taivaan
Ei voisi olla kukaan muu
Siellä siellä se Boitsu panee
Mieti sitä. Mainokset ovat ystäviämme!Melkein harmittaa että käytän ad-blockeria enkä pääse näkemään näitä.
Mä en voi sietää ponin juttuja ja skippaan ne, mikä täällä nyt kielii ponin läsnäolosta? Mä en vaan jaksa enää Aitoa ja muita trolleja täällä.Onko poni taas flipannut, kun Boitsu lomailee Viimeksi kun B oli ratsastuslomalla, niin poni riehui pari viikkoa aamusta iltaan.
Onko poni kortin esille vetäminen joku uusi keino trollata silloin, kun omat argumentit loppuu.No nyt on runoratsulla kaviokuume. Riimi ei laukkaa pehmeästi
The Housukuvan aiheuttamasta meltdownista ja hänen vaahtoamista Aidoista Tunteista, joita ei sitten ollutkaan .Missä yhteydessä Aito sai nimensä? Aidoista todisteista ilmeisesti tullut mutta tuliko sen ihkuraportin jälkilöylyissä vai jo aiemmin? Yritän aina hyppiä A-show’n yli niin en ole kaikessa loressa mukana. Ekat raget taisi tulla housukuvasta mutta jo Helsingin reissusta ja keskisormikuvasta oli jotain jankkausta.
Ponikortti koniporttiOnko poni kortin esille vetäminen joku uusi keino trollata silloin, kun omat argumentit loppuu.
Aito, Marketat ja nimimerkki jahtaaja on kyl pilanneet nämä ketjut.Missä yhteydessä Aito sai nimensä? Aidoista todisteista ilmeisesti tullut mutta tuliko sen ihkuraportin jälkilöylyissä vai jo aiemmin? Yritän aina hyppiä A-show’n yli niin en ole kaikessa loressa mukana. Ekat raget taisi tulla housukuvasta mutta jo Helsingin reissusta ja keskisormikuvasta oli jotain jankkausta.
Ai joo, kiitos! Kuulostaa etäisesti tutulta. Taisin silloin poistua palstalta viikoksi sen housukuvan aiheuttaman perseilyn takia.The Housukuvan aiheuttamasta meltdownista ja hänen vaahtoamista Aidoista Tunteista, joita ei sitten ollutkaan .
Aito on nimimerkki jahtaaja.Aito, Marketat ja nimimerkki jahtaaja on kyl pilanneet nämä ketjut.
Lentävä panokukkoLentävä panomies
Voiko olla idioottimaisempaa. Siinä tosielämän anaalipilatesta kalliolla.Hitto mä riehaannuin Kärtsän ja Härtsän kakkahuumorista.
Käyköhän Kärde yöllä jumppaamassa pakoputkeen, kun kukaan ei nääAjattele että K saa olla sen sisällä joka päivä.
Aito on juuri toi jahtaajaAito, Marketat ja nimimerkki jahtaaja on kyl pilanneet nämä ketjut.