K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei mäkin oon todella openminded eikä se tarkoita sitä, että olen tai voisin sekstailla samaa sukupuolta olevan kanssa. Tuo termi on pikemminkin vähän rahvaamman väen tapa sanoa, että homot tehkööt mitä haluavat, henkilö ei tuomitse. Itse en koe tarvetta edes määritellä itseäni avarakatseiseksi, koska se sisältää jo ajatuksen, että voisin olla jotain muutakin. En voisi. En voisi ikinä piitata siitä ja tuomita, millälailla (seks. suuntautuen) muut elää.
Mä taas olen openminded ja tarkoitan sillä sitä että voisin aivan hyvin kiinnostua minkä tahansa sukupuolen edustajasta. Se pikkujuttu vaan, että koska olen varattu, en kiinnostumisesta huolimatta lähde tosta vaan kenen tahansa matkaan.
 
vierailija
Mä taas olen openminded ja tarkoitan sillä sitä että voisin aivan hyvin kiinnostua minkä tahansa sukupuolen edustajasta. Se pikkujuttu vaan, että koska olen varattu, en kiinnostumisesta huolimatta lähde tosta vaan kenen tahansa matkaan.
Niin, oisko ero siinä haluaako sanoja ennemmin kuvata ajatteluaan vai persoonaansa? Mun ajattelu on avarakatseista, mutta en ole henkilönä joku jolle itselle käy kaikki. Muille käyköön minun puolestani.
 
vierailija
K:n openminded oli pelkkä heitto yllättävässä tilanteessa, joten turha kai analysoida sitä sen enempää. Se ruotsalainen mies itsekin totesi, että K on perushetero, joka nyt vain sanoi jotakin sellaista, jota tuollaisessa tilanteessa oletetaan sanovan.
 
vierailija
Eikä ne välttämättä edes salaile siellä mitään, vaikka olisikin suhde. He olivat keikalla, ja selvästikin isommalla porukalla . Ei siinä välttämättä mitenkään erityisesti halailla. Lisäksi se salakuvaaja oli kiinnostunut Sadiesta, sille bojan on ollut ihan nobody. Edes ne muut paikalla olleet ST-tähdet eivät tainneet sitä kiinnostaa. Ei se silloin ole ensisijaisesti varmastikaan yrittänyt väijyä sitä kenen kanssa sadie mahdollisesti kaulailee. Hänhän on halunnut kuvan sadiesta ja itsestään.
Tästä oon kyllä sikäli eri mieltä, että se olis kyllä kuvaamisen arvoinen juttu, jos ne olis halailleet. Ihan riippumatta siitä kuka se mies on ja vaikkei sitä tunnistaisikaan. Kyllä se olis niin mehukas otos, että aika tyhmä täytyy olla, jos sitä ei kuvaa, kun muuten on valmis salakuvia ottamaan.
 

Yhteistyössä