K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tämähän sitten selittääkin sen, että niin varmasti "tiedät", että B ei oo nyt Nykissä tai ei vois olla suhteessa kenenkään kanssa... Ja vielä kehtaat sanoa täällä toisia harhaisiksi, jep jep
Minun henkiset kykyni ja ennustamisen taitoni kertoavat, ettei ole ja varsinkaan näin lyhyen ajan päästä uudestaan, näkeehän sen nyt kaikki kenen kanssa B:llä on sitä kemiaa ei tule S mieleen ja tarvitaan myös aitoja todisteita asiasta, mitä tälläistä väittävillä ei ole
 
vierailija
Minun henkiset kykyni ja ennustamisen taitoni kertoavat, ettei ole ja varsinkaan näin lyhyen ajan päästä uudestaan, näkeehän sen nyt kaikki kenen kanssa B:llä on sitä kemiaa ei tule S mieleen ja tarvitaan myös aitoja todisteita asiasta, mitä tälläistä väittävillä ei ole
Vou luoja, vai että oikeen henkiset kyvyt & ennustamisen taidot... Sori, mutta ei sua voi kyllä ottaa tosissaan
 
vierailija
Koska vastustan B:n seksuaalipakotusta S:lle ja toivon, että se lopetetaan, ei B ole antanut aihetta siihen
Me lähdettiin vauvalta, jotta voidaan täällä spekuloida kaikkea rauhassa. Voisit säki kunnioittaa meitä ja häipyä täältä harhaisine satuines. Sun kehotuksesta me ei lopeteta, jatketaan vaan innokkaammin. Turhaa sä täällä aikaas hukkaat, meihin tuo jankkaus ei tehoa.
 
vierailija
Halusin vain tuoda hieman realistista näkökulmaa tähän keskusteluun, eihän sille mitään voi, jos ette näe, en minä tänne usein kirjoittelekaan nyt vain koin B:tä kohtaan ikävänä asiana
No annappa meidän täällä sitten jatkaa harhoissamme ja sä voit jatkaa sitä "realistista" K&B-something more suhteen puimista puutarhalla ja vauvalla
 
vierailija
K on sanonu myöhemmin, että on open minded eli tämä on muuttunut B:n tapaamisen myötä, eiköhän näiden välillä ole jo jotakin seksuaalista tapahtunutkin
Hei mäkin oon todella openminded eikä se tarkoita sitä, että olen tai voisin sekstailla samaa sukupuolta olevan kanssa. Tuo termi on pikemminkin vähän rahvaamman väen tapa sanoa, että homot tehkööt mitä haluavat, henkilö ei tuomitse. Itse en koe tarvetta edes määritellä itseäni avarakatseiseksi, koska se sisältää jo ajatuksen, että voisin olla jotain muutakin. En voisi. En voisi ikinä piitata siitä ja tuomita, millälailla (seks. suuntautuen) muut elää.
 
vierailija
No K ei ole onnistunut tähänkään asti joten vaikka kyseessä olisi B niin taatusti näkyisi vinkkejä ja vilahteluja. Ja luulisin että silloin ei olisi vauvallakaan ongelmaa kun niitä B lojuvia boksereita kuvista ja videoista metsästettäisiin.
t. eri.
Joo, luultavasti k:n salatusta ja piilotellusta kumppanista olisikin sitten ihan luvallista keskustella 😆

Sit on tietty tää yksi jolle koko ihmistä ei ole olemassakaan jos k ei ole häntä itse tuonut esiin, joten siinä sit vissiin bojan haihtuisi kuulumattomiin.
 

Yhteistyössä