K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän New York edes ole mikään hankala matkakohde, monet menee sinne minilomalle alle viikoksikin. Jos Boitsun uskottaisiin käyvän Malediiveillä kerran kuussa niin silloin en uskoisi.
 
vierailija
Voi että kun olikin hauska, eiköhän tämä yksi ketju nyt riitä S pakotukselle ja Hollywood unelmille
Hollywoodista pitää unelmoida jonkun ihan muun kuin sadien kanssa. Sen työt ei pääsääntöisesti ole siellä päinkään, en itse asiassa tiedä onko se ollut yhdessäkään tuotannossa joka olisi kuvattu Hollywoodissa. Se ei asu siellä, ei ole kotoisin sieltä eikä työskentele siellä, vaikka onkin suosittu näyttelijä. Että jos nyt pakotuksesta puhutaan niin ainakin tuo hollywood-pakotus on naurettavaa eikä perustu mihinkään.
 
vierailija
No ei kyllä varmasti saa ilmaista majoitusta eikä ruokia, eikä tuollaiseen varmasti suostuisikaan
Mitä ihmettä?! Mulla ainakin toimii ulkomaalaisten kavereideni kanssa vastavuoroisuus. He majoittavat minut, kun matkustan heidän luokseen ja sama toimii myös toisinpäin. Yhdessä ostamme kaupasta ruokaa ja kokkailemme. Lennot voi saada todella edullisesti, kun näkee vaivaa niiden eteen. Ei Jenkit ole mitenkään kaukana nuorelle maailmankansalaiselle.
 
vierailija
No ei kyllä varmasti saa ilmaista majoitusta eikä ruokia, eikä tuollaiseen varmasti suostuisikaan
Mitä ihmettä? Miksi ei saisi ja miksi ei suostuisi?

Sulla ei ilmeisesti ole ulkomailla asuvia ystäviä? Koska jos omani tulevat Suomeen, kutsun heidät kyllä ensisijaisesti meille yöpymään, ja ehdottomasti tarjoan ruoatkin. Ja hekin toimivat samoin minua kohtaan, kun matkustan itse heidän maihinsa. Saatetaan puolin ja toisin jopa ihan suoraan kysyä yösijaa, vaikka ollaan valmiita tietysti majoittumaan muuallakin, ja useinhan vierailut saavat alkunsa ihan kutsusta tulla kylään. Jos kyse olisi seurustelukumppanista tai edes määrittelemättömästä sutinasta, olisi sitä selvempää, että mitään hotelleja ei todellakaan varailla. Sellaisen ehdottaminenkin olisi aikamoinen lässähdys.
 
vierailija
Nyt puhutte itseänne pussiin, sehän nimenomaan ei olisi vastavuoroista, jos se olisi koko ajan B jota majoitettaisiin ja ruokittaisiin
Eiköhän sama toimi toiseen suuntaan myös. B on lähettänyt avoimen kutsun Sloveniaan sille BBQ-miehellekin vaikka tuskin ovat ystäviä. Eikä kaverit muutoinkaan pidä tuollaisista kirjaa. Minä voisin hyvin majoittaa kaveriani vaikka en saisi ikinä häneltä yösijaa, eihän tuollaisesta ole edes mitään vaivaa?
 
vierailija
Ja Damon ja Sadie ei voi olla läheisiä ystäviä koska..? B vietti heidän kanssaan varmaan enemmän aikaa Lontoossa kuin Kn kanssa viisuissa.
Eivät noin läheisiä S:n kanssa yksi kuva nykistä, jossa ovat hyvin kaukana toisistaan ikävästi salakuvattu ei mitään halailua tai lähekkäin oloa mistä tulisi mieleen läheiset ystävät ja D kontentti oli lähinnä pelleilyä ja lähempi ystävä taitaa olla Kris, joka taas ollutkin todistetusti Lontoossa
 

Yhteistyössä