Tarpeeksi vanha tsiikailemaan Aapon persikkaaMinkäikäinen Kiro on? Aika iso ikäero varmaan
Joku poistatti Aapon hedelmää koskevat viestit, joten laitetaan niitä tulemaan niin kauan kunnes saavat olla.Mikä tämä persikka-invaasio nyt on?
Ilmoittaudu siihen ohjelmaan, jossa saa tiirata alastomia perseitä ja vähän muutakin. Siellä on kaltaisiasi.Aapon villi hedelmä
Sulla taitaa olla kokemusta asiasta, kun tiedät noin hyvin. Toivottavasti löysit sieltä seuraa itsellesi.Ilmoittaudu siihen ohjelmaan, jossa saa tiirata alastomia perseitä ja vähän muutakin. Siellä on kaltaisiasi.
Ei kaltaisiani vaan kaltaisiasi. Mulla kyllä kanava vaihtuu äkkiä, kun tuo älyttömyys osuu kohdalleSulla taitaa olla kokemusta asiasta, kun tiedät noin hyvin. Toivottavasti löysit sieltä seuraa itsellesi.
Marketta pesiytynyt kompostiin. Vauvalle sun ei kannata mennä, koska siellä ei tällä paljon muusta puhuta kuin persikoista.Ei kaltaisiani vaan kaltaisiasi. Mulla kyllä kanava vaihtuu äkkiä, kun tuo älyttömyys osuu kohdalle
Tämä on komposti. No rules! Täällä ei muuta olekaan kuin paskapostauksia.Mut päätit tulla tänne paskapostaamaan jotain asiaan liittymätöntä?
Sopii hyvin tänne S ja D paskapostausten joukkoon minunkin mielestäTämä on komposti. No rules! Täällä ei muuta olekaan kuin paskapostauksia.
Jos S ja D ei kiinnosta, vaihda ketjua.Sopii hyvin tänne S ja D paskapostausten joukkoon minunkin mielestä
Taidat olla idiootti. K:n tai jonkun muun persikan kuolaaminen ei liity millään tavoin kyseiseen ohjelmaan. K on tänään tarjoillut persikkaa, joten koita vaan kestää.Ilmoittaudu siihen ohjelmaan, jossa saa tiirata alastomia perseitä ja vähän muutakin. Siellä on kaltaisiasi.
Mielummin katselen vaikka tänne sata kertaa spämmättyä munakoiso emojia kuin jonkun kiukuttelua tai sanelua siitä, että mitä saa kirjoittaa ja mitä ei.Jos S ja D ei kiinnosta, vaihda ketjua.
On muutenkin tosi lapsellista täyttää ketju tyhjänpäiväisyyksillä, jos aiheet ei kiinnosta. Ei mekään mennä vauvalle haukkuun shippaajia.
Miksi et ole siellä, kun persikat kuitenkin kiinnostaa.Marketta pesiytynyt kompostiin. Vauvalle sun ei kannata mennä, koska siellä ei tällä paljon muusta puhuta kuin persikoista.
Ehei pääty.Kukaan täällä ei tiedä asian oikeaa laitaa, voi hyvin vaikka seurustellakin. Itse kyllä olen enemmän sen kannalla, että B elää nyt villiä sinkkuelämää ja tapailee erilaisia ehdokkaita. Osa näistä tapailuista päätyy villiin seksiin.
Tervetuloa!Mikä h*lvetin ketju tämä on?
Ja pyöröovilla samantien moiiiTervetuloa!
Bojan taitaa olla juuri parasta aikaa Jenkeissä sekstailemassa.Ehei pääty.
No ei kyllä oleBojan taitaa olla juuri parasta aikaa Jenkeissä sekstailemassa.