K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika monet julkkikset on parisuhteessa keskenään ja heistä toinen huitelee jossain pitkällä kuvausreissulla ja toinen jossain toisaalla. Monet kokevat suhteen toisen kiireisen julkkiksen kanssa toimivammaksi koska tavikset kyllästyvät siihen menoon ja harvoin näkemiseen.
Näillä julkkiksilla on usein myös kaikenmaailman assistentteja, kampaajia ja lastenhoitajia apuna.
 
vierailija
No semmosta sitten tähän väliin että Pastavuoka myynyt vissiin myynyt 2 keikkaa Puolaan loppuun, en katsonut milloin mutta anyway. Harmittaa puulandin fanien ja Kärpän maineen puolesta, kun se ei saa ahteriaan raahattua sinne!! Miten kauan yleisö vielä jaksaa sitä odottaa?
 
vierailija
No jos seurustelu kumppani asustaa toisella mantereella, niin ei siellä pistäydytä illalla teellä, vaan matkalla ollaan varmaan vähintään viikko kerrallaan. Ja suhde tuskin kukoistaa, jos tavataan pari kertaa vuodessa. Joten jos ihan käytännöllisesti asiaa ajattelee, niin hankalaahan tuo on. Kuitenkin pitäisi keikkailla ympäri Eurooppaa, luoda uutta musiikkia ja harjoitella bändin kanssa. Ihan normaali parisuhde tai jopa perhe ei varmaan haittaa, mutta tuo kuvio on nyt vaan harvinaisen hankala. Tuskin S omasta urastaan luopuu.
Sama tilannehan on bändeillä, jotka kiertää muualla kuin kotimaassaan ja onhan kotimaassakin kiertävät jatkuvasti tien päällä, jos tekevät paljon keikkaa. Sama näyttelijöillä Jenkeissä, ei kuvauspaikat vaikka näyttelijäpareilla useinkaan samassa paikassa ole. Saattavat olla kuvauksissa pitkiä aikoja eri puolilla maata tai kokonaan eri maissa. Joksut on valinneet tuon työn tietäen että joutuvat kiertämään. Ei niille mitkään seurustelukuvioiden haasteet tule yllätyksenä, että kun yksi tai useampi alkaa seurustella niin bändi kaatuu. Ja sillähän ei oikeastaan ole mitään väliä, missä ne seurustelukumppanit on. Yhtä vähän näkisivät kiertueen aikana jos ne kumppanit olisi Sloveniassa.
 
vierailija
Sama tilannehan on bändeillä, jotka kiertää muualla kuin kotimaassaan ja onhan kotimaassakin kiertävät jatkuvasti tien päällä, jos tekevät paljon keikkaa. Sama näyttelijöillä Jenkeissä, ei kuvauspaikat vaikka näyttelijäpareilla useinkaan samassa paikassa ole. Saattavat olla kuvauksissa pitkiä aikoja eri puolilla maata tai kokonaan eri maissa. Joksut on valinneet tuon työn tietäen että joutuvat kiertämään. Ei niille mitkään seurustelukuvioiden haasteet tule yllätyksenä, että kun yksi tai useampi alkaa seurustella niin bändi kaatuu. Ja sillähän ei oikeastaan ole mitään väliä, missä ne seurustelukumppanit on. Yhtä vähän näkisivät kiertueen aikana jos ne kumppanit olisi Sloveniassa.
Ja edelleen Bojan on 25-vuotias! En mä ainakaan sen ikäisenä etsinyt vakavaa parisuhdetta vaan pidin hauskaa ja katsoin kumppanin kanssa mihin juttu etenee.
 
vierailija
Hampurissa on Sadie voinut olla ihan hyvin, kun omat kuvaukset on tauolla. Jos suhde on totta niin kyllä se B Sadien kanssa tästä lähtien vapaansa viettää. Ennen ovat olleet paljon Joksujen kesken myös vapaalla, dynamiikka varmasti muittuu. Muutenkin pojatkin menee elämässä eteenpäin, vakiintuvat yms. niinkuin kaikki ja yhteinen vapaa-aika vähenee.
Voiko sillä jatkuvasti olla kuvaukset tauolla? Muut aloitti tammikuussa, hän ei. Hän kävi maaliskuun alussa kuvauksissa, mutta sitten olikin jo joksujen kiertueella. Ja sit oiskin ollut huhti-toukokuussa hampurissa. No, ehkä se on koko vitoskauden koomassa ja ehti kuvata ne otokset sillä yhdellä reissulla.
 
vierailija
Panis edes jotain kunnon urosta kuin tota Greta Thurnbergiä.
Niinpä! Mä en kyllä edes usko et tuo punapää on hetero. Varmasti on naisiin päin, pukeutuukin niin epänaisellisesti, ettei kyllä miehiä yritä houkutella. Ja tykkäiskö bojan noin epänaisellisesta ja nuoresta, hmmm. Eiköhän sekin oo melamiehiä, mut ei vaan uskalma vielä sitä tunnustaa.
 
vierailija
Niinpä! Mä en kyllä edes usko et tuo punapää on hetero. Varmasti on naisiin päin, pukeutuukin niin epänaisellisesti, ettei kyllä miehiä yritä houkutella. Ja tykkäiskö bojan noin epänaisellisesta ja nuoresta, hmmm. Eiköhän sekin oo melamiehiä, mut ei vaan uskalma vielä sitä tunnustaa.
Mä kyllä voisin meloa sitä 😂 vaikka tekomelalla kun ei omaa ole.
 
vierailija
Ja edelleen Bojan on 25-vuotias! En mä ainakaan sen ikäisenä etsinyt vakavaa parisuhdetta vaan pidin hauskaa ja katsoin kumppanin kanssa mihin juttu etenee.
Mä taas olin sen ikäisenä bilettänyt jo ihan tarpeeksi kun 14v aloitin, olin myös ollut pari vuotta naimisissa ja odotin esikoista. Eli ei 25v mikään älyttömän nuori ole, mutta toki tänä päivänä tuntuu olevan alle 3-kybäset jotenkin lapsellisempia.
 

Yhteistyössä