K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä se on aina ollut K, joka on nylkyttänyt itseään B:tä vasten kuin joku kiimainen koira. K hyökkäsi Jukankin huuliin kiinni, kunnes Jukka päätti, että nyt K irti ja maahan siitä tuhma poika.
 
vierailija
Twitterissä pelkäävät jotkut, että enää ei titsejä ja ketkutusta niin paljon lavalla nähdä, kun pitää olla modest uuden tyden takia
Eikö siellä kukaan pelkää, että tässä käy Yoko Onot? Kyllä tyttis toiselta mantereelta, jota joka raossa täytyy lähteä katsomaan, kutistaa bändin yhteistä aikaa merkittävästi. Siinä jää vuorovaikutus bändikavereitten kans minimiin. Tuohon yhdessä hengailuunhan toi niitten juttu on perustunut.
 
vierailija
Eikö siellä kukaan pelkää, että tässä käy Yoko Onot? Kyllä tyttis toiselta mantereelta, jota joka raossa täytyy lähteä katsomaan, kutistaa bändin yhteistä aikaa merkittävästi. Siinä jää vuorovaikutus bändikavereitten kans minimiin. Tuohon yhdessä hengailuunhan toi niitten juttu on perustunut.
Kai ne nyt lomaa toisistaan saa pitää kun ovat ensin asuneet 2kk Lontoossa ahtaasti kimppakämpässä, sitten ahtaassa kiertuebussissa kuukauden ja lyhyen tauon jälkeen taas kuukauden päivät studiolla kaikki yhdessä.

Ei se Sadie sentään noiden jammailuihin ja studiolle änkeä kun sillä on oma ura ja omat kuviot.
 
vierailija
Kai ne nyt lomaa toisistaan saa pitää kun ovat ensin asuneet 2kk Lontoossa ahtaasti kimppakämpässä, sitten ahtaassa kiertuebussissa kuukauden ja lyhyen tauon jälkeen taas kuukauden päivät studiolla kaikki yhdessä.

Ei se Sadie sentään noiden jammailuihin ja studiolle änkeä kun sillä on oma ura ja omat kuviot.
Hampurissa on Sadie voinut olla ihan hyvin, kun omat kuvaukset on tauolla. Jos suhde on totta niin kyllä se B Sadien kanssa tästä lähtien vapaansa viettää. Ennen ovat olleet paljon Joksujen kesken myös vapaalla, dynamiikka varmasti muittuu. Muutenkin pojatkin menee elämässä eteenpäin, vakiintuvat yms. niinkuin kaikki ja yhteinen vapaa-aika vähenee.
 
vierailija
Hampurissa on Sadie voinut olla ihan hyvin, kun omat kuvaukset on tauolla. Jos suhde on totta niin kyllä se B Sadien kanssa tästä lähtien vapaansa viettää. Ennen ovat olleet paljon Joksujen kesken myös vapaalla, dynamiikka varmasti muittuu. Muutenkin pojatkin menee elämässä eteenpäin, vakiintuvat yms. niinkuin kaikki ja yhteinen vapaa-aika vähenee.
Mun on jotenkin vaikea uskoa että kun vuokrataan kallis studio Saksassa ja pitäisi saada uusi albumi äänitettyä kuukaudessa niin sinne tulisi tyttöystäviä pyörimään. Sen voin kyllä uskoa että B matkustaa Sn luokse tai toisinpäin kun ovat vapaalla.
 
vierailija
Sivusta, mulla ei ainakaan olis tarvetta tyrmätä mitään juttua, jos olisivat S:n kanssa niin hieno juttu. Mutta kun siitä ei ole yhtään mitään todisteita, kuin vaan vääriä käsityksiä asioista, jotka myöhemmin selvisi ettei ne ihan niin olleetkaan. B oli Nykissä joo ja tapasi varmaan S:n perhettä ja ystäviä, mutta mitään viitettä ei ole seurusteluun, ystävyys voi selittää nuo kaikki asiat. Itse tarttisin edes vähän enemmän todisteita että osaisin tuosta innostua. Se on kyllä ihana asia että B on löytänyt noin hyviä uusia ystäviä kuin S ja Rose ainakin vaikuttaisi olevan hänelle.
Mä en kyllä ole nähnyt mitään vilaustakaan siitä, millaiset välit heillä on.
 

Yhteistyössä