K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinpä! Mä en kyllä edes usko et tuo punapää on hetero. Varmasti on naisiin päin, pukeutuukin niin epänaisellisesti, ettei kyllä miehiä yritä houkutella. Ja tykkäiskö bojan noin epänaisellisesta ja nuoresta, hmmm. Eiköhän sekin oo melamiehiä, mut ei vaan uskalma vielä sitä tunnustaa.
Mun on jotenki hirveen vaikee kuvitella heitä parina. Sadie on niin lapsenkasvonen ja ite ehkä kuvittelisin B:lle aikuisemman näköisen naisen. Tosin kaikista helpoiten pystyn kuvittelemaan B:n miehen kans, en vaan voi sille mitään :D
 
vierailija
Enemmän tällaista sais Joksutkin harrastaa. Tai Kärtsä karvaisen miehen kanssa.
No KULLÄ!! Tai K&B keskenään tietysti!

Mun piti ihan googlettaa tuo Troye Sivan, kun oli itselle ihan uusi tuttavuus ja mennä tutkimaan tyypin instaa. Ja oumai gaad olipas siellä kuumaa matskua!! 🔥🔥

Ei sillä että välttämättä just tuosta tyypistä syttyisin, mutta joku tuossa m+m -estetiikassa kiehtoo ja kiihdyttää, ei voi mitään. 👌🏼Enemmän tuollaista menoa myös Kärtsälle ja Joksuille, kiitos!
 
vierailija
Sama tilannehan on bändeillä, jotka kiertää muualla kuin kotimaassaan ja onhan kotimaassakin kiertävät jatkuvasti tien päällä, jos tekevät paljon keikkaa. Sama näyttelijöillä Jenkeissä, ei kuvauspaikat vaikka näyttelijäpareilla useinkaan samassa paikassa ole. Saattavat olla kuvauksissa pitkiä aikoja eri puolilla maata tai kokonaan eri maissa. Joksut on valinneet tuon työn tietäen että joutuvat kiertämään. Ei niille mitkään seurustelukuvioiden haasteet tule yllätyksenä, että kun yksi tai useampi alkaa seurustella niin bändi kaatuu. Ja sillähän ei oikeastaan ole mitään väliä, missä ne seurustelukumppanit on. Yhtä vähän näkisivät kiertueen aikana jos ne kumppanit olisi Sloveniassa.
Ei ole kysymys pelkästään kiertueista. Bändin täytyy myös harjoitella keskenään ja uusia biisejä tehdään ja kokeillaan yhdessä. Toki seurustelu voi alkaa retrosti vaikka kirjeenvaihdolla, mutta kyllä sitä kai jossain vaiheessa haluaisi edes samalla aikavyöhykkeellä asua? Jos B muuttaisi jenkkeihin, niin kyllähän siinä bändin dynamiikka muuttuisi merkittävästi.
 
vierailija
Ei ole kysymys pelkästään kiertueista. Bändin täytyy myös harjoitella keskenään ja uusia biisejä tehdään ja kokeillaan yhdessä. Toki seurustelu voi alkaa retrosti vaikka kirjeenvaihdolla, mutta kyllä sitä kai jossain vaiheessa haluaisi edes samalla aikavyöhykkeellä asua? Jos B muuttaisi jenkkeihin, niin kyllähän siinä bändin dynamiikka muuttuisi merkittävästi.
Tässä mennään ihan järjettömän paljon asioiden edelle. Ei oo edes tietoa mistään seurustelusta. Jos suhde olisi, niin kyllä ne varmasti osaisi asiansa järjestää niin ettei toisen tarvis urasuunnitelmiaan muuttaa. Monet jenkkinäyttelijätkin asuu esim. Lontoossa. Oon kuitenkin edellisten kanssa vähän samoilla kannoilla, että sitten kun sieltä käsipuolesta jossain vaiheessa joku tyyppi löytyy, niin veikkaisin miestä.
 
vierailija
Hetkine!
Jos on kamala sydänsärky niin ei varmaan haittaa jos joku Sadie ottaa kainaloon pikkubojanin!
Annetaan Bojanille aikaa palautua itsekseen ja maan päälle sen jälkeen kun Jere sitten kuitenkin valitis naisen.
 
vierailija
No ennenpä naisilla ei ollut valinnanvaraa. Jos naimisiin mentyäsi ukko juoksi bordelleissa niin silti oli pakko olla sellaisen kanssa suhteessa. Siinä ei haluja kyselty.
Ei siinä suvussa mistä mä tulen. Esim Itä-Suomessa mies sai kaulimesta jos ei tehnyt naiselle mieluisesti. Nainen saattoi myös pysyä naimattomana. Tuollainen alistuminen on heikkojen naisten elämää.
 
vierailija
Niinpä! Mä en kyllä edes usko et tuo punapää on hetero. Varmasti on naisiin päin, pukeutuukin niin epänaisellisesti, ettei kyllä miehiä yritä houkutella. Ja tykkäiskö bojan noin epänaisellisesta ja nuoresta, hmmm. Eiköhän sekin oo melamiehiä, mut ei vaan uskalma vielä sitä tunnustaa.
Ei kaikki heteronaiset yritä houkutella miehiä… 🥴
 

Yhteistyössä