K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ymmärrä mihin tuollainen denialismi tähtää. Kyllähän noista seuraamisista voi suoraan päätellä että B on Nykissä ja tavannut siellä tuon tuottajan. Todennäköisesti on siellä S:n kanssa. Miksi muuten olisi tavannut? Ei B ja K tule olemaan ikinä yhdessä, miksi kieltää tosiasiat?
Ei voi mitenkään päätellä. Jopa suhde Martiniin ja että on sen luona Lontoossa nyt on todennäköisempi.
 
vierailija
Hampurissa on Sadie voinut olla ihan hyvin, kun omat kuvaukset on tauolla. Jos suhde on totta niin kyllä se B Sadien kanssa tästä lähtien vapaansa viettää. Ennen ovat olleet paljon Joksujen kesken myös vapaalla, dynamiikka varmasti muittuu. Muutenkin pojatkin menee elämässä eteenpäin, vakiintuvat yms. niinkuin kaikki ja yhteinen vapaa-aika vähenee.
Tässä maalaillaan taas näitä ihme mielikuvia. Alusta asti jonkun mielestä joksut on olleet eron partaalla ja nyt ne on varmaan maailman ainoa bändi, jonka solisti tai kukaan muukaan jäsen ei voi koskaan seurustella tai viettää aikaa muiden ihmisten kanssa kun bändi menee heti rikki. Mistä nää kumpuaa nää jutut?
 
vierailija
Kai ne nyt lomaa toisistaan saa pitää kun ovat ensin asuneet 2kk Lontoossa ahtaasti kimppakämpässä, sitten ahtaassa kiertuebussissa kuukauden ja lyhyen tauon jälkeen taas kuukauden päivät studiolla kaikki yhdessä.

Ei se Sadie sentään noiden jammailuihin ja studiolle änkeä kun sillä on oma ura ja omat kuviot.
Just tämä. Keksitään ensin itse ne seurustelukuviotkin kun mitään todellista ei tiedetä ja sitten sen pohjalta kaikki pahimmat skenaariot miten asiat vois mennä.
 
vierailija
Kovin tiiviisti tosiaan näyttää ystävää tukevan kun kuukauden välein lennähtää toiselle puolelle maailmaa.
Oma veikkaukseni on että syksy kun tulee niin B siirtää itsensä pysyvästi Yhdysvaltoihin. Joksut ei tietenkään toistaiseksi mihinkään hajoa, kiertueet Euroopassa B voi asua tietysti keikkabussissa ja muut Sloveniassa tarvittavat ajat vanhempien/bändikavereiden luona (tai omassa kämpässä tietysti).
🙄
 
vierailija
Mä en kyllä ole nähnyt mitään vilaustakaan siitä, millaiset välit heillä on.
On viettäneet aikaa yhdessä ja B on tavannut myös S:n perhettä ja ystäviä, niin selvästi ovat keskenään riittävän läheisiä että B on esitelty heille. Ei se silti seurustelua vielä merkkaa, ei oo mitään merkkiä, joka kertoisi muusta kuin ystävyydestä.
 
vierailija
Tietyllä tapaa jopa ymmärrän tätä mielipidettä. Olen itsekin miettinyt, että B:sta katoaa sellainen kotikutoisuus, Suomen "vävypoikamaisuus"(ei koske yhteyttä K:n) yms. asioita, jotka viisuaikoina ja vielä kesällä vetosivat. Näkeehän sen nyt jo: kaikki sellainen hullutteleva ja välillä lapsellisetkin somepäivitykset on kadonneet kokonaan. Kaikki on muuttumassa ammattilaiseksi, sellaista harkittua julkisuuskuvaa luodaan. Ja jos siihen tulee vielä julkkistyttöystävä, entisestään se menee tuollaiseksi. Paras yksityinen kuva, jonka joku fani saa B:sta on varmaan kohta huppari, lippalakki ja iso aurinkolasit.
Mä en nyt ihan vielä oo sitä mieltä että höhlät somepäivitykset ois historiaa. Studiosta ne eivät juuri somettaneet omiansa, se on totta, mutta ne viiksikuvat kyllä antaneet vaikutelmaa mistään harkitusta imagosta.
 
vierailija
Ei teitä shippareita oikeasti jaksa. Ei se K ja B mene yhteen, vaikka kuinka kiellätte Sadien. Minä uskon Lasagnen puheisiin, Boitsun muuttuneeseen käytökseen ja noihin yhteisiin uusiin ystäviin, ennemmin kuin siihen että B neitsyenä odottaa heterona heteroa Kta maailman loppuun asti.
 
vierailija
Ei teitä shippareita oikeasti jaksa. Ei se K ja B mene yhteen, vaikka kuinka kiellätte Sadien. Minä uskon Lasagnen puheisiin, Boitsun muuttuneeseen käytökseen ja noihin yhteisiin uusiin ystäviin, ennemmin kuin siihen että B neitsyenä odottaa heterona heteroa Kta maailman loppuun asti.
Ei nuo oo ainoat kaksi vaihtoehtoa. Itse en oo shippari, seurailen vaan kiinnostuneena tilannetta. Tällä hetkellä B:n kuvioista ei oo mitään tietoa. En yhtään osaa sanoa mitä aattelen, seurusteleeko vai ei, ja jos seurustelee niin kenen kanssa.
 

Yhteistyössä