K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kuulu tosiaan K:n emäntä tähän juttuun mitenkään. Se on ollut tässä tarinassa kiltisti syrjässä kokoajan. Ajatelkaapa, jos B:n uusi suhde on totta, niin se K:n ja B:n maaliskuinen "viileys" ja lavaesityksen siistiytyminen johtui varmaankin tuosta uudesta suhteesta ja näin ollen B:n ja K:n välillä on sitten ilmeisesti oikeasti ollut jotain säätöä. Koska muutenhan kaikki olisi jatkunut niinkuin ennenkin. S:ta näyttelijänä ja julkkiksena ei varmaan olis vaivannut yhtään bromance-esitys, kyllähän noita on ollut. Mutta jos se ei ollutkaan esitystä, niin sehän olikin jo sitten ihan toinen juttu.
Ei se minusta ainakaan koko ajan ollut esitystä, kyllä sen K n käyttäytymisestä näki. Ja B n. Sitä vaan ihmettelen, että gf n olemassaolo ei häirinnyt, mutta nyt jos B on varattu, niin touhu loppui. Selittäisi kyllä sen erikoisen tunnelman Suomessa viimeksi. Entä miksi NM antoi kaiken jatkua.
 
vierailija
Mä en oo nyt varma mistään viileydestä, mutta se on ihan selvää että sadie taatusti ymmärtää kyllä esityksen päälle. Saihan bojan makoilla damoninkin päällä, taisi pussatakin sitä, vaikka siinä ei edes oltu missään lavalla faneille esiintymässä.

Mutta miten ihmeessä se k/b olisi ollut jotain muuta kuin hyvien ystävien juttua? K:lla on kumppani myös, kai samaa "viileyttä" olisi pidetty yllä hänenkin takiaan. Vai eikö hänellä ole samalla tavalla väliä? On vaan säädetty siitä välittämättä ja sit vielä bojan mennyt niitten sohvalle yöksi makoilemaan. Aika röyhkeää olisi. En usko ollenkaan. Tosin ei mun mielestä ole mitään näyttöä viileydestäkään. K näytti joksujen discord-videoilla vähän avuttomalta sipsipusseineen, ei oikein osannut siinä ainakaan jutella mitään järkevää. Bojan oli selvästi jännittynyt mutta tuskin K:n takia. Tallinnan ccc oli mahtava, tunnelma oli katossa, ja näkihän ne muinakin päivinä. Ehkä juttu on silloin lentänyt paremmin.
Jostain syystä tosiaan tuolla K:n kumppanilla ei sillä tavalla ole ollut väliä. Syy ei meille kuulu ja jos kaikille osapuolille tilanne oli fine, niin mikäpä siinä. Kyllä mä uskon, että K:n ja B:n välillä aika paljon syvempiä tunteita oli kuin pelkkää ystävyyttä vielä viime vuoden puolella. Tallinnan keikalla lavalla olikin sitten jo kaksi ystävää, jotka eivät oikein tienneet, miten toista saisi koskea tuossa uudessa tilanteessa. Siellä bäkkärillä K tuntui olevan tosiaan vähän hukassa, jopa hieman surumielinen. Luulen, että uudet rajat vedettiin B:n toiveesta, K varmaan olisi halunnut jatkaa kuten ennenkin.
 
vierailija
Täällä kun voi sanoa mitä haluaa, niin mä sanon suoraan, että mun kiinnostus Bojaniin kyllä loppuu kokonaan, jos se alkaa uudeksi Damianoksi Hollywood tydeineen. Hyi.
Tietyllä tapaa jopa ymmärrän tätä mielipidettä. Olen itsekin miettinyt, että B:sta katoaa sellainen kotikutoisuus, Suomen "vävypoikamaisuus"(ei koske yhteyttä K:n) yms. asioita, jotka viisuaikoina ja vielä kesällä vetosivat. Näkeehän sen nyt jo: kaikki sellainen hullutteleva ja välillä lapsellisetkin somepäivitykset on kadonneet kokonaan. Kaikki on muuttumassa ammattilaiseksi, sellaista harkittua julkisuuskuvaa luodaan. Ja jos siihen tulee vielä julkkistyttöystävä, entisestään se menee tuollaiseksi. Paras yksityinen kuva, jonka joku fani saa B:sta on varmaan kohta huppari, lippalakki ja iso aurinkolasit.
 
vierailija
Tietyllä tapaa jopa ymmärrän tätä mielipidettä. Olen itsekin miettinyt, että B:sta katoaa sellainen kotikutoisuus, Suomen "vävypoikamaisuus"(ei koske yhteyttä K:n) yms. asioita, jotka viisuaikoina ja vielä kesällä vetosivat. Näkeehän sen nyt jo: kaikki sellainen hullutteleva ja välillä lapsellisetkin somepäivitykset on kadonneet kokonaan. Kaikki on muuttumassa ammattilaiseksi, sellaista harkittua julkisuuskuvaa luodaan. Ja jos siihen tulee vielä julkkistyttöystävä, entisestään se menee tuollaiseksi. Paras yksityinen kuva, jonka joku fani saa B:sta on varmaan kohta huppari, lippalakki ja iso aurinkolasit.
Se hyvä puoli tuossa tulevaisuudenkuvassa on, että varmaan vihdoin pääsisin Bojan-addiktiostani. Tähän saakka hän on ollut siihen liian vilpitön ja täydellinen.
 
vierailija
Tietyllä tapaa jopa ymmärrän tätä mielipidettä. Olen itsekin miettinyt, että B:sta katoaa sellainen kotikutoisuus, Suomen "vävypoikamaisuus"(ei koske yhteyttä K:n) yms. asioita, jotka viisuaikoina ja vielä kesällä vetosivat. Näkeehän sen nyt jo: kaikki sellainen hullutteleva ja välillä lapsellisetkin somepäivitykset on kadonneet kokonaan. Kaikki on muuttumassa ammattilaiseksi, sellaista harkittua julkisuuskuvaa luodaan. Ja jos siihen tulee vielä julkkistyttöystävä, entisestään se menee tuollaiseksi. Paras yksityinen kuva, jonka joku fani saa B:sta on varmaan kohta huppari, lippalakki ja iso aurinkolasit.
👍🏻👍🏻
 
vierailija
Jostain syystä tosiaan tuolla K:n kumppanilla ei sillä tavalla ole ollut väliä. Syy ei meille kuulu ja jos kaikille osapuolille tilanne oli fine, niin mikäpä siinä. Kyllä mä uskon, että K:n ja B:n välillä aika paljon syvempiä tunteita oli kuin pelkkää ystävyyttä vielä viime vuoden puolella. Tallinnan keikalla lavalla olikin sitten jo kaksi ystävää, jotka eivät oikein tienneet, miten toista saisi koskea tuossa uudessa tilanteessa. Siellä bäkkärillä K tuntui olevan tosiaan vähän hukassa, jopa hieman surumielinen. Luulen, että uudet rajat vedettiin B:n toiveesta, K varmaan olisi halunnut jatkaa kuten ennenkin.
Miten K pärjää nyt, kun Bojan ei ole saatavilla ja tavatessakaan ei saa koskea kuin perushalauksella.
 
vierailija
Tietyllä tapaa jopa ymmärrän tätä mielipidettä. Olen itsekin miettinyt, että B:sta katoaa sellainen kotikutoisuus, Suomen "vävypoikamaisuus"(ei koske yhteyttä K:n) yms. asioita, jotka viisuaikoina ja vielä kesällä vetosivat. Näkeehän sen nyt jo: kaikki sellainen hullutteleva ja välillä lapsellisetkin somepäivitykset on kadonneet kokonaan. Kaikki on muuttumassa ammattilaiseksi, sellaista harkittua julkisuuskuvaa luodaan. Ja jos siihen tulee vielä julkkistyttöystävä, entisestään se menee tuollaiseksi. Paras yksityinen kuva, jonka joku fani saa B:sta on varmaan kohta huppari, lippalakki ja iso aurinkolasit.
Tuohan on ihan omaa kuvitelmaa tyttöystävästä lähtien. Vastahan se B sätkytteli Lontoossa sohvalla pyjamassaan ja ratsasti Jurella kuin hylkeellä tiktokvideossa. Samanlaista hyväntuulista läppää heittävät haastatteluissa kuin ennenkin. Ainoa mitä on tapahtunut on se, että on ollut hiljempaa somessa ensin levynteon aikana ja nyt lomalla. Ja kun näitäkin juttuja lukee, niin en ihmettele että haluaa olla välillä rauhassa. Sehän ei edes mikään uusi juttu ole, että B ei erityisesti välitä somesta, on sanonut sen moneen kertaan ja viime kesänäkin piti pitkän tauon.
 
vierailija
Ja jos on vaikka aiemmin elänyt puutteessa ja enää ei, niin enää ei tarvi ketkuttaa ja nytkyttää itsään lavalla niin paljon! (ja tämä kaikella rakkaudella, B on ihana on kenen kanssa sitten vain tai on olematta)
 

Yhteistyössä