K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö täällä saanut puhua kaikesta toisin kuin vauvalla? Miksi tuo Sadie on täälläkin niin arka asia?
Varmaan erilaisia kirjoittajia ja eri mielipiteitä. Musta se olis oikein tervetullut asia, mutta ei vaan tunnu erityisen uskottavalta. Ystävyys kyllä. Ehkä uskot itse siihen juttuun S:n kanssa niin vahvasti, että et huomaa sitä, miten vähän sellaisesta on mitään oikeaa todistetta ja siksi ihnettelet kun kaikki ei usko. En yritä muokata sun mielipidettä, ihan yhtä hyvä se on kuin muutkin, selitin vaan omasta näkökulmasta tän. Toivottavasti nää asiat aukeaa meille vähän tässä kesän mittaan. On tätä saagaa tullut niin paljon seurattua että kyllähän se kiinnostais tietää jos B oikeasti seurustelis jonkun kanssa.
 
vierailija
En ymmärrä mihin tuollainen denialismi tähtää. Kyllähän noista seuraamisista voi suoraan päätellä että B on Nykissä ja tavannut siellä tuon tuottajan. Todennäköisesti on siellä S:n kanssa. Miksi muuten olisi tavannut? Ei B ja K tule olemaan ikinä yhdessä, miksi kieltää tosiasiat?
Kyllähän nämä nykyiset kuviot paremmin Bojanille taitaa sopia kuin ne, joita K ja Suomi hänelle tarjoaa.
 
vierailija
Mutta onko kaikessa aina kyse romanttisesta suhteesta? Eikö Vauva-palstan mayhemeistä ole mitään opittu? B on nyt vaan päässyt taas uuteen sosiaaliseen piiriin ja ainahan hän on innostunut uusien tuttujen myötä siinä lähellä olevista. Hinku Jenkkeihin on kova ja siksi pitää niitä sosiaalisia lonkeroita sinne koko ajan yrittää kaikin tavoin, erityisesti viihdemaailmaan.
 
vierailija
Mark oli Coachellassa turistina. Nää B:n jenkkikontaktit on Sadien kautta. Menee surkuhupaisaksi tämä, kun ei haluta nähdä selviä tosiasioita. Joo, päättelyähän tämä on, tulkintaa. Mut miksi nämä todisteet eivät kelpaa, kun K:n ja B:n läheisistä väleistä kelpaa todisteeksi lähes mikä tahansa tulkinta? Mä en shippaa B:tä Sadielle, mut tää denialismi on ihan kulttimeininkiä.
 
vierailija
Mutta onko kaikessa aina kyse romanttisesta suhteesta? Eikö Vauva-palstan mayhemeistä ole mitään opittu? B on nyt vaan päässyt taas uuteen sosiaaliseen piiriin ja ainahan hän on innostunut uusien tuttujen myötä siinä lähellä olevista. Hinku Jenkkeihin on kova ja siksi pitää niitä sosiaalisia lonkeroita sinne koko ajan yrittää kaikin tavoin, erityisesti viihdemaailmaan.
No kai sillä B:lläkin nyt joku realistinen käsitys on, ei olisi joksujen helppo menestyä tuolla eli ei nyt voida päätellä kuinka paljon sinne hinkuaa, vaikka olisi uusia kavereita saanut
 
vierailija
Mark oli Coachellassa turistina. Nää B:n jenkkikontaktit on Sadien kautta. Menee surkuhupaisaksi tämä, kun ei haluta nähdä selviä tosiasioita. Joo, päättelyähän tämä on, tulkintaa. Mut miksi nämä todisteet eivät kelpaa, kun K:n ja B:n läheisistä väleistä kelpaa todisteeksi lähes mikä tahansa tulkinta? Mä en shippaa B:tä Sadielle, mut tää denialismi on ihan kulttimeininkiä.
Sinullahan se kulttimeininki on tästä S jutusta ei ole mitään todisteita, itsekin uskon tuottajayhteyteen enemmin D tai Mark kautta, emme voi tietää onko Markin matka ollut pelkästään lomailua
 
vierailija
Mark oli Coachellassa turistina. Nää B:n jenkkikontaktit on Sadien kautta. Menee surkuhupaisaksi tämä, kun ei haluta nähdä selviä tosiasioita. Joo, päättelyähän tämä on, tulkintaa. Mut miksi nämä todisteet eivät kelpaa, kun K:n ja B:n läheisistä väleistä kelpaa todisteeksi lähes mikä tahansa tulkinta? Mä en shippaa B:tä Sadielle, mut tää denialismi on ihan kulttimeininkiä.
No mut eiks täällä oo just niitä, jotka ei nähnyt mitään romanttista K ja B väleissä? Vaikka toisella palstalla joka ikinen pienikin yhteyksiin viittava tiedonmurunen tulkittiin todisteeksi romanttisista tunteista? Itse ainakaan en väännä näin pienten asioiden varjolla suhdetta kenenkään välille, antaa heidän kehittää suhdettaan rauhassa jos sellainen on, ei meidän tarvitse sitä väkisin heidän välilleen luoda.
 
vierailija
Mulla ei ole mitään syytä tai hinkua kieltää, jos B ja S välillä onkin jotain, mutta hivenen huvittaa, kuinka täällä on päädytty tiettyihin johtopäätöksiin Instaseuraamisten yms. muun höttöisen aihetodisteiden perusteella. Jos se matkailu jotain kertoo, niin miten kukaan ei kummastele, että Kris on lomaansa viettämässä ilmeisesti Damonin luona Lontoossa? Mihin ihmeeseen Kris sen tyttöystävänsä on jättänyt? Eikö kukaan haluaisi tarttua tähän? :D
 
vierailija
Minua häiritsee pahiten tuo totaalinen kieltäminen ja että kielletään henkilöiden olemassaolo kokonaan. Tai sitten keksitään vaikka vanhasta haastattelusta jokin selitys, joka on itselle hyväksyttävä. Asiat voi olla niin tai näin tai jotain siltä väliltä. Se, että vedotaan muutaman vuoden takaisin haastatteluihin, että asia olisi koko ajan näin, on myöskin kieltämistä. Ihmiset ja tilanteet muuttuvat.
 
vierailija
Sinullahan se kulttimeininki on tästä S jutusta ei ole mitään todisteita, itsekin uskon tuottajayhteyteen enemmin D tai Mark kautta, emme voi tietää onko Markin matka ollut pelkästään lomailua
Selvä. Mark on muuten av-alalla, ei musiikkialalla, ja hänen työnsä on paikallista Sloveniassa. Mut voihan nää jutut vääntää ihan miten itselle sopii.
 
vierailija
Mutta onko kaikessa aina kyse romanttisesta suhteesta? Eikö Vauva-palstan mayhemeistä ole mitään opittu? B on nyt vaan päässyt taas uuteen sosiaaliseen piiriin ja ainahan hän on innostunut uusien tuttujen myötä siinä lähellä olevista. Hinku Jenkkeihin on kova ja siksi pitää niitä sosiaalisia lonkeroita sinne koko ajan yrittää kaikin tavoin, erityisesti viihdemaailmaan.
Verkostoituminen ja ystävystyminen on ihan normaalia. Tuo hinku jenkkeihin sen sijaan on ihan näillä palstoilla keksitty juttu. Yhteistyökuvioita eri tuottajien tai muusikoiden kanssa voi tietysti olla jenkkeihinkin päin, miksipä ei.
 
vierailija
Mulla ei ole mitään syytä tai hinkua kieltää, jos B ja S välillä onkin jotain, mutta hivenen huvittaa, kuinka täällä on päädytty tiettyihin johtopäätöksiin Instaseuraamisten yms. muun höttöisen aihetodisteiden perusteella. Jos se matkailu jotain kertoo, niin miten kukaan ei kummastele, että Kris on lomaansa viettämässä ilmeisesti Damonin luona Lontoossa? Mihin ihmeeseen Kris sen tyttöystävänsä on jättänyt? Eikö kukaan haluaisi tarttua tähän?
Krisin tyttöystävä asuu Lontoossa.
 

Yhteistyössä