K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos on normaali älyllä varustettu ihminen niin kyllä tietää. Ei ole kenelläkään noista mitään suhteita keskenään.
Mikähän siitä suhteesta tekis niin erikoista että ihan ”normaaliälyllä” pitäis muka tajuta, että ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Ja vielä noiden kuvien ja videoiden jälkeen missä ovat sylikkäin ja päällekäin. Vaikka ei voi tietää varmaksi onko suhdetta, niin ei voi kyllä tietää toisinkaan päin.
 
vierailija
Mikähän siitä suhteesta tekis niin erikoista että ihan ”normaaliälyllä” pitäis muka tajuta, että ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Ja vielä noiden kuvien ja videoiden jälkeen missä ovat sylikkäin ja päällekäin. Vaikka ei voi tietää varmaksi onko suhdetta, niin ei voi kyllä tietää toisinkaan päin.
Voi luoja, ei niitä esiteltäisi jos jotain olisi oikeasti meneillään. Koko ajan oli selvää ettei K ja B välillä ole muuta kuin ystävyyttä, koska sitä postailtiin. Ei niitä oikeita kumppaneita tuollain julkisuuteen tuoda. Mutta olkaa nyt näissä harhoissanne sitten, kun se teidän K/B kupla poksahti.
 
vierailija
Voi luoja, ei niitä esiteltäisi jos jotain olisi oikeasti meneillään. Koko ajan oli selvää ettei K ja B välillä ole muuta kuin ystävyyttä, koska sitä postailtiin. Ei niitä oikeita kumppaneita tuollain julkisuuteen tuoda. Mutta olkaa nyt näissä harhoissanne sitten, kun se teidän K/B kupla poksahti.
Blle tuo kitaran avustajamies
Italian soundcheck kyseessä, eilen.
Miehessä on enemmän munaa kuin Blle yhdistetyissä tyypeissä.
Tällainen joku sivuhenkilö voisi olla Bn valittu.
Tai tietty joku avustaja nainen.
 
vierailija
Voi luoja, ei niitä esiteltäisi jos jotain olisi oikeasti meneillään. Koko ajan oli selvää ettei K ja B välillä ole muuta kuin ystävyyttä, koska sitä postailtiin. Ei niitä oikeita kumppaneita tuollain julkisuuteen tuoda. Mutta olkaa nyt näissä harhoissanne sitten, kun se teidän K/B kupla poksahti.
Mulla ei ole koskaan mikään K/B kupla poksahtanut, enkä ole elänyt harhoissa heidän suhteensa. Kyse on siitä, että mun silmissä B ja D sopivat yhteen ja näen väreilyä sekä s.latausta heidän välissään. Enkä ole ainoa. Se onko se sitten totta vai meidän katsojien silmissä ei ole oleellinen asia. Mua ei yhtään haittaa jos joku täällä taas näkee Damonin ja Krisin sopivan yhteen. Minusta tämä ketju on siitä kiva, että täällä voi shipata ja fantasioida ristiin sekä miten sattuu.
 
vierailija
Olisi ihana päästä leikkimään Kärtsän kovilla nänneillä. Sivellä niitä sormilla ja nipistellä. Sen jälkeen nostaisin Kärtsän jalat mun hartioille ja lähtisin tutkiskelemaan hänen reikäänsä. Nuolisin sitä antaumuksella. Välillä hyväilisin ja sivelisin palleja sekä antaisin muutaman vedon. Rauhallisesti työntyisin häneen takaapäin samalla r*nkaten hänen p*nistään.
 
vierailija
Voi luoja, ei niitä esiteltäisi jos jotain olisi oikeasti meneillään. Koko ajan oli selvää ettei K ja B välillä ole muuta kuin ystävyyttä, koska sitä postailtiin. Ei niitä oikeita kumppaneita tuollain julkisuuteen tuoda. Mutta olkaa nyt näissä harhoissanne sitten, kun se teidän K/B kupla poksahti.
Ei tuollaisia sääntöjä voi keksiä ja olettaa että ne sopii kaikkiin ihmisiin. Jokainen toimii omalla tavallaan ja eri tilanteissa samakin ihminen voi toimia eri tavalla kuin aiemmin. Itse näin myös K&B -jutun kyllä realistisesti, vaikka heillä olikin mielestäni kemiaa. Huomasin silti että on tehty erilaiset valinnat, eikä homma etene. Minusta B&D on ihan mahdollinen, mutta ei tietenkään mitenkään varma.
 
vierailija
Blle tuo kitaran avustajamies
Italian soundcheck kyseessä, eilen.
Miehessä on enemmän munaa kuin Blle yhdistetyissä tyypeissä.
Tällainen joku sivuhenkilö voisi olla Bn valittu.
Tai tietty joku avustaja nainen.
Itseä taas ei kiinnosta kehitellä B:lle tai muillekaan juttuja sen perusteella mikä minusta sattuisi heille sopimaan, jos siihen ei ole mitään viitettä heidän omalta puolelta. Muiden on aika vaikea tietää ulkopuolelta ihmisten keskinäistä kemiaa, varsinkaan jos kuva- tai videomateriaalia siitä on aika vähän. Eikä sitä ihan aina tiedä sittenkään, jotkut voi tykätä toisistaan, vaikkei se niin selkeästi näkyisi ulospäin, kuin joillain muilla.
 
vierailija
Olisi ihana päästä leikkimään Kärtsän kovilla nänneillä. Sivellä niitä sormilla ja nipistellä. Sen jälkeen nostaisin Kärtsän jalat mun hartioille ja lähtisin tutkiskelemaan hänen reikäänsä. Nuolisin sitä antaumuksella. Välillä hyväilisin ja sivelisin palleja sekä antaisin muutaman vedon. Rauhallisesti työntyisin häneen takaapäin samalla r*nkaten hänen p*nistään.
Näitä ei ookaan vähän aikaan nähty.😂
 
vierailija
Mulla ei ole koskaan mikään K/B kupla poksahtanut, enkä ole elänyt harhoissa heidän suhteensa. Kyse on siitä, että mun silmissä B ja D sopivat yhteen ja näen väreilyä sekä s.latausta heidän välissään. Enkä ole ainoa. Se onko se sitten totta vai meidän katsojien silmissä ei ole oleellinen asia. Mua ei yhtään haittaa jos joku täällä taas näkee Damonin ja Krisin sopivan yhteen. Minusta tämä ketju on siitä kiva, että täällä voi shipata ja fantasioida ristiin sekä miten sattuu.
Mä en ole koskaan shipannut ketää, vaikka tätä saagaa olen seurannut jo kohta vuoden päivät, mutta musta on hauska seurata ja lukea teidän eri parituksista kun se on tuollaista leikkimielistä ja vapaata kuumistelua, joka ei toivottavasti muutu hampaat irvessä tapahtuvaksi sääntöjankkaukseksi ja mustasukkaisuudeksi omasta shipistä.
 
vierailija
Eli D/B shippiä saa rauhassa harrastaa täällä.😊 Minusta he ovat mielenkiintoinen yhdistelmä herkkyyttä, taiteellisuutta, mielikuvitusta ja välittömyyttä. Voisin kuvitella, että seksin puolella molempia kiehtoo tietynlainen kinkeys. D:n kanssa B voi vapaasti ilmentää omaa rajua puoltaan (kurist*s otteet jne.)
 
vierailija
Mä en ole koskaan shipannut ketää, vaikka tätä saagaa olen seurannut jo kohta vuoden päivät, mutta musta on hauska seurata ja lukea teidän eri parituksista kun se on tuollaista leikkimielistä ja vapaata kuumistelua, joka ei toivottavasti muutu hampaat irvessä tapahtuvaksi sääntöjankkaukseksi ja mustasukkaisuudeksi omasta shipistä.
Toivon ettei näin tule käymään. Harmi kun tätä ketjua ei ollut Tommyn ja Peksin aikaan, koska tänne olisi hyvin voinut laittaa K/P ja K/T kuumisteluja. Mun on vaikea olla mustasukkainen omasta shipistäni, koska tiedostan ettei kaikki voi nähdä asioita samalla tavalla. Mun mielestä pitää antaa myös muille tilaa tuoda ilmi niitä omia näkemyksiään ja fantasioitaan, vaikka mä en niistä välittäisi. Musta on vaan mielenkiintoista seurata, mitä kaikkia ajatuksia ihmisten päät sisällensä kätkevät.
 

Yhteistyössä