K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
älä säkään käsitä väärin, koska olen tosiaan sanaa mieltä että hienosti sujui edustus ja kaikki siihen liittyvä. MUTTA joskus, itse asiassa yllättävän usein, on niin että esim ihmisen ns. Työminä on aivan erilainen kuin siviiliminä ja vaikka ihminen pystyisi saavuttamaan töissään mitä vain ja pärjäämään, niin hänellä voi olla suuria haasteita esim tunteiden ilmaisussa tai muuten jossain yksityiselämän osa-alueella. En sano että tässä tapauksessa on näin, mutta se miten K hoiti euroviisuedustuksensa (hienosti!) ei kerro mitään siitä onko hän yksityisasioissaan ja erityisesti parisuhteessaan ns.tahdoton vauva, kuten ilmaisit.

Tiedän tämän ihan omakohtaisestikin, koska esim minusta ei kukaan minut työelämän kautta tunteva uskoisi, että olen kotona täysin mitään aikaansaamaton, tunteista täysin kykenemätön puhumaan oleva vässykkä.
Ihan tämä sama tuli mieleen mulle. Ihmisessä on monia puolia. Menestys jollakin alalla ei kerro mitään tilanteesta vaikkapa tunnepuolella.
 
vierailija
Siis eihän mitään sellaista sääntöä ole olemassa että miten kumppani tuodaan oikeaoppisesti julkisuuteen. Joku tulee johonkin tilaisuuteen puolisonsa kanssa, joku pitää koko perheensä täysin piilossa, joku kulkee avoimesti käsi kädessä kaiken maailman paparazzien edessä, joku laittaa itse jotain someen. Damon vaikuttaa siltä että mieluummin vihjailee kuin piilottelee, ja bojan on omien sanojensa mukaan open book, joten heihin en ainakaan yhdistäisi mitään ehdotonta tarvetta peitellä mitään. Jos siis juuri heillä olisi suhde, voisin hyvin kuvitella että siitä nimenomaan näytettäisiin jotain ihan itse, omilla ehdoilla, eikä suinkaan niin että odottelisivat kusi sukassa että onko joku nyt nähnyt heidät yhdessä.
Mä oon kanssa miettinyt että miten ihmiset niin itsevarmasti sanovat että B ei tekisi sitä tai tätä jos oikeasti olisi jotain. Jos sen ainoa seurustelusuhde on lukiovuosilta niin eihän meistä kukaan voi tietää miten se tän asian kanssa toimisi. Se voi vaikka parhaillaankin piilotella raskaana olevaa vaimoa tai ihan yhtä hyvin valkkailla julkaistavaksi parhaita suutelukuvia damonista ja itsestään.
 
vierailija
Musta tohon yksinmatkustelun ajatukseen liittyy se, että ajatellaan että K:n pitäisi mennä tapaamaan B yksin, koska shippi. Mutta mitä jos ei ole mitään tarvetta tavata kahdestaan vaan niiden muidenkin kera, joiden kanssa on ystävystynyt matkan varrella kuten gf ja h. Eli eikö tuo yksinmatkustamisen pakotus liitty tuohon k&b pakotukseen. Miksi matkustaa yksin jos ei ole tarvetta tavata kaksistaan.
T. Työkseen paljon yksin matkustava ja siihen ihan kyllästynyt
Ymmärrän jos gf on yhtä lailla ystävä joksujen kanssa kuin K, että hän on kaikkialla mukana. En ole kyllä törmännyt sellaiseen ollenkaan, että ystävätapaamisiin tuodaan kumppani mukaan. Mulla on ystäviä, joilla on erittäin läheinen suhde kumppaniinsa, mutta kyllä hekin ymmärtävät, että ystäviä tavataan pääsääntöisesti ilman kumppania.
 
vierailija
älä säkään käsitä väärin, koska olen tosiaan sanaa mieltä että hienosti sujui edustus ja kaikki siihen liittyvä. MUTTA joskus, itse asiassa yllättävän usein, on niin että esim ihmisen ns. Työminä on aivan erilainen kuin siviiliminä ja vaikka ihminen pystyisi saavuttamaan töissään mitä vain ja pärjäämään, niin hänellä voi olla suuria haasteita esim tunteiden ilmaisussa tai muuten jossain yksityiselämän osa-alueella. En sano että tässä tapauksessa on näin, mutta se miten K hoiti euroviisuedustuksensa (hienosti!) ei kerro mitään siitä onko hän yksityisasioissaan ja erityisesti parisuhteessaan ns.tahdoton vauva, kuten ilmaisit.

Tiedän tämän ihan omakohtaisestikin, koska esim minusta ei kukaan minut työelämän kautta tunteva uskoisi, että olen kotona täysin mitään aikaansaamaton, tunteista täysin kykenemätön puhumaan oleva vässykkä.
Ihan hyvä että näistä asioista voidaan keskustella täällä hyvässä hengessä ja rakentavasti, ilman että näihin henkilöihin projisoidaan omat tarpeet ja ehkä ne toteutumattomat unelmat. Valitettavasti näillä palstoilla on ihmisiä, joiden mielestä näiden henkilöiden kuuluisi toimia juuri niinkuin he itse toimivat, näkemättä sitä kokonaisuutta, jossa ne toiset elävät. Onneksi ovat vähemmistöä ja suurimmalle osalle tämä yksin Sloveniaan oli osa shippiä ja huumoria.
 
vierailija
Ymmärrän jos gf on yhtä lailla ystävä joksujen kanssa kuin K, että hän on kaikkialla mukana. En ole kyllä törmännyt sellaiseen ollenkaan, että ystävätapaamisiin tuodaan kumppani mukaan. Mulla on ystäviä, joilla on erittäin läheinen suhde kumppaniinsa, mutta kyllä hekin ymmärtävät, että ystäviä tavataan pääsääntöisesti ilman kumppania.
Me ei tiedetä miten he ovat viettäneet aikaansa Kultsan ulkopuolella. Hyvin ovat saattaneet viettää aikaa miesporukassa ilman puolisoitaan. Jotkut ihmiset eivät myöskään erittele kavereitaan sukupuolen perusteella.
 
vierailija
Me ei tiedetä miten he ovat viettäneet aikaansa Kultsan ulkopuolella. Hyvin ovat saattaneet viettää aikaa miesporukassa ilman puolisoitaan. Jotkut ihmiset eivät myöskään erittele kavereitaan sukupuolen perusteella.
Eihän tässä sukupuolesta ollut ollenkaan kysymys vaan ystävyydestä ja ystävien tapaamisesta. On mulla ystäväporukoita, joissa on sekä miehiä että naisia, eikä niihin tuoda kumppaneita.
 
vierailija
Kyllä, vaihtui oliko jo Münchenissa vai vasta Italiassa. Mutta siis jatkoivat tällä toisella bussilla sitten kotiin Sloveniaan. Missään ei kai oo tullu tarkkaan ilmi montako petiä ekassa bussissa oli, mutta oletettiin että vähemmän kun esim. D mahtui bussiin vain silloin kun JC ei ollut mukana. Itse asiassa eihän tästäkään mitään aukottomia todisteita kai ole, vai sanoiko onko ne maininneet jossain tätä? Oletuksiahan nää kaikki taitaa olla, kuten koko saagan alkukin 😀
D oli faneille sanonut että mahtui bussiin, kun JC ja kuvaaja jäivät pois. Eli ei ole palstojen keksimää tämä.
 
vierailija
Oiskohan tää vaan jatketta sille että k ei ole mennyt yksin oikeastaan mihinkään, eikä varsinkaan sinne Sloveniaan? Mäkin ajattelen että Tallinnaan se tietysti otti Härtsän mukaan koska sekin esiintyi siellä, ja toki kumppaninkin on helppo lähteä sinne. Mutta kyllä mä myös ymmärrän tavallaan nämäkin jutut että se ei missään yksin käy. Toisaalta tosi moni kyllä tekee kaikki reissut aina puolison kanssa, vaikka tarkoituksena olisi tavata vain toisen kavereita.
Missä Härtsä esiintyi Tallinnassa?
 
vierailija
Mä oon kanssa miettinyt että miten ihmiset niin itsevarmasti sanovat että B ei tekisi sitä tai tätä jos oikeasti olisi jotain. Jos sen ainoa seurustelusuhde on lukiovuosilta niin eihän meistä kukaan voi tietää miten se tän asian kanssa toimisi. Se voi vaikka parhaillaankin piilotella raskaana olevaa vaimoa tai ihan yhtä hyvin valkkailla julkaistavaksi parhaita suutelukuvia damonista ja itsestään.
Minä en usko hetkeäkään, että B toisi seurustelunsa julkisuuteen millään lailla. On yksityinen ihminen ja se vaan on niin, että komea nuori bändin solisti haluaa olla faneille saatavilla. Ottaen huomioon myös, että jos haluaisi miehen kumppanikseen ei se olisi niin yksinkertaista kotimaansa takia, vaikka tätä aikaa eletäänkin ja kuinka ne niorten tyttöjen pilvilinnat romahtaisivat jos se idoli olisikin miehistä kiinnostunut.
 
vierailija
Minä en usko hetkeäkään, että B toisi seurustelunsa julkisuuteen millään lailla. On yksityinen ihminen ja se vaan on niin, että komea nuori bändin solisti haluaa olla faneille saatavilla. Ottaen huomioon myös, että jos haluaisi miehen kumppanikseen ei se olisi niin yksinkertaista kotimaansa takia, vaikka tätä aikaa eletäänkin ja kuinka ne niorten tyttöjen pilvilinnat romahtaisivat jos se idoli olisikin miehistä kiinnostunut.
👍
 
vierailija
Edelleen. Onki sulla esittää jotain faktaa siitä, että K ei tapaa kavereitaan ilman puolisoaan?
Tässä nyt kai puhuttiin joksujen tapaamisesta. Ehkä gf on niin kova joksu fani, että haluaa nimenomaan heitä tavata aina kun mahdollista. Joksujen tapaaminen eroaa muista kavereista siinä, että heitä ei ole mahdollista nähdä yhtä usein kuin Suomen kavereita. Ehkä eräs henkilö on kiinnostunut tapaamaan julkkiksia, enkä häntä siitä moiti, onhan hänellä ainutlaatuinen tilaisuus.
 
vierailija
Mäkin ajattelen että B varmaan ihan itse haluaisi tehdä selväksi tai ainakin antaa ymmärtää että tilanne on nyt tämä. Ei varmaan mistään ihan keskeneräisestä kuviosta, mutta jostain sellaisesta jota se ei edes kokisi tarpeelliseksi peitellä. Tässä ajattelen lähinnä sitä että joku Damon ei kärsisi oikeastaan lainkaan siitä jos sitä riepoteltaisiin slovenialaisissa juorulehdissä ja nettipalstoilla, kun taas joku tavistyttö Ljubljanan lähiöstä olisi ihan eri asemassa.
Et kai ole tosissasi? Eli vertaat kaapista tuloa tavalliseen hetero suhteeseen? Vanhan aikaisessa maassa tuo olisi sellainen pommi, että B varmasti julkisesti olisi sen tavistytön kanssa paljon paremmassa asemassa kuin gay suhteessa. Anna mä arvaan olet itse täys hetero jonka ei ole koskaan tällaisia tarvinnut miettiä? Ei ole Suomessakaan helppoa tulla kaapista saati sitten jossain pienessä vanhoillisessa Sloveniassa tai Serbiassa.
 
vierailija
Minä en usko hetkeäkään, että B toisi seurustelunsa julkisuuteen millään lailla. On yksityinen ihminen ja se vaan on niin, että komea nuori bändin solisti haluaa olla faneille saatavilla. Ottaen huomioon myös, että jos haluaisi miehen kumppanikseen ei se olisi niin yksinkertaista kotimaansa takia, vaikka tätä aikaa eletäänkin ja kuinka ne niorten tyttöjen pilvilinnat romahtaisivat jos se idoli olisikin miehistä kiinnostunut.
Mä taas en usko että B mitenkään erityisesti haluaisi pitää kiinni siitä tyttöjen päiväuni ja kaikkien unelmavävy mielikuvasta. Ja on siellä sloveniassakin varmasti nähty se damonin video ja sylikuva, ne vaikuttavat siellä jo sen minkä vaikuttavat. En kyllä minäkään silti usko että B ehdottomasti toisi kumppaniaan julkisuuteen, mutta oon samaa mieltä jonkun aiemman kanssa siitä että jos se olisi Damon, julkisuuteen tuominen ei olisi yhtään niin ongelmallista kuin jos kyse olisi jostain ei-julkkiksesta.
 
vierailija
Tässä nyt kai puhuttiin joksujen tapaamisesta. Ehkä gf on niin kova joksu fani, että haluaa nimenomaan heitä tavata aina kun mahdollista. Joksujen tapaaminen eroaa muista kavereista siinä, että heitä ei ole mahdollista nähdä yhtä usein kuin Suomen kavereita. Ehkä eräs henkilö on kiinnostunut tapaamaan julkkiksia, enkä häntä siitä moiti, onhan hänellä ainutlaatuinen tilaisuus.
Me nähdään pieni maistiainen siitä, mitä he ovat puuhanneet päivän aikana. Silti monilla on kova tarve tehdä johtopäätöksiä siitä, miten he ovat aikaansa sen ulkopuolella viettäneet. Muuhun en viitsi edes ottaa kantaa.
 
vierailija
Et kai ole tosissasi? Eli vertaat kaapista tuloa tavalliseen hetero suhteeseen? Vanhan aikaisessa maassa tuo olisi sellainen pommi, että B varmasti julkisesti olisi sen tavistytön kanssa paljon paremmassa asemassa kuin gay suhteessa. Anna mä arvaan olet itse täys hetero jonka ei ole koskaan tällaisia tarvinnut miettiä? Ei ole Suomessakaan helppoa tulla kaapista saati sitten jossain pienessä vanhoillisessa Sloveniassa tai Serbiassa.
Täällä nyt näyttää olevan joillain pakkomielle naittaa B Damonille, kun K ei käyttäytynytkään niinkuin he halusivat. Eivät tajua ja halua nähdä, että mistään muusta ei näiden ihmisten välillä ole kysymys kuin hyvästä ystävyydestä ja bro tyyppisestä hassuttelusta.
 
vierailija
Et kai ole tosissasi? Eli vertaat kaapista tuloa tavalliseen hetero suhteeseen? Vanhan aikaisessa maassa tuo olisi sellainen pommi, että B varmasti julkisesti olisi sen tavistytön kanssa paljon paremmassa asemassa kuin gay suhteessa. Anna mä arvaan olet itse täys hetero jonka ei ole koskaan tällaisia tarvinnut miettiä? Ei ole Suomessakaan helppoa tulla kaapista saati sitten jossain pienessä vanhoillisessa Sloveniassa tai Serbiassa.
No en ole täyshetero 😁 enkä tässä ajatellut lainkaan bojanin kaapista tuloa vaan sitä potentiaalisen kumppanin asemaa. Lontoossa asuva julkihomo, jota jo valmiiksi seuraa miljoona tyyppiä, ei pelästy pienen maan julkisuutta, mutta se tavallinen heterotyttö joutuisi bojanin puolisona ihan uuteen tilanteeseen ja median pyöritykseen. Ymmärtäisin varsin hyvin jos B pitäisi sellaisen suhteen täysin piilossa. Damonista ja siitä on jo nähty sellaista josta homofobisimmat joka tapauksessa vimmastuvat.
 
vierailija
Täällä nyt näyttää olevan joillain pakkomielle naittaa B Damonille, kun K ei käyttäytynytkään niinkuin he halusivat. Eivät tajua ja halua nähdä, että mistään muusta ei näiden ihmisten välillä ole kysymys kuin hyvästä ystävyydestä ja bro tyyppisestä hassuttelusta.
No eikös se shippi ole just sitä? Leikitellään mielikuvilla.
 
vierailija
Et kai ole tosissasi? Eli vertaat kaapista tuloa tavalliseen hetero suhteeseen? Vanhan aikaisessa maassa tuo olisi sellainen pommi, että B varmasti julkisesti olisi sen tavistytön kanssa paljon paremmassa asemassa kuin gay suhteessa. Anna mä arvaan olet itse täys hetero jonka ei ole koskaan tällaisia tarvinnut miettiä? Ei ole Suomessakaan helppoa tulla kaapista saati sitten jossain pienessä vanhoillisessa Sloveniassa tai Serbiassa.
Luetun ymmärtäminen???
Tuossahan ei puhuttu bojanista vaan siitä kumppanista.
 
vierailija
Et kai ole tosissasi? Eli vertaat kaapista tuloa tavalliseen hetero suhteeseen? Vanhan aikaisessa maassa tuo olisi sellainen pommi, että B varmasti julkisesti olisi sen tavistytön kanssa paljon paremmassa asemassa kuin gay suhteessa. Anna mä arvaan olet itse täys hetero jonka ei ole koskaan tällaisia tarvinnut miettiä? Ei ole Suomessakaan helppoa tulla kaapista saati sitten jossain pienessä vanhoillisessa Sloveniassa tai Serbiassa.
Tämä on kyllä sääli. Kenkään ihmisen ei pitäisi joutua elämään kaapissa tai tulemaan sieltä ulos. Jokaisen pitäisi saada olla sitä mitä on ja ilmentää itseään niinkuin haluaa. Noh maailma ei valitettavasti ole täydellinen ja eläähän meillä sitkeästi kuva siitä, miten sen täydellisen heteronkin kuuluisi elää opinto-perhe ym. polkuineen.
 

Yhteistyössä