K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan siitä että näillä palstoilla B miesmaku tuntuu olevan tossukat jotka eivät kykene matkustelemaan yksin.
Repesin tälle kommentille 😂 mutta se on kyllä totta, että on outoa miten Jere 30v ei matkusta mihinkään yksin. Kyllä se edes sinne Tallinnaan olis voinut mennä ilman Häärijää ja GF.
Nythän me tiedetään myös että olisi mahtunut kiertuebussiin, koska siellä oli 16 paikkaa eli ei lämppäri ja kuvaaja vienyt viimeisiä petejä. (Tämä tieto tuli livessä.)
 
vierailija
Mitä ne postasi? Multa meni ohi
Sen aiemmin discordissa julkaistun videopätkän, missä B laulaa sitä Robbie Williamsin biisiä ja höyryttää housujaan samalla. Ja D tulee takana olevasta ovesta juuri kun biisissä on kohta ”all the handsome men are gay”. B jakoi D:n postauksen, molemmilla oli omat kuvatekstit. Jotain synkassa olemisesta, se oli se idea, mutta en muista sanatarkasti. B:n tekstissä oli sydän myös.
 
vierailija
Voi luoja, ei niitä esiteltäisi jos jotain olisi oikeasti meneillään. Koko ajan oli selvää ettei K ja B välillä ole muuta kuin ystävyyttä, koska sitä postailtiin. Ei niitä oikeita kumppaneita tuollain julkisuuteen tuoda. Mutta olkaa nyt näissä harhoissanne sitten, kun se teidän K/B kupla poksahti.
Siis eihän mitään sellaista sääntöä ole olemassa että miten kumppani tuodaan oikeaoppisesti julkisuuteen. Joku tulee johonkin tilaisuuteen puolisonsa kanssa, joku pitää koko perheensä täysin piilossa, joku kulkee avoimesti käsi kädessä kaiken maailman paparazzien edessä, joku laittaa itse jotain someen. Damon vaikuttaa siltä että mieluummin vihjailee kuin piilottelee, ja bojan on omien sanojensa mukaan open book, joten heihin en ainakaan yhdistäisi mitään ehdotonta tarvetta peitellä mitään. Jos siis juuri heillä olisi suhde, voisin hyvin kuvitella että siitä nimenomaan näytettäisiin jotain ihan itse, omilla ehdoilla, eikä suinkaan niin että odottelisivat kusi sukassa että onko joku nyt nähnyt heidät yhdessä.
 
vierailija
Repesin tälle kommentille mutta se on kyllä totta, että on outoa miten Jere 30v ei matkusta mihinkään yksin. Kyllä se edes sinne Tallinnaan olis voinut mennä ilman Häärijää ja GF.
Nythän me tiedetään myös että olisi mahtunut kiertuebussiin, koska siellä oli 16 paikkaa eli ei lämppäri ja kuvaaja vienyt viimeisiä petejä. (Tämä tieto tuli livessä.)
Se bussi oli ilmeisesti vaihtunut siinä vaiheessa reissua, eikö ollut näin? Muistaako joku muu?
 
vierailija
Repesin tälle kommentille 😂 mutta se on kyllä totta, että on outoa miten Jere 30v ei matkusta mihinkään yksin. Kyllä se edes sinne Tallinnaan olis voinut mennä ilman Häärijää ja GF.
Nythän me tiedetään myös että olisi mahtunut kiertuebussiin, koska siellä oli 16 paikkaa eli ei lämppäri ja kuvaaja vienyt viimeisiä petejä. (Tämä tieto tuli livessä.)
Häärijä kyllä varmaan toimittiin mukaan lavalle, se on selvästi joksuista kiva juttu. Mutta toi juren esittelemä bussi oli eri kuin kiertueen alussa.
 
vierailija
Repesin tälle kommentille mutta se on kyllä totta, että on outoa miten Jere 30v ei matkusta mihinkään yksin. Kyllä se edes sinne Tallinnaan olis voinut mennä ilman Häärijää ja GF.
Nythän me tiedetään myös että olisi mahtunut kiertuebussiin, koska siellä oli 16 paikkaa eli ei lämppäri ja kuvaaja vienyt viimeisiä petejä. (Tämä tieto tuli livessä.)
Musta tohon yksinmatkustelun ajatukseen liittyy se, että ajatellaan että K:n pitäisi mennä tapaamaan B yksin, koska shippi. Mutta mitä jos ei ole mitään tarvetta tavata kahdestaan vaan niiden muidenkin kera, joiden kanssa on ystävystynyt matkan varrella kuten gf ja h. Eli eikö tuo yksinmatkustamisen pakotus liitty tuohon k&b pakotukseen. Miksi matkustaa yksin jos ei ole tarvetta tavata kaksistaan.
T. Työkseen paljon yksin matkustava ja siihen ihan kyllästynyt
 
vierailija
Siis eihän mitään sellaista sääntöä ole olemassa että miten kumppani tuodaan oikeaoppisesti julkisuuteen. Joku tulee johonkin tilaisuuteen puolisonsa kanssa, joku pitää koko perheensä täysin piilossa, joku kulkee avoimesti käsi kädessä kaiken maailman paparazzien edessä, joku laittaa itse jotain someen. Damon vaikuttaa siltä että mieluummin vihjailee kuin piilottelee, ja bojan on omien sanojensa mukaan open book, joten heihin en ainakaan yhdistäisi mitään ehdotonta tarvetta peitellä mitään. Jos siis juuri heillä olisi suhde, voisin hyvin kuvitella että siitä nimenomaan näytettäisiin jotain ihan itse, omilla ehdoilla, eikä suinkaan niin että odottelisivat kusi sukassa että onko joku nyt nähnyt heidät yhdessä.
Voisin kuvitella että se voisi mennä juuri noin.
 
vierailija
Siis eihän mitään sellaista sääntöä ole olemassa että miten kumppani tuodaan oikeaoppisesti julkisuuteen. Joku tulee johonkin tilaisuuteen puolisonsa kanssa, joku pitää koko perheensä täysin piilossa, joku kulkee avoimesti käsi kädessä kaiken maailman paparazzien edessä, joku laittaa itse jotain someen. Damon vaikuttaa siltä että mieluummin vihjailee kuin piilottelee, ja bojan on omien sanojensa mukaan open book, joten heihin en ainakaan yhdistäisi mitään ehdotonta tarvetta peitellä mitään. Jos siis juuri heillä olisi suhde, voisin hyvin kuvitella että siitä nimenomaan näytettäisiin jotain ihan itse, omilla ehdoilla, eikä suinkaan niin että odottelisivat kusi sukassa että onko joku nyt nähnyt heidät yhdessä.
Mäkin ajattelen että B varmaan ihan itse haluaisi tehdä selväksi tai ainakin antaa ymmärtää että tilanne on nyt tämä. Ei varmaan mistään ihan keskeneräisestä kuviosta, mutta jostain sellaisesta jota se ei edes kokisi tarpeelliseksi peitellä. Tässä ajattelen lähinnä sitä että joku Damon ei kärsisi oikeastaan lainkaan siitä jos sitä riepoteltaisiin slovenialaisissa juorulehdissä ja nettipalstoilla, kun taas joku tavistyttö Ljubljanan lähiöstä olisi ihan eri asemassa.
 
vierailija
Repesin tälle kommentille mutta se on kyllä totta, että on outoa miten Jere 30v ei matkusta mihinkään yksin. Kyllä se edes sinne Tallinnaan olis voinut mennä ilman Häärijää ja GF.
Nythän me tiedetään myös että olisi mahtunut kiertuebussiin, koska siellä oli 16 paikkaa eli ei lämppäri ja kuvaaja vienyt viimeisiä petejä. (Tämä tieto tuli livessä.)
En edelleenkään ymmärrä, että miksi K:n olisi pitänyt mennä yksin Tallinnaan. Miksei hän voi ottaa sinne kaveriaan ja/tai puolisoaan mukaan, jos haluaa. Sen lisäksi K:lla oli siellä työkuvioita.
 
vierailija
En edelleenkään ymmärrä, että miksi K:n olisi pitänyt mennä yksin Tallinnaan. Miksei hän voi ottaa sinne kaveriaan ja/tai puolisoaan mukaan, jos haluaa. Sen lisäksi K:lla oli siellä työkuvioita.
Oiskohan tää vaan jatketta sille että k ei ole mennyt yksin oikeastaan mihinkään, eikä varsinkaan sinne Sloveniaan? Mäkin ajattelen että Tallinnaan se tietysti otti Härtsän mukaan koska sekin esiintyi siellä, ja toki kumppaninkin on helppo lähteä sinne. Mutta kyllä mä myös ymmärrän tavallaan nämäkin jutut että se ei missään yksin käy. Toisaalta tosi moni kyllä tekee kaikki reissut aina puolison kanssa, vaikka tarkoituksena olisi tavata vain toisen kavereita.
 
vierailija
Repesin tälle kommentille mutta se on kyllä totta, että on outoa miten Jere 30v ei matkusta mihinkään yksin. Kyllä se edes sinne Tallinnaan olis voinut mennä ilman Häärijää ja GF.
Nythän me tiedetään myös että olisi mahtunut kiertuebussiin, koska siellä oli 16 paikkaa eli ei lämppäri ja kuvaaja vienyt viimeisiä petejä. (Tämä tieto tuli livessä.)
Ööö, jos K olisi matkustanut Joksujen bussissa, niin ei hän silloinkaan olisi ollut yksin vaan kavereidensa kanssa. Musta on kivempaa matkustaa seurueessa kuin yksinäni, mutta jokainen tavallaan. En mä silti ole riippuvainen kenestäkään, tykkään vaan kun on kavereita mukana, joiden kanssa voin viettää aikaa.
 
vierailija
Oiskohan tää vaan jatketta sille että k ei ole mennyt yksin oikeastaan mihinkään, eikä varsinkaan sinne Sloveniaan? Mäkin ajattelen että Tallinnaan se tietysti otti Härtsän mukaan koska sekin esiintyi siellä, ja toki kumppaninkin on helppo lähteä sinne. Mutta kyllä mä myös ymmärrän tavallaan nämäkin jutut että se ei missään yksin käy. Toisaalta tosi moni kyllä tekee kaikki reissut aina puolison kanssa, vaikka tarkoituksena olisi tavata vain toisen kavereita.
Miksi pitäisi matkustaa yksin minnekään? Tekeekö se ihmisestä jotenkin paremmin? Toiset on laumasieluja ja toiset yksinäisiä susia.
 
vierailija
Eikös se nyt oo normaalia että rakastunut pari haluaa olla yhdessä niin paljon kuin mahdollista. Ovat vasta NM kanssa olleet yhdessä päälle vuoden.
👍 Mä matkustin tiiviisti mun mieheni kanssa suhteen ekat kolme vuotta. Nautittiin yhdessäolosta ja tekemisestä. Matkustetaan toki edelleen näin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen, mutta ne ekat kolme vuotta oli sellaista kuherruskuukautta, jolloin oli normaalia suurempi tarve olla toisen lähellä.
 
vierailija
Miksi pitäisi matkustaa yksin minnekään? Tekeekö se ihmisestä jotenkin paremmin? Toiset on laumasieluja ja toiset yksinäisiä susia.
No mun mielestä on kiva matkustaa yksin, mutta se ei ole ollenkaan merkki paremmuudesta vaan varmaan pikemminkin mun yleisestä hankaluudesta 😁 Mutta k:n kohdallahan nämä puheet tietysti kumpuaa siitä että sen toivottiin menevän Sloveniaan ihan yksin.
 
vierailija
Se bussi oli ilmeisesti vaihtunut siinä vaiheessa reissua, eikö ollut näin? Muistaako joku muu?
Kyllä, vaihtui oliko jo Münchenissa vai vasta Italiassa. Mutta siis jatkoivat tällä toisella bussilla sitten kotiin Sloveniaan. Missään ei kai oo tullu tarkkaan ilmi montako petiä ekassa bussissa oli, mutta oletettiin että vähemmän kun esim. D mahtui bussiin vain silloin kun JC ei ollut mukana. Itse asiassa eihän tästäkään mitään aukottomia todisteita kai ole, vai sanoiko onko ne maininneet jossain tätä? Oletuksiahan nää kaikki taitaa olla, kuten koko saagan alkukin 😀
 
vierailija
No mun mielestä on kiva matkustaa yksin, mutta se ei ole ollenkaan merkki paremmuudesta vaan varmaan pikemminkin mun yleisestä hankaluudesta Mutta k:n kohdallahan nämä puheet tietysti kumpuaa siitä että sen toivottiin menevän Sloveniaan ihan yksin.
Älä käsitä väärin. Sulla on oikeus ilmaista mielipiteesi, eikä mun tarkoitus ole aloittaa riitaa, mutta joskus vaan suoraan sanottuna v*tuttaa se, kun K:sta leivotaan joku tahdoton vauva, joka ei uskalla toimia ja tehdä asioita yksin. Tämä mies on kuitenkin edustanut meitä Euroviisuissa ja pärjännyt siellä. Kärtsy on kääntänyt uuden sivun suomen musiikki historiassa ja kulttuurissa. Kuinka moni meistä pystyy samaan?
 
vierailija
Älä käsitä väärin. Sulla on oikeus ilmaista mielipiteesi, eikä mun tarkoitus ole aloittaa riitaa, mutta joskus vaan suoraan sanottuna v*tuttaa se, kun K:sta leivotaan joku tahdoton vauva, joka ei uskalla toimia ja tehdä asioita yksin. Tämä mies on kuitenkin edustanut meitä Euroviisuissa ja pärjännyt siellä. Kärtsy on kääntänyt uuden sivun suomen musiikki historiassa ja kulttuurissa. Kuinka moni meistä pystyy samaan?
älä säkään käsitä väärin, koska olen tosiaan sanaa mieltä että hienosti sujui edustus ja kaikki siihen liittyvä. MUTTA joskus, itse asiassa yllättävän usein, on niin että esim ihmisen ns. Työminä on aivan erilainen kuin siviiliminä ja vaikka ihminen pystyisi saavuttamaan töissään mitä vain ja pärjäämään, niin hänellä voi olla suuria haasteita esim tunteiden ilmaisussa tai muuten jossain yksityiselämän osa-alueella. En sano että tässä tapauksessa on näin, mutta se miten K hoiti euroviisuedustuksensa (hienosti!) ei kerro mitään siitä onko hän yksityisasioissaan ja erityisesti parisuhteessaan ns.tahdoton vauva, kuten ilmaisit.

Tiedän tämän ihan omakohtaisestikin, koska esim minusta ei kukaan minut työelämän kautta tunteva uskoisi, että olen kotona täysin mitään aikaansaamaton, tunteista täysin kykenemätön puhumaan oleva vässykkä.
 
vierailija
Älä käsitä väärin. Sulla on oikeus ilmaista mielipiteesi, eikä mun tarkoitus ole aloittaa riitaa, mutta joskus vaan suoraan sanottuna v*tuttaa se, kun K:sta leivotaan joku tahdoton vauva, joka ei uskalla toimia ja tehdä asioita yksin. Tämä mies on kuitenkin edustanut meitä Euroviisuissa ja pärjännyt siellä. Kärtsy on kääntänyt uuden sivun suomen musiikki historiassa ja kulttuurissa. Kuinka moni meistä pystyy samaan?
Joo olen samaa mieltä, mä en siis kirjoittanut niitä missä k:lta on odotettu mitään. Änkesin siis ihan sivusta tähän keskusteluun, sori.

Mä oon samaa mieltä siitä että ei siltä uskallusta kyllä puutu! Se meni aivan mielettömällä itsevarmuudella viisuihin, ja ihan syystäkin. En muista mitään toista viisubiisiä, tai esittäjääkään, joka olisi saanut samanlaista huomiota koko Euroopassa! Mutta onhan se toki itsekin sanonut että ei ole ollut oikein koskaan yksin eikä haluakaan (en muista näitä tarkkaan, oon enemmän joksutyttöjä). Musta sekään ei ole merkki mistään tahdottomuudesta. Sehän on hyvä vaan jos siinä tapauksessa ei ole tarvinnut olla yksin.
 

Yhteistyössä