K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katsoo tuota Sadien fandomia tuolla twitterissä, niin ne on kyllä ihan pihalla. Luulen että siellä tulee kunnon romahduksia ja melskausta, kun suhde heillekin paljastuu. Ihmettelevät tosi paljon kun maaliskuun jälkeen ei ole näkynyt vilaustakaan ja kun edellistä leffaansa ihan promosi, mutta tästä uudesta ei ole postannut mitään.
On siellä myös niitä jotka sanovat laiskaksi ja että ei sitä elää näytteleminen kiinnosta.
 
vierailija
Katsoo tuota Sadien fandomia tuolla twitterissä, niin ne on kyllä ihan pihalla. Luulen että siellä tulee kunnon romahduksia ja melskausta, kun suhde heillekin paljastuu. Ihmettelevät tosi paljon kun maaliskuun jälkeen ei ole näkynyt vilaustakaan ja kun edellistä leffaansa ihan promosi, mutta tästä uudesta ei ole postannut mitään.
On siellä myös niitä jotka sanovat laiskaksi ja että ei sitä elää näytteleminen kiinnosta.
Aika toksinen ja omistushaluinen fandom näyttää olevan myös hänellä, ei ihme jos haluaa pitää yksityiselämänsä piilossa.
 
vierailija
Katsoo tuota Sadien fandomia tuolla twitterissä, niin ne on kyllä ihan pihalla. Luulen että siellä tulee kunnon romahduksia ja melskausta, kun suhde heillekin paljastuu. Ihmettelevät tosi paljon kun maaliskuun jälkeen ei ole näkynyt vilaustakaan ja kun edellistä leffaansa ihan promosi, mutta tästä uudesta ei ole postannut mitään.
On siellä myös niitä jotka sanovat laiskaksi ja että ei sitä elää näytteleminen kiinnosta.
Mä en kyllä siltikään yhtään ymmärrä, miksi seurustelu estäisi työhommiensa hoitamisen. Sadiella on iso perhe ympärillään. Luulisi, että siellä joku pitäisi hänet kiinni realiteeteissa.
 
vierailija
Toivottavasti shipparit jotka ei kestä totuutta (ei niitä varmaan oikeasti enää edes ole 😂) on valmistaudut henkisesti siihen että s voi olla ruississa. Menee mökkisiunnitelmat vähän uusiksi 😭😅
 
vierailija
Eihän Sadien sopimuksessa välttämättä ole juuri tuota promotilaisuutta. Sehän on voinut sitoutua osallistuvansa vaikka Euroopan ensi-iltaan. Käsittääkseni tuo elokuva ei ole mikään jättituotanto, eli ei niillä välttämättä ole rahkeita velvoittaa jokaista suurta nimeä paikalle.
 
vierailija
Katsoo tuota Sadien fandomia tuolla twitterissä, niin ne on kyllä ihan pihalla. Luulen että siellä tulee kunnon romahduksia ja melskausta, kun suhde heillekin paljastuu. Ihmettelevät tosi paljon kun maaliskuun jälkeen ei ole näkynyt vilaustakaan ja kun edellistä leffaansa ihan promosi, mutta tästä uudesta ei ole postannut mitään.
On siellä myös niitä jotka sanovat laiskaksi ja että ei sitä elää näytteleminen kiinnosta.
Ei ole mitään suhdetta kuin teidän päässä, B ja S on vaan kavereita ihan kuten B ja D:kin eikä todellakaan nähdä mitään S kanamakkaratehtaalle menee yhä naurettavammaksi nämä tarinat
 
vierailija
Katsoo tuota Sadien fandomia tuolla twitterissä, niin ne on kyllä ihan pihalla. Luulen että siellä tulee kunnon romahduksia ja melskausta, kun suhde heillekin paljastuu. Ihmettelevät tosi paljon kun maaliskuun jälkeen ei ole näkynyt vilaustakaan ja kun edellistä leffaansa ihan promosi, mutta tästä uudesta ei ole postannut mitään.
On siellä myös niitä jotka sanovat laiskaksi ja että ei sitä elää näytteleminen kiinnosta.
Miksi kukaan ei hämmennä tuota fanikuntaa ja vihjaa vähän B:sta? Vai suljetaanko sielläkin silmät mahdollista totuuksista ja luodaan omia hyväksyttyjä shippejä S:lle?
 
vierailija
Ei ole ihme että seuraavat jos tosiaan Sadie oli keikkabussissa mukana. En kyllä tiedä missä vaiheessa Mark olisi hänet tavannut kun ei ollut kiertueella, tai Krisin äiti.
Mä luulen että olisivat saattaneet alkaa seurata kaikki samoihin aikoihin ihan vaikkei sadie olisi bussissa ollutkaan. Jo pelkästään siksi että se olisi varmasti tullut puheeksi viimeistään siinä vaiheessa kun damon oli paikalla. Mutta jos/kun on itsekin ollut siellä, on varmaan sitäkin selvempää että ryhtyivät seuraamaan. Tosin kai siitä tilistä aika nopeasti näkyy ettei sadie sitä itse ylläpidä eli siinä mielessä ei ihan sama kuin jonkun muun uuden tutun seuraaminen.
 
vierailija
Ei ole mitään suhdetta kuin teidän päässä, B ja S on vaan kavereita ihan kuten B ja D:kin eikä todellakaan nähdä mitään S kanamakkaratehtaalle menee yhä naurettavammaksi nämä tarinat
Toista sitä itsellesi niin monta kertaa kuin haluat, jos se jotenkin rauhoittaa sun mieltä. Meitä muita ei nimittäin kiinnosta sun B&S eivät voi olla pari huutelut.
 
vierailija
Katsoo tuota Sadien fandomia tuolla twitterissä, niin ne on kyllä ihan pihalla. Luulen että siellä tulee kunnon romahduksia ja melskausta, kun suhde heillekin paljastuu. Ihmettelevät tosi paljon kun maaliskuun jälkeen ei ole näkynyt vilaustakaan ja kun edellistä leffaansa ihan promosi, mutta tästä uudesta ei ole postannut mitään.
On siellä myös niitä jotka sanovat laiskaksi ja että ei sitä elää näytteleminen kiinnosta.
Mä oon huonoin löytämään Twitteristä mitään. Olisiko jotain linkkiä?
 
vierailija
Eihän Sadien sopimuksessa välttämättä ole juuri tuota promotilaisuutta. Sehän on voinut sitoutua osallistuvansa vaikka Euroopan ensi-iltaan. Käsittääkseni tuo elokuva ei ole mikään jättituotanto, eli ei niillä välttämättä ole rahkeita velvoittaa jokaista suurta nimeä paikalle.
No ei se silloin elokuvan teon aikaan ole tiennyt esteestä nimeltä B. Ensimmäinen premiere aika tärkeä osallistua pääosan esittäjän. Edellinen leffa oli indie pienen budjetin leffa ja sitä mainosti ja oli premiereissä.
 

Yhteistyössä