K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käykää nyt joku twitteriläinen ihmeessä sanomassa niille faneille, että se on Sloveniassa bf:n kanssa kanamakkaratehtaan juhlissa 😂 noi fanit on ihan pihalla, me täällä kompostissa ollaan ajan tasalla.
Oho, täähän käy jännäksi. No me ollaa kyllä aina oltu aikaamme edellä. 😂 Jostain luin muuten, että Sloveniassa ei ole keltaista lehdistöä, siis varmaan jotain mutta ei sellaista paparazzikulttuuria. Että ei ole sieltä odotettavissa tietoja.
 
vierailija
Ei sillä Sadiellä mitään hätää ole. Ei päässyt premiereen, koska oli sen verran raskauspahoinvointia, että mukavampi nyt pysytellä tulevan isän kanssa sisätiloissa. Case closed.
 
vierailija
Takamatkalta kommentoin sen verran noita naistanssijoita niukoissa asuissaan, että tämä sopii hyvin Pöyhösten linjaan. Kaikki eurot otetaan pois, mitä lähtee ja siksi (ja miksei muutenkin) keikoille halutaan nykyistä enemmän myös miehiä paikalle ja niitä havitellaan näillä tanssijoilla. Ja kun on nähnyt väläyksiä veljesten kumppaneista, niin ei sielläkään aina kaapuihin pukeuduta. Ymmärrän siksi oikein hyvin nuo tanssijat paljastavine asuineen. Mulle herttasen yhdentekevää, onko niitä lavalla vai ei.
 
vierailija
Mulle tuli kans mieleen tämäkin, mutta en uskaltanut kirjoittaa. Harvemmin kyllä kyseinen tila estää normaalia elämistä.
No ihan on omakohtaista kokemusta alkuraskauden päivistä, jolloin ei pystynyt pöntön halaamiselta kuvittelemaankaan ulos lähtemistä, saati juhlatilaisuuksiin menemistä kuvattavaksi ja tilaisuuden keskipisteeksi. Onhan tuo mahdollinen tilanne ja niitä harvoja poisjäännin syitä, jonka työnantaja hyväksyisi ja josta ei kerrottaisi syytä julkisuuteen.
 
vierailija
Huomasitko, siinä on lisäys, että kyseessä on huono huumori. En usko, että Sadie luopuu urastaan parisuhteen takia. Eihän kukaan uraihminen silloin voisi olla suhteessa.
No sehän voi tehdä uuden uran Joksujen merch- myyjänä. Sillain sitä muutkin on keksineet tekemistä kumppanilleen ja saahan siitä sitten vähän omaa rahaakin, ettei aina tarvitse toiselta ruinata.
 
vierailija
Takamatkalta kommentoin sen verran noita naistanssijoita niukoissa asuissaan, että tämä sopii hyvin Pöyhösten linjaan. Kaikki eurot otetaan pois, mitä lähtee ja siksi (ja miksei muutenkin) keikoille halutaan nykyistä enemmän myös miehiä paikalle ja niitä havitellaan näillä tanssijoilla. Ja kun on nähnyt väläyksiä veljesten kumppaneista, niin ei sielläkään aina kaapuihin pukeuduta. Ymmärrän siksi oikein hyvin nuo tanssijat paljastavine asuineen. Mulle herttasen yhdentekevää, onko niitä lavalla vai ei.
Mä ajattelen, että se ei ole yhdentekevää. Sehän kertoo K n periaatteista. Tosin isoa osaa K n yleisöstä periaatteet ei kiinnosta. Mua K kiinnostaa koko ajan vain vähemmän. Biisit on tyhjempiä kuin aiemmin ja sellaiset pikku yksityiskohdat kuten vaikkapa Vikmanin asu vähentävät K n raikkautta.
 
vierailija
Mä ajattelen, että se ei ole yhdentekevää. Sehän kertoo K n periaatteista. Tosin isoa osaa K n yleisöstä periaatteet ei kiinnosta. Mua K kiinnostaa koko ajan vain vähemmän. Biisit on tyhjempiä kuin aiemmin ja sellaiset pikku yksityiskohdat kuten vaikkapa Vikmanin asu vähentävät K n raikkautta.
Mä olen sitten yksi niistä joita K:n periaatteet ei kiinnosta. Tämä johtuu varmaan siitä ettei koko K kiinnosta enää juuri yhtään. Kuulun siihen joukkoon joka tykkäsi viisu-Käärijästä, oli se sitten feikki tai ei.
 

Yhteistyössä