K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen samaa mieltä. Nimenomaan tuo gay-viba oli jotain uutta, tuoretta ja kiinnostavaa Suomen räp markkinoilla. Siitä kun luisutaan pois, ollaan samassa laarissa kaikkien muiden kanssa.
Mä rakastan ajatusta siitä, että Kärtsän show:ssa olisi aina kuumia miestanssijoita, joiden esitys sitten sisältäisi näitä homoeroottisia elementtejä. Mietin vaan, että kuinka paljon tällaisella gay-viballa höystetyllä esityksellä olisi yleisöä Suomessa? Vaikka sille perus-Petrille homous olisi luonnollinen asia ja Käärijän musiikki se pääasia, niin kiinnostaisiko häntä silti katsella sellaista showta? Jatkossa sitten Käärijältä klo 16 lapsille sopiva show, klo 19 lätkä-äijä-heteroshow ja klo 22 show gay-Liisoille.
 
vierailija
Eikös näyttelijöiden sopimuksissa yleensä sitouduta myös tekemään tietyt promot ja osallistumaan ensi-iltaan ym? Ja noista voi sitten luistaa vain jos tulee force majeure.
B&S karanneet vihille ja jättäneet kaikki työhommat sikseen. Joksut repii hiuksiaan Sloveniassa, kun keikka lähestyy eikä laulajaa näy missään.
Joo, Sadie alkaa tehdä lapsia Bojanille ja elää onnellisena kotiäitinä/professorskana Sloveniassa. B jatkaa sosiologian opintojaan. Tai sitten ehkä Sadie on yllätysesiintyjä huomisella keikalla ja hänestä tulee jopa joksujen uusi jäsen. S on suloisuudellaan jo hurmannut B n koko perheen isoäitiä myöten. Tämä on sitä suurta rakkautta, jota odotin K ja B tapauksessa. Varoitus: huonoa huumoria. Ja toki MRS =3
 
vierailija
Joo, Sadie alkaa tehdä lapsia Bojanille ja elää onnellisena kotiäitinä/professorskana Sloveniassa. B jatkaa sosiologian opintojaan. Tai sitten ehkä Sadie on yllätysesiintyjä huomisella keikalla ja hänestä tulee jopa joksujen uusi jäsen. S on suloisuudellaan jo hurmannut B n koko perheen isoäitiä myöten. Tämä on sitä suurta rakkautta, jota odotin K ja B tapauksessa. Varoitus: huonoa huumoria. Ja toki MRS =3
Joo ja lehmät lentää. Selälleen järkytyksestä siis.
 
vierailija
En ole käynyt täällä kompostoimassa, mut nyt tulin mielenkiinnosta kysymään Sadien seuraajista. Koko Joksuporukka Vitaa ja Markia myöten näyttäis - mistäköhän lähtien? Nyt näytti jopa Kiki ja Matej (joka eniten yllättää minua). Ja tämä kaikki ihan faktatitoja kysyen. Utelias.
 
vierailija
En ole käynyt täällä kompostoimassa, mut nyt tulin mielenkiinnosta kysymään Sadien seuraajista. Koko Joksuporukka Vitaa ja Markia myöten näyttäis - mistäköhän lähtien? Nyt näytti jopa Kiki ja Matej (joka eniten yllättää minua). Ja tämä kaikki ihan faktatitoja kysyen. Utelias.
Ei ole ihme että seuraavat jos tosiaan Sadie oli keikkabussissa mukana. En kyllä tiedä missä vaiheessa Mark olisi hänet tavannut kun ei ollut kiertueella, tai Krisin äiti.
 
vierailija
En ole käynyt täällä kompostoimassa, mut nyt tulin mielenkiinnosta kysymään Sadien seuraajista. Koko Joksuporukka Vitaa ja Markia myöten näyttäis - mistäköhän lähtien? Nyt näytti jopa Kiki ja Matej (joka eniten yllättää minua). Ja tämä kaikki ihan faktatitoja kysyen. Utelias.
Olisikohan maaliskuun kiertueesta. Sadie oli muutamassa paikassa mukana. Vanha juttu tämä.
 
vierailija
En ole käynyt täällä kompostoimassa, mut nyt tulin mielenkiinnosta kysymään Sadien seuraajista. Koko Joksuporukka Vitaa ja Markia myöten näyttäis - mistäköhän lähtien? Nyt näytti jopa Kiki ja Matej (joka eniten yllättää minua). Ja tämä kaikki ihan faktatitoja kysyen. Utelias.
Tää on mielenkiintoista, koska Mark ei ollut edellisellä tourilla, että olis siellä voineet tavata. On siis tavanneet jossain muualla. Onko Mark ollut jenkeissä vai onko Sadie nyt Sloveniassa?
 

Yhteistyössä