K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinä se jaksat jankata tuosta kieli taidottomuudesta. Kummasti se K tekee yhteistöitä ulkkisten kanssa ja saa niistä uusia ystäviä jos se möllöttää vaan hiljaa. Vaihda jo sinäkin jankkaus aihetta.
Tiettyyn rajaan asti pärjää K n kielitaidolla ja pelleilyllä. Henkilökohtainen keskustelu vaatisi sitten parempaa osaamista. Tulkit on varmaan mukana yhteistyössä, kun kielitaidossa tulee raja vastaan. Ja K n crew voi auttaa, siellä on kielitaitoista porukkaa.
 
vierailija
Itse uskon että jonkunlainen suhde B&Sn välillä saattaisi olla mahdollinen, mutta JOS sellainen olisi, niin miksi ihmeessä S tulisi just Ruisrockiin tai yhtään millekään festareille missä joksut esiintyy? En usko että tulis, ei ois mitään järkeä, koska hänet sieltä helposti bongattais.
 
vierailija
Itse uskon että jonkunlainen suhde B&Sn välillä saattaisi olla mahdollinen, mutta JOS sellainen olisi, niin miksi ihmeessä S tulisi just Ruisrockiin tai yhtään millekään festareille missä joksut esiintyy? En usko että tulis, ei ois mitään järkeä, koska hänet sieltä helposti bongattais.
No ei tietenkään tule. Täällä jollain hämärtyy vain kovasti suhteellisuudentaju, koska hulluimmatkin spekut esitetään järkevinä ja samanarvoisina kuin faktaperäinen tieto.
 
vierailija
En osaa arvata kenen kanssa B on tai onko kenenkään. Silti en ymmärrä miten se ajatus voi jotain niin harmittaa, että B ois löytänyt jonkun. Musta se ois ihana juttu. Olisko teistä oikeasti parempi että nuoren ihmisen pitäis olla aina vaan yksin? Mitään kevyempiä suhteitakaan ei teistä saisi olla?
 
vierailija
Itse uskon että jonkunlainen suhde B&Sn välillä saattaisi olla mahdollinen, mutta JOS sellainen olisi, niin miksi ihmeessä S tulisi just Ruisrockiin tai yhtään millekään festareille missä joksut esiintyy? En usko että tulis, ei ois mitään järkeä, koska hänet sieltä helposti bongattais.
Jospa häntä ei haittaa että bongataan? Ei hänen tarvitse julkisesti mitään suhdetta myöntää jos ei halua. Minä kyllä uskon että on tiiviisti mukana. Onhan se ollut jo yhdellä kiertueella ja B nyt koko lomansa sen kanssa.
 
vierailija
Eilen on bongattu Stranger Thingsin kuvausten lavastusten valmistelua Georgiassa, saattaa olla että on ollut Sadien hahmon kohtauksia myös eikä hän siksi ole päässyt ensi-iltaan.
Tää kuulostaa todennäköisimmältä vaihtoehdolta. En ole yhtään B:n mahdollisia suhteita vastaan, mut en usko että liittyisi mitenkään B:hen, että S ei ole päässyt sinne tilaisuuteen paikalle.
 
vierailija
Eli ei ole Sloveniassa. Mikä valtava yllätys. /sarkasmi
Ei tuo siis tarkoita vielä mitään. Siinä sarjassa kulkee useampi tarinan kaari ja esim. viime kaudella oli kolme eri hahmoporukkaa joita seurattiin erikseen eivätkä monet hahmoista olleet samoissa kohtauksissa yhdessä. Mutta voi olla mahdollista että S on juuri nyt kuvauksissa. Kauden alussa hän ainakin on koomassa mikä voisi selittää sen miksi hän on ollut paljon muualla keväällä.
 
vierailija
Jospa häntä ei haittaa että bongataan? Ei hänen tarvitse julkisesti mitään suhdetta myöntää jos ei halua. Minä kyllä uskon että on tiiviisti mukana. Onhan se ollut jo yhdellä kiertueella ja B nyt koko lomansa sen kanssa.
Et voi sanoa, että B on ollut koko lomansa S kanssa. Et voi sanoa yhtään mitään siitä, missä B on ollut, kun hänestä ei ole yhtään havaintoa. Kuvittele mitä haluat, mutta älä nyt faktana tällaista huutele.
 
vierailija
Jospa häntä ei haittaa että bongataan? Ei hänen tarvitse julkisesti mitään suhdetta myöntää jos ei halua. Minä kyllä uskon että on tiiviisti mukana. Onhan se ollut jo yhdellä kiertueella ja B nyt koko lomansa sen kanssa.
Eikö tuo yhtään haittaisi muita joksuja, vaikka kuinka olisivat ymmärtäväisiä?Siis jos yhden kumppani on mukana.
 
vierailija
Vedä se pää pois jo sieltä hanurista.
Vedä itse. Et voi sanoa yhtään mitään siitä, kuinka kauan ja missä B on lomaansa viettänyt, kun hänestä ei ole nähty vilaustakaan. Samoin ei ole mitään tietoa siitä, missä päin maailma S menee tällä hetkellä. Ei ole tietoa. Älä väitä, että sinulla sellaista on, edes kristallipallon kautta.
 

Yhteistyössä