K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja edelleen useampi kroatialainen twitterissä sanoi BLn puhuneen omasta tyttiksestään ja Bn omastaan, jännästi tää toinen tulkinta aina joiltakin unohtuu ja tuota BL puhui vaan omasta tyttiksestään-juttua pidetään faktana
No siis se suora käännös ei sisältänyt niitä tietoja joita alunperin asiasta kirjoittaneet kertoivat. Oli siis tulkintaa kaikki "sitten bojan sanoi" -kohdat tms koska sellaisia sanoja bl:n puheessa ei yksinkertaisesti ollut.
 
vierailija
Ja edelleen useampi kroatialainen twitterissä sanoi BLn puhuneen omasta tyttiksestään ja Bn omastaan, jännästi tää toinen tulkinta aina joiltakin unohtuu ja tuota BL puhui vaan omasta tyttiksestään-juttua pidetään faktana
No jos puolella on eri tulkinta kuin puolella, niin en luottaisi varmasti kumpaankaan. Itselläni ei ole mielipidettä asiasta siksi, että toi on niin epävarmaa kumpaankin suuntaan.
 
vierailija
Olen selvästi B+S seurustelusuhteen puolella, mutta myönnän kyllä silti, että spekulaatiotahan tämä kaikki on.
Vaikka selviäisi, että B on tosiaan ollut koko lomansa Jenkeissä, niin voivat he silti olla pelkkiä kavereita. USA on iso paikka, siellä riittää nähtävää. Ehkä B nyt tänä vuonna on innostunut reissaamaan siellä kun on uusia kavereita sillä suunnalla ja menee vaikka useammankin kerran. Matkojensa aikana tietysti luontevasti tavannut myös jo ennestään tuntemiaan ihmisiä, tehnyt heidän kanssaan yhdessä juttuja ilman sen kummempaa. On käynyt tapaamassa serkkuaan tai serkku tullut tapaamaan häntä ja sitten on yhteisessä tapaamisessa ollut muitakin, esim. tämä Rose tai Sadie. Ei siis mikään todista vielä parisuhdetta, vaikka kiva juonenkäännehän se olisi (ainakin minusta).
 
vierailija
Olen selvästi B+S seurustelusuhteen puolella, mutta myönnän kyllä silti, että spekulaatiotahan tämä kaikki on.
Vaikka selviäisi, että B on tosiaan ollut koko lomansa Jenkeissä, niin voivat he silti olla pelkkiä kavereita. USA on iso paikka, siellä riittää nähtävää. Ehkä B nyt tänä vuonna on innostunut reissaamaan siellä kun on uusia kavereita sillä suunnalla ja menee vaikka useammankin kerran. Matkojensa aikana tietysti luontevasti tavannut myös jo ennestään tuntemiaan ihmisiä, tehnyt heidän kanssaan yhdessä juttuja ilman sen kummempaa. On käynyt tapaamassa serkkuaan tai serkku tullut tapaamaan häntä ja sitten on yhteisessä tapaamisessa ollut muitakin, esim. tämä Rose tai Sadie. Ei siis mikään todista vielä parisuhdetta, vaikka kiva juonenkäännehän se olisi (ainakin minusta).
Ihan samaa mieltä ja samoilla fiiliksillä. 👍
 
vierailija
No siis se suora käännös ei sisältänyt niitä tietoja joita alunperin asiasta kirjoittaneet kertoivat. Oli siis tulkintaa kaikki "sitten bojan sanoi" -kohdat tms koska sellaisia sanoja bl:n puheessa ei yksinkertaisesti ollut.
Miksi BL olisi lähtenyt kumppaninsa luokse partyjen jälkeen kun kumppani oli jo Madridissa? Lisäksi BL on kihloissa ja ainakin enkunkielisissä haastatteluissa käyttää kumppaneistaan sanaa fiance mutta tässä haastattelussa käytti sanaa tyttöystävä. Tai en tiedä voiko se tarkoittaa myös kihlattuaan kroaatiksi.
 
vierailija
Onko totta ettei joksut ole mitenkään maininneet tästä tämän päivän(vai oliko se tänään) makkarakeikasta?
jos ei tuu mitään keikan jälkeenkään niin terve
Se on huomenna, mutta eikai Joksujen sitä ees tarvitse mainostaa kun se on sen kanamakkaratehtaan synttäribileet jonne Joksut on kutsuttu esiintymään ja sinnehän ei oo voinut ees lippuja kukaan ostaa
 
vierailija
Ei oo kyllä helppoa olla julkkis. Vielä kun on ilmeisen helposti ahdistuva ja yksityisyydestä pitävä henkilö. Kaikki tekemiset ja liikkeet tutkitaan netissä suurennuslasin kanssa, stalkataan kaikki ympärillä nähdyt ihmiset, pohditaan onko se tuon kanssa ja miksi se tuonne meni, vai oliko siellä ollenkaan ja sitten näitä tarinoita aletaan kirjoittaa totuutena.
Olisiko se elämä kuitenkin helpompaa, jos ei niin piilottelisi? En siis tarkoita, että mitään julkilausumia pitäisi tuottaa, mutta jos eläisi normaalisti ja antaisi ihmisten nähdä mitä nähtävissä on. En tiedä.
 
vierailija
Jos seuraan mun oman 20 v. lapsen kaveri kuvioita, niin heille ei ole mitään merkitystä sillä, että mitä sukupuolta kaverit ovat. Liikkuvat erilaisissa kokoonpanoissa ja mukana on niin tyttöjä kuin poikiakin. Osa heistä on myös hyvin tarkkoja siitä, että mahdollisesta kimppanista kysytään oikeassa muodossa, eikä saa olettaa mitään eli juuri sillä tavoin, kuin Käärijä vastasi toimittajalle linnan juhlissa. Eikä kuulemma ole myöskään tarkkaa, jos jonkun seurustelukumppani kulkee mukana, koska hänetkin usein luokitellaan kaveriporukkaan kuuluvaksi. Mun omalla lapsella on paljon hyviä kavereita ja hän sanoi, ettei kenenkään sukupuoli kiinnosta häntä, vaan se luonne, sama huumori jne. ovat ne mitkä merkitsee.
 
vierailija
En osaa arvata kenen kanssa B on tai onko kenenkään. Silti en ymmärrä miten se ajatus voi jotain niin harmittaa, että B ois löytänyt jonkun. Musta se ois ihana juttu. Olisko teistä oikeasti parempi että nuoren ihmisen pitäis olla aina vaan yksin? Mitään kevyempiä suhteitakaan ei teistä saisi olla?
No mä olen kyllä suunnitellut B uraa munkkiluostarissa. Semmoinen jotain kakskytäneljä vuotta ja olisi igumeenina siellä. Päällikön virkaa odotellessa vois perustaa sellaisen gregoriaanisen kuoron pikkutwistillä.
 
vierailija
Jos seuraan mun oman 20 v. lapsen kaveri kuvioita, niin heille ei ole mitään merkitystä sillä, että mitä sukupuolta kaverit ovat. Liikkuvat erilaisissa kokoonpanoissa ja mukana on niin tyttöjä kuin poikiakin. Osa heistä on myös hyvin tarkkoja siitä, että mahdollisesta kimppanista kysytään oikeassa muodossa, eikä saa olettaa mitään eli juuri sillä tavoin, kuin Käärijä vastasi toimittajalle linnan juhlissa. Eikä kuulemma ole myöskään tarkkaa, jos jonkun seurustelukumppani kulkee mukana, koska hänetkin usein luokitellaan kaveriporukkaan kuuluvaksi. Mun omalla lapsella on paljon hyviä kavereita ja hän sanoi, ettei kenenkään sukupuoli kiinnosta häntä, vaan se luonne, sama huumori jne. ovat ne mitkä merkitsee.
Näin sen pitäisi mennä. Tähän taas ei suurin osa maailmasta ole valmis. Kaikilla ei ole yhtä suvaitsevaa lähipiiriä, puhumattakaan artistista, joka yrittää elää elämäänsä julkisuuden valokeilassa. Suomi ei muuten tässä asiassa ole paljoakaan parempi Sloveniaan verrattuna, täällä vaan ei aina kerrota niitä todellisia ajatuksia.
 
vierailija
Jos seuraan mun oman 20 v. lapsen kaveri kuvioita, niin heille ei ole mitään merkitystä sillä, että mitä sukupuolta kaverit ovat. Liikkuvat erilaisissa kokoonpanoissa ja mukana on niin tyttöjä kuin poikiakin. Osa heistä on myös hyvin tarkkoja siitä, että mahdollisesta kimppanista kysytään oikeassa muodossa, eikä saa olettaa mitään eli juuri sillä tavoin, kuin Käärijä vastasi toimittajalle linnan juhlissa. Eikä kuulemma ole myöskään tarkkaa, jos jonkun seurustelukumppani kulkee mukana, koska hänetkin usein luokitellaan kaveriporukkaan kuuluvaksi. Mun omalla lapsella on paljon hyviä kavereita ja hän sanoi, ettei kenenkään sukupuoli kiinnosta häntä, vaan se luonne, sama huumori jne. ovat ne mitkä merkitsee.
Näinhän sen pitäis mennä.
 

Yhteistyössä