V
vierailija
Vieras
Eli ei vain ole kun ette osaa edes laittaa nimiäOhis. Niitä on netti pullollaan. Suomenkielisiä paikkoja on useita, jos sulta ei enkku suju.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli ei vain ole kun ette osaa edes laittaa nimiäOhis. Niitä on netti pullollaan. Suomenkielisiä paikkoja on useita, jos sulta ei enkku suju.
Eiköhän viisut ole aika sama kokemus kaikille, olit sitten ennakkosuosikki tai et. Verrattuna niihin, jotka siellä eivät ole kisanneet. Tuo kokemus yhdistää Jereä Bojaniin enemmän kuin hänen muihin ystäviin, tai ellei, niin mikä heidät sitten yhdistää?
Ei yhtä laadukkaalla sisällöllä kuin ao3.
Tai sun luetun ymmärtämisen? Keikkakokemuksesta kysymys.
Ne vanhat kaverit eivät ole mitään. Bojanin ihanuuden rinnalla. Very beauty face. Maybe some day (...saadaan omakotitalo ja yhteinen elämä ja tuo kaunis mies on minun). Nii-ih.Bojan vs Kärtsän vanhat kaverit, joista iso osa pysynyt matkassa lapsuudesta saakka. Hmm. Mietihän sitä.
Niin, mitä sitten? Sehän ei siihen keikkakokemukseen vaikuta, josta vain oli puhe.Niin ja siitä keikasta puhuttiin puutarhassa. Sä et kyllä pysy kärryillä mistään.
Pakitahan vähän taaksepäin itse ja katso, kuka se taaskaan ei ole edes kärryillä.Niin ja siitä keikasta puhuttiin puutarhassa. Sä et kyllä pysy kärryillä mistään.
Joo ja vauvalassestaKärtsy puhunut taas eilen keikalla Peksistä
Pakitahan vähän taaksepäin itse ja katso, kuka se taaskaan ei ole edes kärryillä.
Klippi tai didn't happen.Kärtsy puhunut taas eilen keikalla Peksistä
Aika tehokasta, jos keikan jälkeiset jutut jo ennakoivasti pystyivät estämään keskittymisen JO:n musiikkiin keikan aikana.Oli ihan järjettömiä ne shippareiden jutut sen jälkeen puutarhassa.
Ite oot. Kun et taaskaan oikein tajunnut. Ja osannut. Keskustella aiheesta.Ei vttu sä oot dorka.
Aika tehokasta, jos keikan jälkeiset jutut jo ennakoivasti pystyivät estämään keskittymisen JO:n musiikkiin keikan aikana.
Ai "ystävystyivät" Joopa joo. Ai samalla tavalla, kuin loppuihinkin sen kauden kilpailijoihin?
Siis se AO3 on ihan karsea paikka, ihan stnan huonoja ficcejä siellä vai johtuuko se siitä, että KB ficcien kirjoittajat eivät vaan osaa hommaansa.
Heti alotti potpurin, kun joku katsojista oli JenkeistäKlippi tai didn't happen.
No ei nyt voi puhua samana päivänä tunnelmista Bojanin kanssa. Rakkaudelliset, hellät ja iiiih ...kut!Ja sun mielestä tää on jotenkin aivan ainutlaatuista. Joopajoo. Totta hemmetissä heillä synkkasi, mutta eivät he mitään rakastavaisia ole olleet missään vaiheessa. Ihan samalla lailla Kärtsä käyttäytyy ihmisten kanssa, joihin tykästyy. Esim. Alessandran kanssa on näitä hyvn samantapaisia pelleilyitä nähty monta kertaa.
Ihanat P&JHeti alotti potpurin, kun joku katsojista oli Jenkeistä
Pakitahan vähän taaksepäin itse ja katso, kuka se taaskaan ei ole edes kärryillä.
Nii-in, mitä sitten, jos kerroit? Nyt oli puhe siitä, että häiritsikö tuo keikkaa? No ei.No siellä mä ainakin kerroin keikkakokemuksestani, pässi. Ihana se Jeren ja Bojanin hali, minusta he pussasivat.